Chuť do práce / „Po franšízantovi chceme, aby konceptem žil tak jako my, pochopil myšlenku a společně s námi ji aktivně rozvíjel. Nezakládáme si na tom, že se musí jednat o zkušeného podnikatele. Rádi mezi sebe přivítáme i začátečníka, který má obchodního ducha, chuť pracovat a neustále se zlepšovat,“ říká majitel franšízové značky Volos Petr Tuháček.
pondělí
14.09.2020
„V září otevřeme 3 pobočky na Moravě, jejichž rozjezd posunula pandemie," prozrazuje Petr Tuháček, majitel gastronomického franšízového konceptu Volos.
 

Jak se franšízovému konceptu Volos v současné době daří?
I přes nepříznivou situaci pro gastro sektor v souvislosti s COVID19 nepociťujeme snížený zájem zákazníků o naše služby, spíše naopak. Lidé pochopili, že naše produkty jsou opravdu kvalitní, tak jako je ukazujeme v reklamě. Dokonce nám jedna slečna napsala v recenzi, že vidí opravdovou strukturu masa, což nás samozřejmě nesmírně potěšilo. Toto období nás naučilo velmi rychle se přizpůsobit aktuálnímu trhu a přenést náš koncept z klasického výdejního pultu do online světa a možnosti donášky našich produktů až ke dveřím zákazníka. Na jaře 2020, kdy většina provozovatelů musela mít zavřeno, jsme rozšířili svoje pole působnosti ještě více a tím pádem se nám podařilo zaujmout novou skupinu zákazníků, která o nás do té doby vůbec nevěděla.

Jaký vidíte zájem o franšízové licence?
Zájem o franšízové licence je poměrně velký. Zatím převažují zájemci z Čech a především z Prahy, kde i my sami vidíme obrovský potenciál. Je všeobecně známé, že lidem ve větších městech více záleží na tom, co jedí, co je trendy, zdravé a také mají větší návyk ve stravování „venku“. Náš koncept jsme však úspěšně rozběhli nejdřív na Moravě. Postupně jsme otevřeli pobočky v Olomouci, Ostravě. Všem pobočkám se daří, a i když mě osobně je to trošku líto, ale nedá se stíhat všechno, proto jsem se rozhodl i již zaběhnuté pobočky posunout k převzetí kolegům, které velmi rádi přibereme do týmu Volos.
Jak jsem již zmínil v předcházející odpovědi, zájem ze strany zákazníků narostl, proto očekáváme po prázdninách i zájem ze strany zájemců o spolupráci.

Kolik restaurací VOLOS byste chtěli na tuzemském trhu mít? Do jak velkých měst se hodí?
Naším cílem je mít na konci roku 2020 otevřených cca 10 poboček. Jak již bylo zmíněno, o Prahu je enormní zájem, takže předpokládáme, že 2 až 3 pobočky by mohly být právě v našem hlavním městě. Aktuálně s novými franšízovými kolegy vybíráme vhodné prostory na nové provozovny. Zatím jsme se soustředili na obchodní centra, ale ukazují se nám nové možnosti umístění na pěších zónách, frekventovaných zastávkách a jiných zajímavých místech.

O jaké lokality máte momentálně největší zájem?
Co se týká dalšího plánování otevírání provozoven, je to vždy věcí dohody a diskuse. Zatím jsme uvažovali nad pokrytím krajských měst, případně měst s více než 50 tisíci obyvateli. Pokud, ale někdo přijde se zajímavou myšlenkou umístění jinde, určitě ji zvážíme. Zároveň věříme, že příští rok nám umožní ještě rychlejší expanzi, než tomu bylo doposud.

Na květen letošního roku jste plánovali otevření dvou franšízových poboček. Podařilo se to, nebo muselo být kvůli korona krizi jejich otevření posunuto?
Cestu, jak tu být stále pro naše zákazníky i v době korona krize jsme našli. Otevření nových poboček se nám však posunulo v čase. Bohužel ne všechny instituce, které jsme pro otevření potřebovali, fungovaly jako za běžných okolností. Naštěstí jsme nezaspali na vavřínech a ihned po uvolnění opatření začali jednat. V září tedy otevíráme na Moravě nové pobočky, a to hned tři.

Jaké klíčové vlastnosti by měl mít franšízant VOLOS?
Po franšízantovi chceme, aby konceptem žil tak jako my, pochopil myšlenku a společně s námi ji aktivně rozvíjel. Nezakládáme si na tom, že se musí jednat o zkušeného podnikatele. Rádi mezi sebe přivítáme i začátečníka, který má obchodního ducha, chuť pracovat a neustále se zlepšovat. Prioritou směrem k zákazníkům pro nás je profesionalita, čerstvost, rozmanitost a kvalita. Náš partner by teda měl ctít tyto pilíře a společně s námi férově přistupovat k zákazníkům a vzájemné spolupráci.


Růst na Moravě / V současné době fungují na trhu tři pobočky Volos, a to v již zmiňované Olomouci, dále pak ve Zlíně a v Ostravě. Během září by se měl jejich počet rozšířit a zákazníci na Moravě by tak měli najít další v nových lokalitách.

Populární na fóru

Úspěšný rok pro Subway

Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...

1 komentář(e)
posledni 13.02.2020
Subway vidí potenciál na benzinkách

this is really very informatinable and good suffestion post i liked it!!!! https://www.spinonholiday.com/places/pondicherry/

3 komentář(e)
posledni 26.12.2019
Subway vidí potenciál na benzinkách

Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....

3 komentář(e)
posledni 10.10.2019
Subway vidí potenciál na benzinkách

a

3 komentář(e)
posledni 10.10.2019
Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015
Lidé jsou základ

Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...

1 komentář(e)
posledni 15.07.2015