Podnikání podle chuti / Franšízanti Bageterie Boulevard si mohou vybrat, jaký typ pobočky chtějí provozovat. Podle toho, zda se rozhodnou pro formát High Street Store, Foodcourt nebo Drive, se pak odvíjí i nároky na lokalitu.
pondělí
21.09.2020
Širší centrum Prahy má Bageterie Boulevard pokryté. Na jaké lokality se tato franšíza zaměří nyní?
 

Nová pražská pobočka našla své místo v OC Nový Smíchov. Podle vedení konceptu tato strategická lokalita nabízí možnost oslovit až 63 000 zákazníků denně, kteří toto obchodní centrum navštíví. Pomůže i zlepšit pokrytí a rychlejší odbavení objednávek BB Domů, rozvozové služby Bageterie Boulevard. „Okolí Smíchova je strategickou lokalitou, o kterou jsme dlouhodobě usilovali, a jsme rádi, že jsme tímto obsadili všechny významné lokality v širším centru Prahy. Do budoucna se tak můžeme soustředit na přípravu lokalit v částech navazujících na střední město,“ říká Markéta Krejčíková, expanzní manažerka Bageterie Boulevard.

Restaurace na Smíchově není však pro letošek poslední, která by měla své dveře otevřít zákazníkům. Do konce roku chce značka dokončit obsazení moravských krajských měst a otevřít první pobočky v Olomouci a ve Zlíně, a to včetně rozvozové služby BB Domů, která funguje v Praze, Brně, Plzni, Pardubicích, Mladé Boleslavi, Ústí nad Labem, Liberci a Kolíně. Díky tomu značka posílí svou roli největšího původem českého fastfoodového řetězce.

A co bude dál? „Naším cílem je do budoucna expandovat i v menších bývalých okresních městech, jejichž kupní síla v posledních letech významně roste,“ prozrazuje Krejčíková s tím, že plánem Bageterie Boulevard je každoročně otevřít 5 nových poboček. A právě v tom konceptu pomáhají franšízoví partneři, s jejichž využíváním pro expanzi firma začala před cca 12 lety. Praxí v Bageterii Boulevard je, že jí franšízanti provozují více poboček, díky čemuž dosahují vetších zisků než ti, kteří řídí jednu restauraci. I když i takoví v síti jsou. Nové franšízanty Bageterie Boulevard stále hledá, i když je pravda, že řada lokalit je již obsazena kvalitními franšízanty a není tak důvod v nich shánět další. Pro vhodné zájemce však příležitosti stále jsou.


Úspěch i za hranicemi / Spolu se svými franšízanty Bageterie Boulevard vlastní nejen v Česku na 50 poboček. Najdeme je nejen na sousedním Slovensku, ale také v Německu nebo v Dubaji.

Populární na fóru

Dotazník regionální produkty a gastroturismus

Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...

1 komentář(e)
posledni 07.01.2022
Taco Bell na cestě k vrcholu

Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.

1 komentář(e)
posledni 05.08.2021
Úspěšný rok pro Subway

Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...

1 komentář(e)
posledni 13.02.2020
Subway vidí potenciál na benzinkách

Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....

2 komentář(e)
posledni 10.10.2019
Subway vidí potenciál na benzinkách

a

2 komentář(e)
posledni 10.10.2019
Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015