Bagetový byznys jede
Nová pražská pobočka našla své místo v OC Nový Smíchov. Podle vedení konceptu tato strategická lokalita nabízí možnost oslovit až 63 000 zákazníků denně, kteří toto obchodní centrum navštíví. Pomůže i zlepšit pokrytí a rychlejší odbavení objednávek BB Domů, rozvozové služby Bageterie Boulevard. „Okolí Smíchova je strategickou lokalitou, o kterou jsme dlouhodobě usilovali, a jsme rádi, že jsme tímto obsadili všechny významné lokality v širším centru Prahy. Do budoucna se tak můžeme soustředit na přípravu lokalit v částech navazujících na střední město,“ říká Markéta Krejčíková, expanzní manažerka Bageterie Boulevard.
Restaurace na Smíchově není však pro letošek poslední, která by měla své dveře otevřít zákazníkům. Do konce roku chce značka dokončit obsazení moravských krajských měst a otevřít první pobočky v Olomouci a ve Zlíně, a to včetně rozvozové služby BB Domů, která funguje v Praze, Brně, Plzni, Pardubicích, Mladé Boleslavi, Ústí nad Labem, Liberci a Kolíně. Díky tomu značka posílí svou roli největšího původem českého fastfoodového řetězce.
A co bude dál? „Naším cílem je do budoucna expandovat i v menších bývalých okresních městech, jejichž kupní síla v posledních letech významně roste,“ prozrazuje Krejčíková s tím, že plánem Bageterie Boulevard je každoročně otevřít 5 nových poboček. A právě v tom konceptu pomáhají franšízoví partneři, s jejichž využíváním pro expanzi firma začala před cca 12 lety. Praxí v Bageterii Boulevard je, že jí franšízanti provozují více poboček, díky čemuž dosahují vetších zisků než ti, kteří řídí jednu restauraci. I když i takoví v síti jsou. Nové franšízanty Bageterie Boulevard stále hledá, i když je pravda, že řada lokalit je již obsazena kvalitními franšízanty a není tak důvod v nich shánět další. Pro vhodné zájemce však příležitosti stále jsou.

PŘEČTI ČLÁNKY

Skupina Crocodille plánuje na letošek rozšíření franšízových konceptů Bageterie Boulevard a 360Pizza. Své dveře zákazníkům by mělo otevřít 10 nových poboček.
Současná situace v České republice podnikání příliš nenahrává. Budou franšízové značky těmi, které se s krizí vypořádají lépe?
O tom, že koronavirová krize má na český franšízový trh velký dopad, není pochyb. Jak se s tím některé značky vyrovnávají?
Síť restaurací Bageterie Boulevard se i díky franšíze v posledních letech viditelně rozrostla. Odráží se to i na známosti značky v regionech.
Bageterie Boulevard začala s expanzí do regionů před 11 lety. Jak se jí po těch letech díky franšízingu daří?
Nejčtenější

Koncept Frutisimo uzavřelo loni rekordní počet franšízových smluv. Podnikání pod jeho značkou láká nové partnery.
„Rok 2021 bude mimo jiné ve znamení otevírání nových restaurací. Všechny budou v rukách franšízantů,“ říká Radim Foltýn, Franchising Director CZ&SK McDonald´s.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Finanční ředitelé v Česku mají po roce pandemie opatrný optimistický výhled do budoucna. Vzrostl počet těch, kteří silněji vnímají riziko kybernetických útoků.
V samotném franchisingu je několik základních pojmů, které by měl znát každý, kdo se o tento způsob podnikání alespoň trochu zajímá.
Populární na fóru
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
this is really very informatinable and good suffestion post i liked it!!!! https://www.spinonholiday.com/places/pondicherry/
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Subway vidí potenciál na benzinkách
a
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...
Lidé jsou základ
Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...