V každém hlavním městě Evropy
Jak se konceptu La Donuteria momentálně daří?
Myslím si, že v rámci aktuálních možností a situace v gastronomii, se našemu konceptu daří velmi dobře. Celkově evidujeme jako síť letos nárůst tržeb o 300 % v porovnání s rokem minulým, a to i přes situaci, kterou přinesla pandemie COVID-19. Daří se nám i v zahraničí. Otevřeli jsme pobočku v Dánsku, kde zákazníci na naše donuty stojí i 30minutové fronty. Před otevřením máme pobočky v Mnichově, Stockholmu, Lisabonu, Vídni a Budapešti. Jsme velmi blízko podpisu smluv v Kanadě, Bahrajnu nebo v Dubaji. Samozřejmě, i naše pobočky pocítili dopad pandemie a řady opatření, například ve výpadku zahraničních turistů mezi zákazníky.
Vede se vám v plánovaném rozšiřování sítě poboček, jak na českém, tak i slovenském trhu?
Na Slovensku již máme licence vyprodané a všech 25 měst, které jsme označili jako ty s velkým potenciálem, je už obsazených. V Česku je situace jiná, zda je pro franšízanty stále k dispozici zhruba polovina vytipovaných míst.
Jak to vypadá se vstupem do Maďarska a Polska? Je v současné době vůbec možné najít franšízové partnery takhle „na dálku“?
V Maďarsku už finalizujeme design pobočky v Budapešti a další 2 města máme v přípravě. V Polsku máme podepsané licence pro 2 velká města. Aktuálně jsme otevřeni dalším zájemcům o franšízovou spolupráci v těchto zemích.
Letos na jaře jste mi prozradil, že zákazníci La Donuteria značku v době krize způsobené vládními opatřeními podrželi, že je pro ně Lovebrand. Čím si to vysvětlujete?
Těší nás, že přízeň zákazníků stále tvá. Že si stále rádi přijdou pro svůj oblíbený donut a kávu, i když si ji vezmou s sebou, tedy bez sezení v pobočce a rizika případné možné nákazy. Vidím za tím kombinaci více faktorů – od našeho speciálního receptu na donutky, přes aktivní komunikaci na sociálních sítích, neustálé přicházení s novinkami a inovacemi apod.
Jak velký dopad měla a asi i stále má situace spojená s pandemií na byznys vašich franšízantů?
Již jsme zmínili například výpadek tržeb kvůli slabému turismu, zde nám pomohla naše strategie otevírat pobočky tam, kde je diverzifikovaný mix zákazníků. Snažíme se situaci řešit velmi aktivně a stále hledat nová řešení, přizpůsobovat se změnám a situaci na trhu.
Jaké lokality z hlediska dalšího rozvoje Vás momentálně nejvíce zajímají?
Zajímají nás dvě hlavní oblasti. Tou první je dokončit naší expanzi v regionu střední a výhodní Evropy, hledáme tedy nové franšízanty pro města v Česku, Maďarsku a Polsku. Tou druhou pak je splnění našeho cíle mít do konce příštího roku pobočku v každém evropském hlavním městě. Těší nás, že je z ohledu potenciálních franšízantů o náš koncept zájem. Pro mnohé je vlastnit svojí moderní stylovou cukrárnu/kavárnu splněným snem a vítanou změnou korporátního stylu života.

PŘEČTI ČLÁNKY

Slovenští podnikatelé rozšiřují svůj byznys na našem území. Od loňska do svých portfolií zařadili dalších 458 českých firem. Uspět se zde snaží i franšízy.
Současná situace v České republice podnikání příliš nenahrává. Budou franšízové značky těmi, které se s krizí vypořádají lépe?
Ze dne na den zůstaly kvůli nařízením vlády všechny pobočky La Donuteria zavřené. Dnes franšízy i díky věrnosti zákazníků částečně fungují.
Je vaším snem otevřít si stylovou kavárnu či cukrárnu? Co se stát součástí franšízové sítě La Donuteria a vsadit na donuty, které jsou celosvětově nejprodávanějším dezertem?
Letošní mezinárodní veletrh Franchise Expo 2019 je za námi. Stejně jako v předešlých letech odhalil nové trendy. Zajímá vás, na které z nich se můžeme těšit i u nás?
Nejčtenější

Skupina Crocodille plánuje na letošek rozšíření franšízových konceptů Bageterie Boulevard a 360Pizza. Své dveře zákazníkům by mělo otevřít 10 nových poboček.
„Rok 2021 bude mimo jiné ve znamení otevírání nových restaurací. Všechny budou v rukách franšízantů,“ říká Radim Foltýn, Franchising Director CZ&SK McDonald´s.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Finanční ředitelé v Česku mají po roce pandemie opatrný optimistický výhled do budoucna. Vzrostl počet těch, kteří silněji vnímají riziko kybernetických útoků.
Koncept Frutisimo uzavřelo loni rekordní počet franšízových smluv. Podnikání pod jeho značkou láká nové partnery.
Populární na fóru
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
this is really very informatinable and good suffestion post i liked it!!!! https://www.spinonholiday.com/places/pondicherry/
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Subway vidí potenciál na benzinkách
a
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...
Lidé jsou základ
Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...