Investice do rozvozu se vyplácí

Zacíleno na okresy / Cílem Bageterie Boulevard a 360Pizza je expandovat i v menších bývalých okresních městech, jejichž kupní síla v posledních letech významně roste. Každý rok by se tak mohlo otevřít 5 nových poboček, a to i za pomoci franšízantů.
Středa
17.02.2021
Skupina Crocodille plánuje na letošek rozšíření franšízových konceptů Bageterie Boulevard a 360Pizza. Své dveře zákazníkům by mělo otevřít 10 nových poboček.
 

V průběhu roku 2020 se jim podařilo otevřít 8 provozoven pod značkou Bageterie Boulevard, jednu z nich v Německu, a 2 pod značkou 360Pizza. Aktuálně tak na trhu funguje celkem 52 bageterií a 3 pizzerie. Pobočky 360Pizza jsou v současnosti řízeny centrálně, společnost Crocodille však i pro tento koncept nabízí zájemcům o podnikání možnost pořídit si franšízovou licenci. Z 52 restaurací Bageterie Boulevard je jich 43 v rukách franšízových partnerů. Ti provozují všechny typy poboček, které franšízor nabízí, tedy foodcourt, highstreet nebo Drive.

Jak již bylo zmíněno, pro letošní rok jsou plány společnosti na další expanzi těchto dvou konceptů ambiciózní. Vývoj začátku roku podle Tomáše Beka, expansion & franchise recruitment managera v Crocodille ČR, napovídá, že tohoto smělého cíle bude možné v Česku dosáhnout, avšak za rozumných podmínek odpovídajícímu trhu a jeho předpokládanému vývoji. A právě to ovlivnila i situace spojená s pandemií COVID-19. „Podařilo se nám dohodnout příznivější podmínky u 4 nových lokací. Trh se však dále vyvíjí a již nyní licitujeme o spoustě dalších vhodných lokalitách, avšak za jiných podmínek, než by tomu bylo před krizí,“ vysvětluje Tomáš Bek.

Na cestě za zákazníky

Kromě plánu na expanzi ovlivnil koronavirus i přímo podnikání jednotlivých franšízantů. A to zásadně. Poté, co se jim podařilo „přežít“ loňskou jarní vlnu, přišly další dvě. Vzhledem k tomu, že se jejich příchod dal očekávat, franšízanti se o něco snadněji orientovali v možnostech získávání vládních kompenzací, kterých se snažili využít. Oproti jaru jsou však dnes dle Tomáše Beka zatíženi provozními úvěry z období jarního lockdownu, čímž se situace stává mnohem složitější. Je to skutečně těžké období.

Cestou, jak tuto situaci alespoň trochu zvládnout, je tak další rozvoj rozvozových služeb, do kterých poskytovatel licencí Bageterie Boulevard a 360Pizza investoval, zejména v čase jarního lockdownu. „Významně jsme investovali napříč všemi systémy, lidských zdrojů a infrastruktury segmentu BB Delivery a 360 Delivery s cílem růst udržet a nadále navyšovat podíl delivery služeb i v době po-covidové. Kromě jiného stále rozvíjíme náš projekt BBBox zaměřený na firemní klientelu, avšak aktuálně je naší hlavní prioritou BBDomů. Stejně na tom je i koncept 360Pizza, kde je podíl delivery také vysoký,“ doplňuje Tomáš Bek.

Rozvíjet byznys franšízovým partnerům pomáhá také rozšiřování nabídky, na kterém jednotlivé koncepty neustále pracují. V Bageteriích Boulevard se mohou zákazníci těšit například na nová Chef Menu, snídaňové menu a další novinky. V případě konceptu 360Pizza jsou to kromě pizzy, například pizzaty nebo Kroutini s tradičním dipem.


Obsluha na dotek / Koncept 360Pizza umožňuje objednávky prostřednictvím samoobslužných kiosků bez nutnosti komunikovat s obsluhou. Pizzu si můžete sestavit dle své chuti a za 6 minut, tedy 360 sekund, si na ní pochutnat. Investice začíná na 3 milionech Kč a odvíjí se od lokace a očekávaného obratu provozovny, s čímž souvisí i požadavky na technologické vybavení.

Populární na fóru

Dotazník regionální produkty a gastroturismus

Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...

1 komentář(e)
posledni 07.01.2022
Taco Bell na cestě k vrcholu

Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.

1 komentář(e)
posledni 05.08.2021
Úspěšný rok pro Subway

Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...

1 komentář(e)
posledni 13.02.2020
Subway vidí potenciál na benzinkách

Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....

2 komentář(e)
posledni 10.10.2019
Subway vidí potenciál na benzinkách

a

2 komentář(e)
posledni 10.10.2019
Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015