Investice do rozvozu se vyplácí
V průběhu roku 2020 se jim podařilo otevřít 8 provozoven pod značkou Bageterie Boulevard, jednu z nich v Německu, a 2 pod značkou 360Pizza. Aktuálně tak na trhu funguje celkem 52 bageterií a 3 pizzerie. Pobočky 360Pizza jsou v současnosti řízeny centrálně, společnost Crocodille však i pro tento koncept nabízí zájemcům o podnikání možnost pořídit si franšízovou licenci. Z 52 restaurací Bageterie Boulevard je jich 43 v rukách franšízových partnerů. Ti provozují všechny typy poboček, které franšízor nabízí, tedy foodcourt, highstreet nebo Drive.
Jak již bylo zmíněno, pro letošní rok jsou plány společnosti na další expanzi těchto dvou konceptů ambiciózní. Vývoj začátku roku podle Tomáše Beka, expansion & franchise recruitment managera v Crocodille ČR, napovídá, že tohoto smělého cíle bude možné v Česku dosáhnout, avšak za rozumných podmínek odpovídajícímu trhu a jeho předpokládanému vývoji. A právě to ovlivnila i situace spojená s pandemií COVID-19. „Podařilo se nám dohodnout příznivější podmínky u 4 nových lokací. Trh se však dále vyvíjí a již nyní licitujeme o spoustě dalších vhodných lokalitách, avšak za jiných podmínek, než by tomu bylo před krizí,“ vysvětluje Tomáš Bek.
Na cestě za zákazníky
Kromě plánu na expanzi ovlivnil koronavirus i přímo podnikání jednotlivých franšízantů. A to zásadně. Poté, co se jim podařilo „přežít“ loňskou jarní vlnu, přišly další dvě. Vzhledem k tomu, že se jejich příchod dal očekávat, franšízanti se o něco snadněji orientovali v možnostech získávání vládních kompenzací, kterých se snažili využít. Oproti jaru jsou však dnes dle Tomáše Beka zatíženi provozními úvěry z období jarního lockdownu, čímž se situace stává mnohem složitější. Je to skutečně těžké období.
Cestou, jak tuto situaci alespoň trochu zvládnout, je tak další rozvoj rozvozových služeb, do kterých poskytovatel licencí Bageterie Boulevard a 360Pizza investoval, zejména v čase jarního lockdownu. „Významně jsme investovali napříč všemi systémy, lidských zdrojů a infrastruktury segmentu BB Delivery a 360 Delivery s cílem růst udržet a nadále navyšovat podíl delivery služeb i v době po-covidové. Kromě jiného stále rozvíjíme náš projekt BBBox zaměřený na firemní klientelu, avšak aktuálně je naší hlavní prioritou BBDomů. Stejně na tom je i koncept 360Pizza, kde je podíl delivery také vysoký,“ doplňuje Tomáš Bek.
Rozvíjet byznys franšízovým partnerům pomáhá také rozšiřování nabídky, na kterém jednotlivé koncepty neustále pracují. V Bageteriích Boulevard se mohou zákazníci těšit například na nová Chef Menu, snídaňové menu a další novinky. V případě konceptu 360Pizza jsou to kromě pizzy, například pizzaty nebo Kroutini s tradičním dipem.

PŘEČTI ČLÁNKY

Širší centrum Prahy má Bageterie Boulevard pokryté. Na jaké lokality se tato franšíza zaměří nyní?
Pizzerie s kvalitní italskou pizzou na celém území Česka. Taková je vize nového franšízového konceptu 360pizza skupiny Crocodille. Kdo se může stát franšízantem?
Současná situace v České republice podnikání příliš nenahrává. Budou franšízové značky těmi, které se s krizí vypořádají lépe?
O tom, že koronavirová krize má na český franšízový trh velký dopad, není pochyb. Jak se s tím některé značky vyrovnávají?
Síť restaurací Bageterie Boulevard se i díky franšíze v posledních letech viditelně rozrostla. Odráží se to i na známosti značky v regionech.
Nejčtenější

Franšízovou síť Yves Rocher čeká v letošním roce optimalizace a modernizace. Značka chce ještě více podpořit svůj ekologický přístup.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Školení je jednou z nejdůležitějších součástí franšízového balíčku. Noví franšízanti by se díky němu měli naučit, jak úspěšně podnikat pod zavedenou značkou.
Absence zahraničních turistů, studentů i lidí z kanceláří, to vše přimělo franšízový koncept CrossCafe uzavřít všechny pražské kavárny. V regionech se chce rozvíjet dál.
Franchisingová smlouva je základem, na kterém je postaven vztah mezi franchisorem a franchisantem.
Populární na fóru
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
this is really very informatinable and good suffestion post i liked it!!!! https://www.spinonholiday.com/places/pondicherry/
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Subway vidí potenciál na benzinkách
a
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...
Lidé jsou základ
Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...