Formát na přání / Bageterie Boulevard nabízí franšízantům možnost si vybrat, jaký typ pobočky by chtěli provozovat. Podle toho, zda zvolí formát High Street Store, Foodcourt nebo Drive, se pak odvíjí i nároky na lokalitu a výše jejich investice.
Středa
19.01.2022
Bageterie Boulevard se od začátku roku rozrostla o 4 nové restaurace. A v úmyslu má otevírání dalších. Kolik musí franšízant investovat z vlastní kapsy?
 

V březnu to bude 19 let, co v České republice otevřela své dveře zákazníkům první restaurace konceptu Bageterie Boulevard. Od té doby se značce podařilo rozšířit se do téměř všech koutů Česka, kde aktuálně funguje 52 poboček. A nejen to, od začátku svého fungování se konceptu podařilo vstoupit i na zahraniční trhy. Restaurace Bageterie Boulevard tak najdeme v Drážďanech, Bratislavě nebo v Dubaji.

Zatím poslední otevřené restaurace u nás najdou zákazníci nově v City Park Jihlava, v Praze na Václavském náměstí a nákupním centru Westfield Park Chodov a také v Rudné u Prahy, kde našel své místo formát drive. Kromě něj nabízí vedení společnosti franšízantům možnost otevřít si pobočku na hlavních třídách v centrech měst (tzv. High street) nebo ve food courtech obchodních center. Franšízor také hledá franšízanty pro své nové restaurace ve městech jako například Ústí nad Labem, Chomutov, Mělník nebo Tábor. 

Cena vlastního podnikání

Náklady na otevření franšízové restaurace Bageterie Boulevard začínají na zhruba 5 milionech Kč. Část investice je možné financovat bankovním úvěrem, s jehož získáním může franšízantovi pomoci sám franšízor, a to díky dohodnuté spolupráci s bankami. Podmínkou však je, že minimálně 2,5 milionu Kč investuje zájemce o franšízu z vlastních prostředků. Uchazeč o franšízovou licenci se musí také připravit na uhrazení vstupního poplatku ve výši 15 tisíc eur (cca 367 tisíc Kč) a pak také vratné kauce, která činí 1 milion Kč.

Během spolupráce bude franšízový partner odvádět i pravidelné měsíční poplatky. Franšízový poplatek činí 6 % z čisté tržby, 2 % pak zaplatí za správu konceptu, další 2 % putují do Fondu modernizace. Do marketingu pak investuje 2 % z tržeb, polovina jde na centrální marketing, druhá pak na ten lokální. Pokud však franšízant nevydělává, franšízový poplatek 6 % neplatí.


Inspirace ze západu / Bageterie Boulevard je i díky svému označení jako exprès gourmet koncept protipólem amerických fastfoodových řetězců. Vychází z evropských základů gastronomie s odkazem především na Francii.

Populární na fóru

Dotazník regionální produkty a gastroturismus

Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...

1 komentář(e)
posledni 07.01.2022
Taco Bell na cestě k vrcholu

Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.

1 komentář(e)
posledni 05.08.2021
Úspěšný rok pro Subway

Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...

1 komentář(e)
posledni 13.02.2020
Subway vidí potenciál na benzinkách

Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....

2 komentář(e)
posledni 10.10.2019
Subway vidí potenciál na benzinkách

a

2 komentář(e)
posledni 10.10.2019
Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015