Světovým franšízám vládnou džusy

Boos v Česku? / Poptávka po franšízových licencích této značky roste jak na domácím trhu, tak i za jeho hranicemi. Očekává se, že v průběhu letoška posílí své zastoupení i v Evropě prostřednictvím master-franšízantů.
Pátek
11.03.2022
V mezinárodní soutěži Global Franchise Awards 2022 na International Franchise Convention zvítězila australská značka Boost Juice.
 

Franšízová síť juice a smoothiesbarů si z kalifornského San Diega odvezla hned dvě ocenění. A to oborové „Best Food and Drink Franchise“, tak i to absolutní, tedy titul „Global Franchise Champion“. „Máme za sebou pár opravdu náročných let, tato ocenění tak nemohla přijít v lepší dobu. Mnohokrát děkujeme za uznání respektovaných odborníků, díky nimž jsou tyto ceny mnohem šťavnatější,“ reagoval na úspěch Callum Mackay, šéf mezinárodního obchodu společnosti Boost.

Historie značky Boost sahá až na počátek tohoto tisíciletí, kdy Janine Allis s cílem vyplnit mezeru na trhu se zdravým rychlým občerstvením otevřela malou provozovnu v australském více jak milionovém městě Adelaide. O 4 roky později zahájil Boost svou mezinárodní expanzi prostřednictvím master-franšízových licencí. V současné době funguje 600 obchodů nabízejících lahodné nápoje Boost ve 13 zemích po celém světě.

Odměna za úsilí

„Náš úspěch se připravoval 22 let. Od otevření našeho úplně prvního obchodu jsme se zavázali k růstu značky tím, že najdeme skvělé franšízové ​​partnery, kteří sdílejí naši vizi. Upřímně, máme pocit, že právě začínáme,“ říká zakladatelka značky Janine Allis. Provozovny Boost v současné době najdeme kromě domácí Austrálie také v Bruneji, Chile, Estonsku, Indonésii, Lotyšsku, Malajsii, na Novém Zélandu, v Saúdské Arábii, Singapuru, Thajsku, Vietnamu a Spojeném království. Na spadnutí je také otevření prvních poboček ve Spojených arabských emirátech, a díky dohodě se společností Arada Developments.

Ocenění Global Franchise Awards oslavuje nejúspěšnější franšízové značky v mnoha kategoriích. Titul Global Franchise Champion Award pak vyzdvihuje franšízový koncept, který podle odborné poroty udělal nejvíce proto, aby uspěl na mezinárodním poli.


Z Austrálie do celého světa / Dnes najdeme 500 obchodů této značky ve 13 zemích.