Otevíráme sushi fast-food

Nastavení jako základ úspěchu / Příprava celého franšízového konceptu Mr. Sushito zabrala zhruba tři roky. Během nich jeho majitelé ladili každý detail všech procesů tak, aby své zkušenosti a veškeré know-how mohli poskytnout svým budoucím franšízovým partnerům.
Čtvrtek
21.04.2022
Správný prostor, nadšení a odhodlání i kapitál na rozjezd. To vše potřebují franšízanti pro otevření vlastní pobočky pod značkou Mr. Sushito. Kolik musí investovat?
 

Mr. sushito je mladý koncept rychlého stravování zaměřený na zdravá a originální jídla výhradně z čerstvých surovin. Sushi restaurace této značky zatím najdeme ve čtyřech moravských městech – v Brně, Ostravě, Prostějově a Olomouci, kde funguje zatím první franšízová provozovna sítě. Prostřednictvím dalších by ji majitelé chtěli rozšířit i do Čech. Franšízantům kromě know-how nabízí i letité zkušenosti s působením na tuzemském trhu.

Vstupní poplatek, jehož zaplacením získá franšízant právo podnikat pod hlavičkou Mr. Sushito, startovací balíček potřebná školení, vizualizaci jeho budoucí pobočky a také územní exkluzivitu. Díky ní si může být jistý, že v blízkosti jeho provozovny neotevře jak franšízor, tak nějaký další franšízant konkurenční pobočku. Investice do samotného otevření sushi restaurace včetně jejího vybavení se v případě menší pobočky nebo té ve foodcourtu nákupního centra pohybuje od 0,7 do 0,9 milionu Kč. Pokud je cílem franšízanta otevřít větší provozovnu, musí se připravit na investici začínající na částce 1 milion Kč. Konečná výše investice ve finále závisí na velikosti a stavu prostor budoucí pobočky Mr. Sushito.

V průběhu spolupráce pak na partnery tohoto českého franšízového konceptu čeká průběžný franšízový poplatek ve výši 5 % z obratu, další 2 % z obratu pak franšízant odvádí v rámci marketingového poplatku. Co se týče prostoru pro provozovnu Mr. Sushito, měl by splňovat hned několik kritérií. Její velikost by neměla být menší než 50 m2, zároveň by měla mít vstup z ulice s velkou výlohou, což samozřejmě neplatí v případě pobočky food courtu nákupního centra. To, co platí všude je její umístění na frekventovaném místě.


Jedinečný produkt / První nápad o založení Mr. Sushito padl při cestách po Evropě dvou bratrů, kteří narazili na pokrm Sushi Burrito. Rozhodli se, že ochutnat ho musí celé Česko.

Populární na fóru

Dotazník regionální produkty a gastroturismus

Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...

1 komentář(e)
posledni 07.01.2022
Taco Bell na cestě k vrcholu

Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.

1 komentář(e)
posledni 05.08.2021
Úspěšný rok pro Subway

Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...

1 komentář(e)
posledni 13.02.2020
Subway vidí potenciál na benzinkách

Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....

2 komentář(e)
posledni 10.10.2019
Subway vidí potenciál na benzinkách

a

2 komentář(e)
posledni 10.10.2019
Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015