Rozšiřování v Česku i zahraničí

Vstup do franšízy / Vstupní licenční poplatek franšízy Poe-Poe stojí 600 tisíc Kč. Náklady na otevření provozovny včetně licenčního poplatku se pohybují od 2,5 do 5 milionů Kč.
Čtvrtek
07.07.2022
Bistra Poe-Poe se pomalu, ale jistě vracejí na předcovidová čísla. Cílem franšízora je další expanze, zaměřit se chce zejména na oblast Čech.
 

Zároveň s plánováním expanze spustila centrála také novou úroveň konceptu Poe Koblihy. Doplňuje tak Slaný a Sladký bar, které v provozovnách Poe-Poe fungují. „Nový projekt je již spuštěn na naší pobočce v Brně, kde přímo před zákazníkem vyrábíme ty nejlepší koblihy pomocí nejmodernější technologie,“ říká Martin Kovářík, spolumajitel společnosti Industriale food, která za konceptem Poe Poe stojí.

Již zmíněné rozšiřování sítě, se kterým franšízor počítá, se bude tentokrát orientovat na oblast Čech. Důvod je jednoduchý, Morava je totiž díky šesti fungujícím pobočkám do velké míry obsazena. Nyní je tak na řadě západní část našeho území. Vedení Poe Poe však nepřemýšlí jen o expanzi na tuzemském trhu. Po přestávce způsobené covidem se totiž vrátilo k jednání o otevírání poboček i v zahraničí. Aktuálně tak jedná jak s potenciálními franšízanty, tak s majiteli komerčních prostor. Zároveň se chce zaměřit i na novou skupinu zákazníků. Tou by měli být firemní klienti. „Chceme jim nabídnout možnost přidat jejich zákazníkům ve svých areálech novou službu v podobě konceptu Poe-Poe,“ vysvětluje Martin Kovářík.

Současná situace české ekonomiky výrazně ovlivněná rostoucí inflací se nevyhýbá ani franšízovým sítím. Poe-Poe, stejně jako každá jiná firma, tak musí prodejní ceny přizpůsobovat celkovým nákladům, které reflektují nárůst vstupních surovin, energií, mezd atd., což se projevuje v růstu všech výrobních nákladů napříč celým dodavatelským řetězcem. Své franšízanty v tom ale nenechává samotné. „V návaznosti na zvýšené náklady ve všech směrech, jsme se rozhodli neuplatňovat vůči našim franšízantům inflační doložky,“ říká Kovářík s tím, že zatím nemuseli přikročit ani k úpravě podmínek pro franšízovou spolupráci. Stále se tak snaží dlouhodobě držet nízké měsíční fixní poplatky všem svým franšízovým partnerům a v blízké budoucnosti je neplánuje měnit.


Část republiky obsazená / V současné době na trhu funguje pod značkou Poe Poe 7 bister, celkem pět z nich je v rukách franšízantů.

Populární na fóru

Dotazník regionální produkty a gastroturismus

Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...

1 komentář(e)
posledni 07.01.2022
Taco Bell na cestě k vrcholu

Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.

1 komentář(e)
posledni 05.08.2021
Úspěšný rok pro Subway

Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...

1 komentář(e)
posledni 13.02.2020
Subway vidí potenciál na benzinkách

Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....

1 komentář(e)
posledni 10.10.2019
Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015
Lidé jsou základ

Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...

1 komentář(e)
posledni 15.07.2015