Rozšiřování v Česku i zahraničí
Zároveň s plánováním expanze spustila centrála také novou úroveň konceptu Poe Koblihy. Doplňuje tak Slaný a Sladký bar, které v provozovnách Poe-Poe fungují. „Nový projekt je již spuštěn na naší pobočce v Brně, kde přímo před zákazníkem vyrábíme ty nejlepší koblihy pomocí nejmodernější technologie,“ říká Martin Kovářík, spolumajitel společnosti Industriale food, která za konceptem Poe Poe stojí.
Již zmíněné rozšiřování sítě, se kterým franšízor počítá, se bude tentokrát orientovat na oblast Čech. Důvod je jednoduchý, Morava je totiž díky šesti fungujícím pobočkám do velké míry obsazena. Nyní je tak na řadě západní část našeho území. Vedení Poe Poe však nepřemýšlí jen o expanzi na tuzemském trhu. Po přestávce způsobené covidem se totiž vrátilo k jednání o otevírání poboček i v zahraničí. Aktuálně tak jedná jak s potenciálními franšízanty, tak s majiteli komerčních prostor. Zároveň se chce zaměřit i na novou skupinu zákazníků. Tou by měli být firemní klienti. „Chceme jim nabídnout možnost přidat jejich zákazníkům ve svých areálech novou službu v podobě konceptu Poe-Poe,“ vysvětluje Martin Kovářík.
Současná situace české ekonomiky výrazně ovlivněná rostoucí inflací se nevyhýbá ani franšízovým sítím. Poe-Poe, stejně jako každá jiná firma, tak musí prodejní ceny přizpůsobovat celkovým nákladům, které reflektují nárůst vstupních surovin, energií, mezd atd., což se projevuje v růstu všech výrobních nákladů napříč celým dodavatelským řetězcem. Své franšízanty v tom ale nenechává samotné. „V návaznosti na zvýšené náklady ve všech směrech, jsme se rozhodli neuplatňovat vůči našim franšízantům inflační doložky,“ říká Kovářík s tím, že zatím nemuseli přikročit ani k úpravě podmínek pro franšízovou spolupráci. Stále se tak snaží dlouhodobě držet nízké měsíční fixní poplatky všem svým franšízovým partnerům a v blízké budoucnosti je neplánuje měnit.
PŘEČTI ČLÁNKY
Franšízový fastfood chce svůj koncept cenově dostupného jídla rozšířit i mimo Moravu. Co mohou novým franšízantům nabídnout?
Jednání s potenciálními franšízanty pokračují, nové pobočky Poe Poe by na sebe neměly nechat dlouho čekat.
ČAF představila držitele cen soutěže Franchisa roku za rok 2019. První příčku a cenu veřejnosti získal koncept CrossCafe. Další obsadily franšízy Poe-Poe a Partners Market.
Vládní opatření donutila franšízu Poe Poe přerušit provoz všech poboček. Dnes se již vše pomalu vrací do normálu.
O tom, že koronavirová krize má na český franšízový trh velký dopad, není pochyb. Jak se s tím některé značky vyrovnávají?
Nejčtenější
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
V samotném franchisingu je několik základních pojmů, které by měl znát každý, kdo se o tento způsob podnikání alespoň trochu zajímá.
Franšízová síť s čerstvým ovocem v pravé belgické čokoládě Choco Boss nabízí zajímavý nápad na podnikání s příznivými vstupními investicemi.
Stárnutí evropské populace zvyšuje poptávku po službách péče o seniory. Franšízingové příležitosti vznikají i v tomto oboru. U nás zatím na trhu chybí.
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...
Lidé jsou základ
Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...