Poe Poe vidí potenciál v Praze

Poe Poe patří do centra města / Nové pobočky mají šanci na úspěch hlavně v rušnějších městech. Právě tam se vyplatí, že poplatek franšízorovi je fixní.
pondělí
09.10.2023
Franšízový fastfood chce svůj koncept cenově dostupného jídla rozšířit i mimo Moravu. Co mohou novým franšízantům nabídnout?
 

Pobočky občerstvení Poe Poe jsou zatím rozesety pouze po Moravě. V centrech větších měst oslovují jednoduchou nabídkou sladkého a slaného baru i moderním designem, který se liší od levnějších fastfoodů jednoduchou grafikou i lehce industriálním stylem jednotlivých provozoven. Počítají zde především s obsluhou ve formě brigádníků, spolehlivá kvalita nabízených produktů je tak hlavně otázkou moderní technologie. Proto Poe Poe nepatří k nejlevnějším franšízovým provozům po stránce počátečních investic. Na počátku je nutné mít pro vlastní podnikání nejméně tři miliony pro nejmenší typ provozu, ale má to velmi dobrý důvod.  Díky tomu, že většina přípravy je nastavena technologicky, z kvalitnímu zmenšuje se riziko lidského faktoru i nároky na praxi v gastronomii.  

Jejich nabídka je ve všech provozech rozdělena na sladký a slaný bar. V Brně však v loňském roce začali nabízet také plněné koblihy. Zaujmou už svým formátem, který je dvojnásobě větší, něž bývají v obchodech, i množstvím příchutí. „Koblihy nabízíme pouze v Brně a tato pobočka slouží zároveň jako showroom technologie. Za úspěchem koblih stojí dva roky vývoje a toto úsilí se nám vyplatilo. Produkt splnil naše očekávání a skvěle doplnil náš sortiment. Každý den se koblihy těší zájmu opravdu spousty zákazníků,“ uvádí Martin Kovářík, spolumajitel společnosti.

Cílem Poe Poe je rozšířit se i mimo Moravu, i když ani zde se nebrání dalším nápadům: „Aktuálně probíhají jednání s dalšími investory a potenciálními franšízanty po celé České republice, včetně dalších míst na Moravě. Aktuálně vidíme největší potenciál v Praze. Proto bychom všem zájemcům o franšízu doporučili, aby se soustředili na hlavní město. Je zde největší kupní síla a zároveň prostor pro největší marži,“ uvádí k novým možnostem rozvoje Martin Kovářík. Současně ale hledají možnosti i za hranicemi. „V zahraničí jsme vedli jednání už dříve a bohužel nás zastavil covid. Podmínky jsou individuální, záleží na jednotlivém státu. Tyto otázky řešíme pouze osobně a s každým zájemcem zvlášť,“ odpověděl Martin Kovařík na dotaz podmínek pro zájemce o franšízy mimo Českou republiku.  


Sázka na jednoduchost / Grafika a styl provozoven odlišuje provozovny Poe-Poe od levných fastfoodů už na pohled z ulice.

Populární na fóru

Dotazník regionální produkty a gastroturismus

Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...

1 komentář(e)
posledni 07.01.2022
Taco Bell na cestě k vrcholu

Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.

1 komentář(e)
posledni 05.08.2021
Úspěšný rok pro Subway

Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...

1 komentář(e)
posledni 13.02.2020
Subway vidí potenciál na benzinkách

Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....

2 komentář(e)
posledni 10.10.2019
Subway vidí potenciál na benzinkách

a

2 komentář(e)
posledni 10.10.2019
Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015