Kebab a grilovaná kuřata v jedné franšíze

Pipi Grill je klasika / Grilovaná kuřata v Česku, na Slovensku a Maďarsku zná každý. Na to spoléhá nová značka od Mr. Kebab.
pondělí
27.11.2023
Popularita kebabu je v posledních letech ve střední Evropě velká. Grilovaná kuřata zde zase mají tradici. Právě na to sází franšízor Mr. Kebab s novou značkou Pipi Grill.
 

Příběh zakladatele značky Ľubora Lelovitse začíná na počátku milénia, kdy si na zahraničních cestách oblíbil kebab jako jednoduché, přitom variabilní občerstvení. V roce 2005 otevřel první pobočku v Košicích, brzy se rozšířil do Maďarska a od roku 2008 funguje jako franšízový fast food. Základní kebabový sortiment postupně doplnily speciality z kuřecího masa, sýrové pochoutky a bramborové chuťovky.

Jedná se o první mezinárodní franšízu na bázi kebabu, která má původ na Slovensku. Podle vyjádření Ľubora Lelovitse dovede franšízanty efektivně podpořit ve všech krocích začátku podnikání – zná naše podmínky po stránce lokality, smluv, marketingu a dovede naučit také zvládnutí každodenního provozu. Počáteční investice do vybudování franšízové pobočky se pohybuje okolo 1 až dva milionů korun českých plus cena za licenci ve výši 10 000 eur. Návratnosti investice lze podle franšízora dosáhnout v horizontu 2 až 3 let.

Aktuálně máme hodně nabídek na otevření nových provozů na Slovensku i v Česku. Bohužel je ale kapacitně nedovedeme všechny realizovat. Potřebujeme nové franšízanty, kteří by se jich ujali. Můžeme prozradit, že dvě nyní chystáme v Košicích a Prešově,“ uvádí k aktuální situaci na trhu franšízor Ľubor Lelovits.

Poslední novinkou je nápad na rozšíření fastfoodové nabídky o grilovaná kuřata. „V loňském roce jsme vyvinuli nový koncept, který se napojil na Mr. Kebab. Jedná se o značku Pipi Grill, který jsme k Mr. Kebab připojili nejprve v OC Galeria Košice a pobočka se tím výborně rozběhla, významně to oživilo celý provoz,“ chválí výsledky franšízor. Zájemcům o franšízové podnikání v gastronomii doporučuje začít ve městech nad 10 000 obyvatel. „Covid už skončil a opadl strach z budoucnosti. Teď je čas rozběhnout zavedený byznys a k tomu je Mr. Kebab předurčen,“ vysvětluje pan Lelovits.


Mr. Kebab hledá franšízanty / Franšízor má nyní více nabídek na otevření poboček. Potřebuje ale nové zájemce o franšízy. Začít se dá už s jedním milionem.

Populární na fóru

Dotazník regionální produkty a gastroturismus

Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...

1 komentář(e)
posledni 07.01.2022
Taco Bell na cestě k vrcholu

Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.

1 komentář(e)
posledni 05.08.2021
Úspěšný rok pro Subway

Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...

1 komentář(e)
posledni 13.02.2020
Subway vidí potenciál na benzinkách

Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....

1 komentář(e)
posledni 10.10.2019
Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015
Lidé jsou základ

Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...

1 komentář(e)
posledni 15.07.2015