Kebab a grilovaná kuřata v jedné franšíze
Příběh zakladatele značky Ľubora Lelovitse začíná na počátku milénia, kdy si na zahraničních cestách oblíbil kebab jako jednoduché, přitom variabilní občerstvení. V roce 2005 otevřel první pobočku v Košicích, brzy se rozšířil do Maďarska a od roku 2008 funguje jako franšízový fast food. Základní kebabový sortiment postupně doplnily speciality z kuřecího masa, sýrové pochoutky a bramborové chuťovky.
Jedná se o první mezinárodní franšízu na bázi kebabu, která má původ na Slovensku. Podle vyjádření Ľubora Lelovitse dovede franšízanty efektivně podpořit ve všech krocích začátku podnikání – zná naše podmínky po stránce lokality, smluv, marketingu a dovede naučit také zvládnutí každodenního provozu. Počáteční investice do vybudování franšízové pobočky se pohybuje okolo 1 až dva milionů korun českých plus cena za licenci ve výši 10 000 eur. Návratnosti investice lze podle franšízora dosáhnout v horizontu 2 až 3 let.
„Aktuálně máme hodně nabídek na otevření nových provozů na Slovensku i v Česku. Bohužel je ale kapacitně nedovedeme všechny realizovat. Potřebujeme nové franšízanty, kteří by se jich ujali. Můžeme prozradit, že dvě nyní chystáme v Košicích a Prešově,“ uvádí k aktuální situaci na trhu franšízor Ľubor Lelovits.
Poslední novinkou je nápad na rozšíření fastfoodové nabídky o grilovaná kuřata. „V loňském roce jsme vyvinuli nový koncept, který se napojil na Mr. Kebab. Jedná se o značku Pipi Grill, který jsme k Mr. Kebab připojili nejprve v OC Galeria Košice a pobočka se tím výborně rozběhla, významně to oživilo celý provoz,“ chválí výsledky franšízor. Zájemcům o franšízové podnikání v gastronomii doporučuje začít ve městech nad 10 000 obyvatel. „Covid už skončil a opadl strach z budoucnosti. Teď je čas rozběhnout zavedený byznys a k tomu je Mr. Kebab předurčen,“ vysvětluje pan Lelovits.
PŘEČTI ČLÁNKY
„V současné nepředvídatelné době bych jako začínající podnikatel dal přednost franšíze před nezávislostí," říká Lubor Lelovits, franšízor Mr. Kebab.
Fastfoodové franšízy jsou v kurzu. Pro mnohé představují šanci na rozjetí byznysu v gastrooboru. Jednou ze značek, které chtějí uspět i u nás, je Mr. Kebab.
„V Česku stále hledáme master-franšízanta, hlásit se však mohou i zájemci o provozování jedné pobočky Mr. Kebab," říká majitel a zakladatel této sítě Ľubor Lelovits.
Na domácím trhu pozice franšízy Mr. Kebab sílí. Podaří se jí uspět i u nás?
Syndrom vyhoření v jednom oboru ho přivedl k úspěchu a podnikání v jiném. Jak dnes vidí svůj byznys pod značkou Mr. Kebab jeho zakladatel Ľubor Lelovits?
Nejčtenější
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Podnikatelské prostředí podstatně ožívá. Nových podnikatelů je nejvíce od roku 2020. Které perspektivní obory nyní nabízejí franšízovou spolupráci?
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Realitní franšíza Remax potvrzuje oživení realitního byznysu. Kde jsou další příležitosti a jak vypadá spolupráce s touto značkou nám přiblížil generální ředitel Jan Hrubý.
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...
Lidé jsou základ
Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...