krása, zdraví, sport

Byznys ve formě
Zájemci o franšízu BodyBody si mohou vybrat ze dvou typů licencí. Jaká investice na ně čeká?

Franšíza ve formě
Vedení sítě fitness center pro ženy Contours vidí na trhu další potenciál rozvoje. Franšízové pobočky se hodí do měst s více jak 30 tisíci obyvatel.

DepilConcept – novinka v Katalogu franšíz
Zájemci o podnikání pod značkou DepilConcept si mohou vybrat, kolik do startu svého nového byznysu investují. Začít lze na 465 tisících Kč.

Zisk pod proudem
Drtivou většinu studií Body Express provozují franšízanti. Daří se jim nejen ve velkých, ale i menších městech.

Zákazníkům na dosah osobně i online
Vedení společnosti Nutriadapt momentálně zaměstnává navazování spolupráce s velkými firmami a zdravotními pojišťovnami i rozšiřování franšízové sítě.

Kila dolů, byznys nahoru
Značka Naturhouse nabízí franšízantům 2 typy poboček podle lokalit, ve kterých působí. Kolik peněz je potřeba investovat do rozjetí podnikání?

Pandemie nám přinesla nové klienty
„Letos chceme s konceptem BodyBody Home & Office expandovat i mimo Prahu, prozrazuje Ivana Aquin," spolumajitelka franšízy BodyBody.

Klientům zlepšujeme kvalitu života
Kateřina Pauknerová vede 2 výživové poradny Nutriadapt Weight Management Clinic. Co vidí jako hlavní pozitiva podnikání jako franšízantky?

Franšíza spolupracující s lékaři
Franšízová síť pod značkou Nutriadapt funguje na trhu od loňského prosince. Jaký byl pro ni rok 2020 a co chystá dál?

Úspěšné podnikání i v menším městě
Zkušenost na vlastní kůži přiměla Helenu Dvořákovou k odvážnému kroku. Spojila svou budoucnost s podnikáním ve fitness oboru a franšízovou značkou Body Express.

Nové příležitosti pro franšízanty
Podle České komory fitness muselo kvůli jarním protikoronavirovým opatření až 10 % fitness center ukončit provoz. Jak si dnes stojí franšízanti BodyBody?

Franšíza s úsměvem
Značka Smilepoint plánuje expanzi do České republiky. Proto zde hledá master-franšízanta i zájemce o jednotlivé licence.

Franšíza bez licenčního poplatku
Saunia chce být lídrem v provozování saunových světů nejen v Česku, ale i v Evropě. Pomoci růst mají síti i franšízanti.

Byznys v kondici
Celkové ztráty fitness sektoru vlivem koronavirových opatření dosáhly téměř 400 milionů korun. Jak si stojí fitness franšízy?

Naši franšízanti těží i z online prodeje
„Naše plány expanze nezměnil ani koronavirus. Stále bychom rádi dosáhli počtu 150 prodejen,“ říká Jan Gonda, master-franšízant sítě Naturhouse pro ČR a SR.

Pozici lídra chceme posilovat
„Telefonické a online konzultace jsme dříve vnímali jako doplňkovou službu. Uplynulé týdny však potvrdily perspektivu tohoto segmentu," říká Marta Nosková, jednatelka franšízové sítě Nutriadapt.

V první fázi 20 kosmetických center
„Master-franšízant získá know-how firmy, která má po světě přes 1000 poboček," říká Petr Tuháček, ředitel firmy MORXIMO invest, která v ČR zastupuje španělskou značku No+Vello.

Pomoc s financemi i náklady
BodyBody odpustilo franšízantům placení průběžného franšízového poplatku. Jak bude sít fungovat po uvolnění opatření?

Franšízy z „vlastních“ zdrojů
Stávající franšízanti, jejich zaměstnanci a klienti. Právě ti dnes nejčastěji stojí za expanzí sítě výživových poraden Naturhouse.

Rozvoj s jasným cílem
Doma v Portugalsku a také v Polsku je franšíza DepilConcept lídrem trhu. Svými kosmetickými studii chce pokrýt i Česko, říká majitel značky Alessandro Lorenso.