lékárny a zdraví
Gastroranšíza i pro začátečníky
Franšízový koncept krabičkové diety FITeat působí zatím v Moravskoslezském a Olomouckém kraji. Do dalších regionů chce vstoupit díky franšízantům.
Franšízový koncept krabičkové diety FITeat působí zatím v Moravskoslezském a Olomouckém kraji. Do dalších regionů chce vstoupit díky franšízantům.
Restart gastroprovozů díky novému směru
Nespěchat a franšízové partnery si důkladně prověřit. Taková je strategie konceptu DietaFit při rozšiřování sítě.
Zájem o licence i služby DietaFit stále roste
Většinu gastronomických konceptů ovlivnila současná situace negativně, výrazně omezila jejich provoz. Jsou však i takové, kterým krize přivedla zákazníky i franšízanty.
Obliba u zákazníků roste
Franšízový koncept DietaFit usiluje o rozvoj v okresních městech. Vidí v nich skrytý velký potenciál.
Díky dodávce jídel nacházíme nové zákazníky
„Zastoupení bychom chtěli mít v každém krajském městě. Vzniknout by však mohly i pobočky v těch menších,“ říká Robert Šefraný, majitel franšízy DietaFit - krabičková dieta.
Nové služby vydělávají i franšízantům
Franšíza Fitness Food Menu rozšiřuje svou síť i nabídku pro zákazníky. Uspět chce i v zahraničí.
Byznys v krabičce
Franšíza DietaFit chce rozšířit svou působnost po celé republice. Kdo se může ucházet o licenci?
Naši franšízanti musí mít skutečný zájem o obor
Je reálné, že se nám do konce roku 2023 podaří zdvojnásobit naši síť poraden, prozrazuje Marta Nosková, generální ředitelka konceptu Svět zdraví.
Zisk v krabičkách
Zajímá vás podnikání o oblasti zdravého stravování? Co takhle franšíza Body Chief s očekávanou návratností investice okolo 12 měsíců? Pro český trh hledá dva franšízanty.
Kvalitní tým je základ úspěchu
Svou poradnu sítě Svět zdraví Jitka Pavková „zdědila“ po svém bývalém spolužákovi. Dnes je jednou z nejúspěšnějších franšízantů působících v menších městech.
Nové trhy i programy
Franšíza Fitness Food Menu zavedla hned několika novinek. Týkají se domácího trhu i zahraniční expanze.
Kila dolů, zisky nahoru
Zodpovědnost, profesionální přístup, podnikavost a týmovost – to jsou vlastnosti, které u svých franšízantů hledá koncept It´s my life!.
Největší českou síť založili studenti
Značka Teta kromě sítě drogerií rozšiřuje své působení také na lékárny. Časem bude možná nabízet licence na jejich franšízy.
Zájem o naše franšízy je konzistentní
Pro Německo a Rakousko máme sjednané partnery a jejich působení vnímáme jako sbírání zkušeností pro další rozvoj, říká majitel tuzemské značky Fitness Food Menu Tomáš Volf.
Franšízy, v nichž šéfuje tělo
Na český trh míří další úspěšná polská franšízová značka. Body Chief se specializuje na chutné dietní pokrmy v krabičkách, které vozí zákazníkům až domů.
Podnikání, které uzdravuje
Český franšízový koncept Svět zdraví by se letos měl rozrůst o dalších 20 výživových poraden v ČR, SR, Polsku a Německu.
Konopných franšíz přibývá
Byznys s konopím zažívá boom nejen v Americe, ale i v Evropě. Z ČR pochází franšízový koncept Konopná lékárna.
Maďarská biosolária v Česku
KiwiSun nyní působí v 8 zemích, v Česku nabízí podnikatelům franšízovou i masterfranšízovou licenci na provozování zelených solárních studií.
Franšízy, které mění životy
K hranici 40 franšíz v Česku se blíží společnost It’s my life!, která se zabývá hubnoucími programy a podporou zdravého životního stylu.
Zdravá gastronomie z Česka
Patří mezi tzv. krabičkové diety, vlastní pokrmy nabízí i v Maďarsku a Německu. Franšíza Fitness Food Menu vyžaduje kvalifikaci.
S dietami uspějí jen ti nejlepší
Franšízová síť Dietavkrabicce.cz má aktuálně 5 poboček a na 10 tisíc klientů. Nejen o boomu diet v krabičce hovořila manažerka společnosti Martina Vojtíšková.