DietaFit - krabičková dieta

Informace o franchisovém systému
Popis franšízového systému
Naše společnost NUVYS FOOD s.r.o. (www.nuvys.cz) má již 30letou tradici v gastronomii. V oblasti výroby a rozvozu krabičkové diety máme 10 let zkušeností a nepřeberné množství spokojených zákazníků.
Výhodou franchisingové společnosti DietaFit je platforma jednotného zdravého & vyváženého stravování. Toto je zabezpečeno zejména vývojem, výrobou a následným použitím vlastních surovin, které jsou využity ve vlastních recepturách našich pokrmů. Součástí franchisingové společnosti DietaFit je i velkoobchod kde jsou tyto suroviny dodávány našim partnerům. Velkoobchod disponuje i dalšími surovinami, které nakupuje od pěstitelů a prvodovozců a tím je možno docílit efektu maximálního ekonomického výsledku.
Cílem franchisingové společnosti DietaFit je nabídka kvalitních produktů zdravého & vyváženého stravování pro široké zákaznické spektrum vyznávající zdravý životní styl.
Vlastní provozovny
7
Franšízové provozovny
2
Nabízíme spolupráci novým franchisingovým partnerům v rámci celé ČR.
Obrázek provozovny systému
Informace pro franchisanty
Podpora pro franchisanty
- Poradenství pro optimalizaci výrobních prostor a výběru zařízení
- Propracovaný objednávkovým systém
- Zajištění postupů a receptur k výrobě krabičkové diety
- Výběr a dodání potřebných surovin
- Celoplošná prezentace pomocí webových stránek
- Marketingová podpora
- Průběžná podpora v průběhu spolupráce
Potřebná počáteční investice
- Dle vybavení a dovybavení stávajících výrobních prostor.
- V případě vybavení zcela nové výrobny na klíč se výše investice pohybuje okolo 1 mil. Kč
- Vstupní franchisingový poplatek 50 - 1 mil. Kč bez DPH dle velikosti regionu (exluzivita)
- Exkluzivita v daném regionu pobočky
Základní požadavky
- Zkušenosti v gastronomickém provozu výhodou
- Schopnost organizovat práci v provozu a kolektivu
- Schopnost akceptovat platformu DietaFit a dodržovat standardy sítě
- Vhodné i pro zavedené výrobní provozovny
Informace o franšízorovi
Kontaktní osoba pro zájemce o licenci
Robert Šefraný
Více informací
Správcem osobních údajů je NUVYS FOOD s.r.o. (Mankovice 138 , 742 35). Vaše osobní údaje budou zpracovány za účelem poskytnutí podrobností o franšízovém systému DietaFit - krabičková dieta a navázání spolupráce. Poskytování údajů je dobrovolné, je však nezbytné k dosažení výše uvedených účelů. Podrobné informace o zpracování osobních údajů jsou k dispozici v zásadách ochrany osobních údajů na dietafit.cz.
PŘEČTI ČLÁNKY
Nejčtenější

Nespěchat a franšízové partnery si důkladně prověřit. Taková je strategie konceptu DietaFit při rozšiřování sítě.
Většinu gastronomických konceptů ovlivnila současná situace negativně, výrazně omezila jejich provoz. Jsou však i takové, kterým krize přivedla zákazníky i franšízanty.
Franšízový koncept DietaFit usiluje o rozvoj v okresních městech. Vidí v nich skrytý velký potenciál.
„Zastoupení bychom chtěli mít v každém krajském městě. Vzniknout by však mohly i pobočky v těch menších,“ říká Robert Šefraný, majitel franšízy DietaFit - krabičková dieta.
Franšíza DietaFit chce rozšířit svou působnost po celé republice. Kdo se může ucházet o licenci?

Expanze v krajských krajích, a to zejména v Čechách. Takové cíle má franšízová síť „jsme Fitness Food Menu“.
Franšíza Fitness Food Menu rozšiřuje svou síť i nabídku pro zákazníky. Uspět chce i v zahraničí.
Je reálné, že se nám do konce roku 2023 podaří zdvojnásobit naši síť poraden, prozrazuje Marta Nosková, generální ředitelka konceptu Svět zdraví.
Zajímá vás podnikání o oblasti zdravého stravování? Co takhle franšíza Body Chief s očekávanou návratností investice okolo 12 měsíců? Pro český trh hledá dva franšízanty.
Svou poradnu sítě Svět zdraví Jitka Pavková „zdědila“ po svém bývalém spolužákovi. Dnes je jednou z nejúspěšnějších franšízantů působících v menších městech.

Franšíza Fitness Food Menu zavedla hned několika novinek. Týkají se domácího trhu i zahraniční expanze.
Zodpovědnost, profesionální přístup, podnikavost a týmovost – to jsou vlastnosti, které u svých franšízantů hledá koncept It´s my life!.
Značka Teta kromě sítě drogerií rozšiřuje své působení také na lékárny. Časem bude možná nabízet licence na jejich franšízy.
Pro Německo a Rakousko máme sjednané partnery a jejich působení vnímáme jako sbírání zkušeností pro další rozvoj, říká majitel tuzemské značky Fitness Food Menu Tomáš Volf.
Na český trh míří další úspěšná polská franšízová značka. Body Chief se specializuje na chutné dietní pokrmy v krabičkách, které vozí zákazníkům až domů.
Český franšízový koncept Svět zdraví by se letos měl rozrůst o dalších 20 výživových poraden v ČR, SR, Polsku a Německu.

Informace zadané v katalogu dodávají samotné franchisové systémy. Před podpisem smlouvy o spolupráci by měl každý zájemce posoudit nabídku dané firmy. Redakce si vyhrazuje právo upravit informace o systémech udávaných v katalogu. V případě zjištění, že udávané informace nejsou pravdivé či neaktuální, prosíme, kontaktujte redakci.
PROFIT system franchise services s.r.o. - provozovatel Franchising.cz, informuje, že neshromažďuje ani nezpracovává informace zaslané prostřednictvím kontaktního formuláře. Všechny informace zadané ve formuláři jsou zasílány jako e-mail organizátorovi systému uvedenému v Katalogu franšíz. Uvedený příjemce, který obdrží odeslané informace, je použije s cílem poskytnout informace na zaslaný dotaz. Odeslání jakýchkoliv vašich osobních údajů je dobrovolné a organizátor systému, který obdrží kontaktní formulář, je subjektem odpovědným za shromažďování a zpracování případných osobních údajů.