Originalitou za úspěchem
V krizi snad více než kdy jindy platí, že úspěchu dosáhnou ti, kteří jsou originální. To beze zbytku platí o původem lotyšských franšízových konceptech Easy Bear a Easy Wine. A nejde jen o originalitu směrem k zákazníkům, kdy každý host po příchodu do restaurace dostane od obsluhy magnetickou kartu s virtuálními penězi, která mu umožní načepovat si nápoje ze speciálně navržené a vyrobené zdi. Nemusí tak čekat na příchod obsluhy, aby si objednal, a navíc může před rozhodnutím, co bude celý večer pít, ochutnat několik vzorků a vybrat si ten nápoj, který mu nejvíc vyhovuje.
Tento systém je výhodný i pro majitele takové franšízové pobočky, protože díky němu mají dokonalý přehled o spotřebě a zásobách. Každý vypitý mililitr je totiž automaticky zaznamenán, spotřeba a náklady jsou tak sledovány neustále. Nižší jsou také nároky na personál, pobočka tak nemusí zaměstnávat tolik číšníků či servírek. Rychlejší je také obsluha zákazníků, což se promítá i do jejich konečné útraty.
Zájemce o licenci pro Easy Bear či Easy Wine se musí připravit na investici ve výši zhruba 150 tisíc eur. Polovina vynaložených prostředků jde do zařízení provozovny včetně vybavení baru a kuchyně. Podle vedení konceptů dosahují majitelé franšíz již do dvou měsíců po otevření zisku. Franšízor od nich také po dobu prvních tří měsíců nevyžaduje placení franšízových poplatků. Veškeré informace a procesy nutné pro zajištění chodu restaurací obou typů jsou přesně popsány ve franšízovém manuálu, který franšízant díky spolupráci s těmito značkami získá. Stejně tak se mohou franšízanti opřít o podporu franšízora, a to zejména, co se důkladného školení týká.
V pobočkách Easy Wine mohou hosté ochutnat 60 různých druhů vína, v Easy Beer pak na 200 druhů piva. „To představuje velmi zajímavou příležitost pro ty, co chtějí například ochutnat drahé víno a nikdy by si nekoupili celou lahev, která může přijít i na více než 30 eur. Podíváme-li se na to z podnikatelského hlediska, je velmi složité dosáhnout úspěchu prodáváte-li pouze exkluzivní drahá vína. Většina lidí totiž pije víno ve střední cenové kategorii, takže jsme s ohledem na to koncipovali naši nabídku,“ doplňuje Peteris Ozols, CEO a COO konceptů Easy Wine a Easy Beer.
Zobrazit v katalogu franšíz
PŘEČTI ČLÁNKY
„Franšízová síť kaváren CrossCafe umí pomoci těm, kteří chtějí začít kavárenský byznys,“ říká ředitel společnosti Mgr. David Štangler.
Vašek Hájek za tři roky, do kterých spadala éra covidu, stihl otevřít tři úspěšné franšízy Vosíme.cz. Proč uvěřil právě této pizze?
Chocafé je kavárna, kde proudí především belgická čokoláda. Co tento koncept nabízí franšízantům nám v rozhovoru přiblíží zakladatel značky Jan Novák.
Dva kamarádi Honza a Matěj postavili svůj koncept bistra na čerstvých těstovinách, které dovedou mimořádně rychle servírovat zákazníkovi. Nyní svůj nápad nabízí jako franšízu.
„Počty franšíz s vaflemi, palačinkami a lívanci rostou. Nyní cílíme na všechna krajská města“, říkají franšízoři Elvis Osmanović a Dino Pekez.
Nejčtenější
Výživové poradenství franšízy Nutriadapt dává prostor a příležitost i začínajícím podnikatelům. Jak se dá naskočit mezi nejlepší ve svém byznysu už v poměrně mladém věku?
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
TAB Board propojuje majitele a manažery lokálních firem, kteří mezi sebou sdílí zkušenosti. Franšízant Tomáš Petrů pro setkání využívá i netradiční prostředí.
Jak se daří pobočkám nově otevřené Partners Banky a kde je šance pro nové franšízanty? Odpovídá Jan Brejl, obchodní ředitel finanční skupiny Partners.
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Subway vidí potenciál na benzinkách
a
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...