Nové pobočky i rebranding stávajících
Koncept kaváren Coffeeshop Company vznikl na konci milénia v Rakousku, do České republiky se dostal v roce 2007. A to díky slovenské společnosti TIZIA, která je majitelem master-franšízové licence pro český, slovenský, maďarský a polský trh. V současné době u nás funguje 9 poboček této značky, převážnou většinu z nich najdou zákazníci na Moravě.
Jak již bylo zmíněno, franšíze se daří růst i v této obtížné a náročné době, která majitelům kaváren, restaurací a dalších gastroprovozů příliš nepřeje. V posledních měsících otevřela síť dvě nové pobočky v Olomouci, a to v nákupních centrech Galerie Šantovka a Galerie Moritz v centru města. Došlo také ke znovuotevření kavárny v brněnském obchodním centru Olympia. „Tento projekt byl realizován v době, kdy kvůli situaci spojenou s pandemií COVID-19 byl náš franšízant nucen uzavřít svoji starou provozovnu, ale již se záměrem kavárnu přesunout do atraktivnější části obchodního centra. S naší podporou při vyjednávání se mu prostor podařilo získat, nahradili jsme kavárnu, která byla k dispozici po bankrotu jednoho z řetězců, který byl nucen uzavřít všechny své pobočky v Česku,“ říká Peter Ondrej, Managing Director Coffeeshop Company.
Zájemce o podnikání pod hlavičkou této zavedené kavárenské značky si může vybrat hned z několika typů konceptů. Kavárny je totiž možné umístit jak do malých lokalit, kde mohou fungovat pobočky typu „TO GO“, které potřebují prostor minimálně 5 m2, tak i do těch velkých, kde jsou budovány kavárny typu "Lounge" s prostorem až do 150 m2. Aktuálně je také zájemcům k dispozici odkup zavedené pobočky v Jihlavě, kde je možné již fungující kavárnu převzít.
Cena franšízové licence závisí na velikosti a typu pobočky, kterou si budoucí franšízant pro svůj podnikatelský záměr zvolí. Pohybuje se od 5 000 eur bez DPH. Investice do jejího vybudování a zařízení pak začíná na cca 30 tisíc eur u menších poboček a končí na 120 tisíc eur u poboček větších. Měsíční franšízový poplatek, který franšízant v měsíčním intervalu odvádí franšízorovi, činí 2 % z čistého obratu. Smlouvu s partnery franšízor uzavírá na 10 let.

PŘEČTI ČLÁNKY

Výročí 10 let na českém trhu oslavila rakouská franšízová síť Coffeeshop Company novou kavárnou ve Zlíně. Franšízanty hledá v celé ČR.
Modernizovanou podobu tradičních vídeňských kaváren přináší do ČR Coffeeshop Company. Franšízanty hledá v krajských městech.
Nový koncept Espress it by Coffeeshop Company je určen pro nové i stávající kavárny.
Franchisový koncept Coffeeshop company pasuje nejen do obchodních center. Franchisanti si jej mohou otevřít téměř kdekoliv.
Kavárenský koncept Coffeeshop Company chce získat zákazníky vídeňským stylem podávání kávy. Počet kaváren v Česku zatím dosahuje 12.
Nejčtenější

Skupina Crocodille plánuje na letošek rozšíření franšízových konceptů Bageterie Boulevard a 360Pizza. Své dveře zákazníkům by mělo otevřít 10 nových poboček.
„Rok 2021 bude mimo jiné ve znamení otevírání nových restaurací. Všechny budou v rukách franšízantů,“ říká Radim Foltýn, Franchising Director CZ&SK McDonald´s.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Finanční ředitelé v Česku mají po roce pandemie opatrný optimistický výhled do budoucna. Vzrostl počet těch, kteří silněji vnímají riziko kybernetických útoků.
Koncept Frutisimo uzavřelo loni rekordní počet franšízových smluv. Podnikání pod jeho značkou láká nové partnery.
Populární na fóru
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
this is really very informatinable and good suffestion post i liked it!!!! https://www.spinonholiday.com/places/pondicherry/
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Subway vidí potenciál na benzinkách
a
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...
Lidé jsou základ
Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...