Nové pobočky i rebranding stávajících

S franšízorem za zády / Podpora při výběru lokality, vyjednávání podmínek nájmu, investiční a finanční plán, realizace „na klíč”. Na to vše se mohou zájemci o podnikání pod hlavičkou Coffeeshop Company spolehnout. Samozřejmostí je pak také důkladné školení před zahájením spolupráce, ale i během ní. Spolupráce s ověřenými a spolehlivými dodavateli a nabídka vysoce kvalitních produktů.
pondělí
09.11.2020
Franšízový kavárenský řetězec Coffeeshop Company rozšiřuje své zastoupení na trhu i v době, kdy je situace gastronomických provozů ovlivněna vládními restrikcemi a opatřeními.
 

Koncept kaváren Coffeeshop Company vznikl na konci milénia v Rakousku, do České republiky se dostal v roce 2007. A to díky slovenské společnosti TIZIA, která je majitelem master-franšízové licence pro český, slovenský, maďarský a polský trh. V současné době u nás funguje 9 poboček této značky, převážnou většinu z nich najdou zákazníci na Moravě.

Jak již bylo zmíněno, franšíze se daří růst i v této obtížné a náročné době, která majitelům kaváren, restaurací a dalších gastroprovozů příliš nepřeje. V posledních měsících otevřela síť dvě nové pobočky v Olomouci, a to v nákupních centrech Galerie Šantovka a Galerie Moritz v centru města. Došlo také ke znovuotevření kavárny v brněnském obchodním centru Olympia. „Tento projekt byl realizován v době, kdy kvůli situaci spojenou s pandemií COVID-19 byl náš franšízant nucen uzavřít svoji starou provozovnu, ale již se záměrem kavárnu přesunout do atraktivnější části obchodního centra. S naší podporou při vyjednávání se mu prostor podařilo získat, nahradili jsme kavárnu, která byla k dispozici po bankrotu jednoho z řetězců, který byl nucen uzavřít všechny své pobočky v Česku,“ říká Peter Ondrej, Managing Director Coffeeshop Company.

Zájemce o podnikání pod hlavičkou této zavedené kavárenské značky si může vybrat hned z několika typů konceptů. Kavárny je totiž možné umístit jak do malých lokalit, kde mohou fungovat pobočky typu „TO GO“, které potřebují prostor minimálně 5 m2, tak i do těch velkých, kde jsou budovány kavárny typu "Lounge" s prostorem až do 150 m2. Aktuálně je také zájemcům k dispozici odkup zavedené pobočky v Jihlavě, kde je možné již fungující kavárnu převzít.

Cena franšízové licence závisí na velikosti a typu pobočky, kterou si budoucí franšízant pro svůj podnikatelský záměr zvolí. Pohybuje se od 5 000 eur bez DPH. Investice do jejího vybudování a zařízení pak začíná na cca 30 tisíc eur u menších poboček a končí na 120 tisíc eur u poboček větších. Měsíční franšízový poplatek, který franšízant v měsíčním intervalu odvádí franšízorovi, činí 2 % z čistého obratu. Smlouvu s partnery franšízor uzavírá na 10 let. 


Ve středu Evropy / V Česku má značka Coffeeshop Company 9 poboček. Na sousedním Slovensku jich zákazníci najdou 24. Dalších 11 kaváren pak funguje v Maďarsku a 3 v Polsku.

Populární na fóru

Úspěšný rok pro Subway

Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...

1 komentář(e)
posledni 13.02.2020
Subway vidí potenciál na benzinkách

this is really very informatinable and good suffestion post i liked it!!!! https://www.spinonholiday.com/places/pondicherry/

3 komentář(e)
posledni 26.12.2019
Subway vidí potenciál na benzinkách

Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....

3 komentář(e)
posledni 10.10.2019
Subway vidí potenciál na benzinkách

a

3 komentář(e)
posledni 10.10.2019
Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015
Lidé jsou základ

Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...

1 komentář(e)
posledni 15.07.2015