Popeys otevře na Václavském náměstí

Nový hráč na fastfoodovém trhu
Nový hráč na fastfoodovém trhu / Louisianská kuchyně založená na kuřecím mase se chystá oslovit i české zákazníky a zařadit se mezi další silné hráče na trhu jako jsou např. McDonaldś nebo KFC.
Čtvrtek
07.09.2023
O vstupu americké franšízy Popeyes na náš trh víme už od loňského podzimu. Nyní je ale otevření pražské pobočky otázkou nejbližších týdnů.
 

Zástupci společnosti Rex Concepts CEE, která je držitelem master-licence Popeys pro český trh, se vyjadřují v médiích zatím neurčitě jako o přelomu září a října. Zatím je jisté, že zamíří mezi další silné značky do horní části Václavského náměstí a jejich typická oranžová ovládne historický Dům módy. Nahradí tu Sberbank, která se stáhla z našeho trhu. Fastfood totiž v době zdražování jídel standardních restaurací dovede konkurovat cenou, stabilní kvalitou a nabídka už dávno není založena jen na „junk food“.

Celkový plán společnosti je do deseti let otevřít celkem šedesát poboček rovnoměrně ve všech krajích. Jako další by mělo následovat Brno. Na rozdíl od jiných zemí je česká koncepce založena na tom, že se pobočky budou nacházet zejména v rušných centrech měst, nikoli obchodních domech na okraji. V plánu je také drive-thru nedaleko Prahy, která by měla patřit rovněž k tem, co otevřou v nejbližší době. Společně se vstupem na český trh mají za sebou také otevření v sousedním Polsku. Zde nedávno zahájila svůj provoz pobočka ve Vratislavi

Popeyes je mezi fastfoody s louisianskou kuchyní odvážný junior

Popeyes vznikl v roce 1972 v New Orleansu v Louisianě a zaměřuje se na kuřecí speciality, nejprodávanějším produktem je sendvič. Začínali jako malá restaurace, ale brzy se prosadili v konkurenci mnohem starších a zavedených značek, jako je KFC (Kentucky Fried Chicken) a Chick-fil-A.  Původně se jmenovali Chicken on the Run, zakladatel značky Al Copeland se ale nechal inspirovat filmem Francouzská spojka, v níž se hlavní jmenoval Jimmy „Popeye“ Doyle. Tajemstvím jejich úspěchu je schopnost odlišit se recepturami, marketingovými kampaněmi i inovacemi menu. Dovedou se také důvtipně spojit s oblíbenými pop hvězdami, jako je například Beyonce.

Popeyes po celém světě provozuje přes čtyři tisíce restaurací a od roku 2017 ho vlastní nadnárodní fastfoodový holding Restaurant Brands International spolu s řetězcem Burger King. Společnost Popeyes Louisiana Kitchen tehdy holding koupil za 1,8 miliardy dolarů (39 miliard korun). Aktuální hospodářské výsledky se za loňský rok zvedly o 400 milionů dolarů na zhruba 5,5 miliardy dolarů. 


Populární na fóru

Dotazník regionální produkty a gastroturismus

Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...

1 komentář(e)
posledni 07.01.2022
Taco Bell na cestě k vrcholu

Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.

1 komentář(e)
posledni 05.08.2021
Úspěšný rok pro Subway

Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...

1 komentář(e)
posledni 13.02.2020
Subway vidí potenciál na benzinkách

Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....

2 komentář(e)
posledni 10.10.2019
Subway vidí potenciál na benzinkách

a

2 komentář(e)
posledni 10.10.2019
Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015