České Bageterie Boulevard jsou určeny na bulváry větších měst

Kromě center měst nad 70.000 obyvatel je možné umístit české Bageterie i do míst s větší frekvencí návštěvníků.
pondělí
21.06.2010
Bageterie zasáhl baby-boom. Moderní rychlé restaurace reagují pružně na požadavky trhu.
 

Pod pojmem bulvár si dnes málokdo představí náměstí, mediální doba přinesla bulvár trochu jiného charakteru. Napsali v bulváru nebo povídaly na náměstí je stejně věrohodná informace. Naše informace o Bageteriích Boulevard jsou výhradně pravdivé. Síť Bageterií Boulevard začala budovat česká firma na bagety Crocodille, největší domácí výrobce obložených baget, v roce 2003.

Moderní rychlé restaurace bez obsluhy jsou určeny do tepajících srdcí větších měst, nabízí kvalitní rychlé občerstvení pro dynamického člověka pracujícího ve městě. Výběr baget je rozdělen na čerstvé a zapečené, kvalitní kávu, vše s možností odnést si sebou. Součástí nabídky jsou čerstvé zeleninové saláty, snídaně a džusy z čerstvého ovoce. Speciality jsou připraveny na léto i na zimu ve výběru dezertů, v zimě se zahřejete vaflí s čokoládou, v létě občerstvíte ovocným salátem nebo sorbetem.>

Kromě center měst nad 70 000 obyvatel je možné umístit Bageterie i do míst s větší frekvencí návštěvníků – obchodních center nebo k benzínovým pumpám a poskytnout rozšířenou službu typu „drive“. Franšízový poplatek je 400 000 Kč a zahrnuje kompletní servis školení a zavedení značky včetně servisu kolem návrhu a otevíraní provozovny. Na Bageterii si musíte připravit od 5 mil. korun, podle velikosti provozovny.

V poslední době je baby-boom citelný i v restauracích a tak všechny nově otevírané provozovny zahrnují dětský koutek, některé stávající ho instalují jen o víkendu, kdy se mění klientela a Bageterii navštěvují rodiny se dětmi.

Firma má nyní 6 provozoven, další dvě připravuje, kromě jedné v Liberci jsou všechny v Praze. V současné době hledá franšízanty v ČR.

Více informací o této franšíze získáte v Katalogu.


/4/
zobrazit více

Populární na fóru

Úspěšný rok pro Subway

Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...

1 komentář(e)
posledni 13.02.2020
Subway vidí potenciál na benzinkách

this is really very informatinable and good suffestion post i liked it!!!! https://www.spinonholiday.com/places/pondicherry/

3 komentář(e)
posledni 26.12.2019
Subway vidí potenciál na benzinkách

Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....

3 komentář(e)
posledni 10.10.2019
Subway vidí potenciál na benzinkách

a

3 komentář(e)
posledni 10.10.2019
Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015
Lidé jsou základ

Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...

1 komentář(e)
posledni 15.07.2015