České Bageterie Boulevard jsou určeny na bulváry větších měst

Pod pojmem bulvár si dnes málokdo představí náměstí, mediální doba přinesla bulvár trochu jiného charakteru. Napsali v bulváru nebo povídaly na náměstí je stejně věrohodná informace. Naše informace o Bageteriích Boulevard jsou výhradně pravdivé. Síť Bageterií Boulevard začala budovat česká firma na bagety Crocodille, největší domácí výrobce obložených baget, v roce 2003.
Moderní rychlé restaurace bez obsluhy jsou určeny do tepajících srdcí větších měst, nabízí kvalitní rychlé občerstvení pro dynamického člověka pracujícího ve městě. Výběr baget je rozdělen na čerstvé a zapečené, kvalitní kávu, vše s možností odnést si sebou. Součástí nabídky jsou čerstvé zeleninové saláty, snídaně a džusy z čerstvého ovoce. Speciality jsou připraveny na léto i na zimu ve výběru dezertů, v zimě se zahřejete vaflí s čokoládou, v létě občerstvíte ovocným salátem nebo sorbetem.>
Kromě center měst nad 70 000 obyvatel je možné umístit Bageterie i do míst s větší frekvencí návštěvníků – obchodních center nebo k benzínovým pumpám a poskytnout rozšířenou službu typu „drive“. Franšízový poplatek je 400 000 Kč a zahrnuje kompletní servis školení a zavedení značky včetně servisu kolem návrhu a otevíraní provozovny. Na Bageterii si musíte připravit od 5 mil. korun, podle velikosti provozovny.
V poslední době je baby-boom citelný i v restauracích a tak všechny nově otevírané provozovny zahrnují dětský koutek, některé stávající ho instalují jen o víkendu, kdy se mění klientela a Bageterii navštěvují rodiny se dětmi.
Firma má nyní 6 provozoven, další dvě připravuje, kromě jedné v Liberci jsou všechny v Praze. V současné době hledá franšízanty v ČR.
Více informací o této franšíze získáte v Katalogu.
PŘEČTI ČLÁNKY

Širší centrum Prahy má Bageterie Boulevard pokryté. Na jaké lokality se tato franšíza zaměří nyní?
Současná situace v České republice podnikání příliš nenahrává. Budou franšízové značky těmi, které se s krizí vypořádají lépe?
O tom, že koronavirová krize má na český franšízový trh velký dopad, není pochyb. Jak se s tím některé značky vyrovnávají?
Síť restaurací Bageterie Boulevard se i díky franšíze v posledních letech viditelně rozrostla. Odráží se to i na známosti značky v regionech.
Bageterie Boulevard začala s expanzí do regionů před 11 lety. Jak se jí po těch letech díky franšízingu daří?
Nejčtenější

Zahraniční značky mají stále zájem expandovat do Česka. Jejich chuť ukousnout si alespoň kousek z koláče českých zákazníků nezkazila ani pandemie.
Navzdory pandemii největší IT škola v regionu CEE pokračuje v expanzi. Své programovací kurzy nabídne v Rakousku a Španělsku. Franšízovou licenci nabízí také pro ČR.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Rok 2020 byl pro podnikatele z řady oborů složitý. Do jakých oblastí se v roce 2021 vyplatí investovat?
Síť Partners Marketů se loni rozrostla o 12 nových poboček, zvýšila se i výkonnost jednotlivých franšízantů. Do budoucna uvažuje o expanzi na zahraniční trhy.
Populární na fóru
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
this is really very informatinable and good suffestion post i liked it!!!! https://www.spinonholiday.com/places/pondicherry/
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Subway vidí potenciál na benzinkách
a
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...
Lidé jsou základ
Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...