krása, zdraví, sport

Franšíza bez licenčního poplatku
Saunia chce být lídrem v provozování saunových světů nejen v Česku, ale i v Evropě. Pomoci růst mají síti i franšízanti.

Byznys v kondici
Celkové ztráty fitness sektoru vlivem koronavirových opatření dosáhly téměř 400 milionů korun. Jak si stojí fitness franšízy?

Naši franšízanti těží i z online prodeje
„Naše plány expanze nezměnil ani koronavirus. Stále bychom rádi dosáhli počtu 150 prodejen,“ říká Jan Gonda, master-franšízant sítě Naturhouse pro ČR a SR.

Pozici lídra chceme posilovat
„Telefonické a online konzultace jsme dříve vnímali jako doplňkovou službu. Uplynulé týdny však potvrdily perspektivu tohoto segmentu," říká Marta Nosková, jednatelka franšízové sítě Nutriadapt.

V první fázi 20 kosmetických center
„Master-franšízant získá know-how firmy, která má po světě přes 1000 poboček," říká Petr Tuháček, ředitel firmy MORXIMO invest, která v ČR zastupuje španělskou značku No+Vello.

Pomoc s financemi i náklady
BodyBody odpustilo franšízantům placení průběžného franšízového poplatku. Jak bude sít fungovat po uvolnění opatření?

Franšízy z „vlastních“ zdrojů
Stávající franšízanti, jejich zaměstnanci a klienti. Právě ti dnes nejčastěji stojí za expanzí sítě výživových poraden Naturhouse.

Rozvoj s jasným cílem
Doma v Portugalsku a také v Polsku je franšíza DepilConcept lídrem trhu. Svými kosmetickými studii chce pokrýt i Česko, říká majitel značky Alessandro Lorenso.

Nová značka, nový byznys
Od loňského prosince působí na trhu franšízový koncept Nutriadapt Weight Management Clinic. Nahrazuje poradny sítě Svět zdraví. Co se tím mění?

Příležitost obsadit trh
Kosmetický trh je bohatší o nového hráče. Španělská značka No+Vello chce nejdříve obsadit krajská města. Aktuálně nabízí master-licenci pro celé Česko.

Krása v podnikání
Franšíza Depil Concept posiluje své postavení ve východní Evropě. Otevírat depilační studia chce i u nás. Jak těžké je získat její licenci?

Franšíza pro šikovné ruce
Praha, Plzeň, Říčany a Hradec Králové – města, ve kterých zákazníci najdou tradiční pánská holičství The Original Barber. Letos se chystají do Liberce a Ostravy.

Volba pro franšízanta
Žádné náklady spojené s pronájmem prostoru a nižší počáteční investice než při otevření klasické franšízové pobočky. To je BodyBody Home&Office.

Trampolína pro podnikání
Plánujeme rozšířit nabídku služeb, franšízanti tak budou moci oslovit širší skupinu zákazníků, říká Bartosz Śledziński majitel konceptu Jump Planet.

150 poboček jako cíl
V Česku a na Slovensku má značka Naturhouse 137 výživových poraden. Je jednou z nejrychleji expandujících franšíz. A hledá další franšízanty.

Klientská síť nám neustále roste
Zkušenosti s vedením lidí a chuť rozvíjet novinku v oblasti fitness hledá u franšízantů koncept Body Express. V rozhovoru to prozradil Tomáš Krmíček, zakladatel sítě.

Byznys s hladkou kůží
Téměř 100 poboček ve čtyřech zemích světa. Taková je síť značky DepilConcept. Rozvíjet se chce i na našem trhu. Je novinkou v Katalogu franšíz.

Skočte si pro zisk
Zájem ze strany potenciálních franšízantů přiměl síť trampolínových center Jump Planet expandovat i do Česka. Je novinkou v Katalogu franšíz.

Zajímá nás Česko i zahraničí
Koncept Original Beer Spa nabízí franšízové licence od začátku roku. Plány na další rozvoj sítě v rozhovoru prozradila Operations Manager Karolina Pažout Kubantová.

Z 0 na 100 za 10 let
Řada našich franšízantů přišla z korporátního prostředí, na spolupráci s námi oceňují přátelský a otevřený přístup, říká Jan Gonda, master-franšízant sítě výživových poraden Naturhouse pro ČR a SR.