Jak vydělat peníze na YouTube?

Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?

Franšíza - co to je?

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!

Vůně kvalitní kávy a úspěchu

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.

Druhy franchisingu

Franchisové systémy je možno rozdělit podle různých kriterií, mimo jiné druhu know-how, druhu hospodářské činnosti či způsobu organizace systému.

150 franšíz na trhu

Rok 2022 přinesl finanční skupině Partners růst. Obrat celé skupiny dosáhl 3,5 miliardy Kč. Dařilo se i Partners Marketům.

S franšízou Next Reality mám velké plány

V březnu to bude rok, co se Dušan Měchura stal jedním z franšízantů sítě Next Reality. Jak se mu daří a co vnímá jako hlavní výhody franšízingu?

Základní pojmy franchisingu

V samotném franchisingu je několik základních pojmů, které by měl znát každý, kdo se o tento způsob podnikání alespoň trochu zajímá.

Otevíráme pizzerii s franšízou

Když jsme nemocní, plánujeme party nebo nevíme, co k obědu, často si objednáme pizzu. Zdá se to tak jako dobrý byznys. Rozjet ho lze i s franšízou Pizza Hut.

Podnikáme s trdelníkem

Ročně prodá síť Trdlokafe milion trdelníků ve více jak 50 stáncích po celém Česku, i na Slovensku či ve Vídni. Stále však chce růst, a to i díky franšízám.

Byznys i pro malé podnikatele

„Naším strategickým cílem je udržet trend v expanzi nových prodejen a zajistit rozvoj náš i obchodních partnerů," říká Jaroslav Smrčka, manažer sítě Traficon.

Franchisingová smlouva

Franchisingová smlouva je základem, na kterém je postaven vztah mezi franchisorem a franchisantem.

Největší chyby franšízorů

Ani franšízoři nejsou neomylní a dopouštějí se chyb, které mají mnohdy dopad na celou franšízovou síť. Ty největší jsou spojeny s výběrem franšízantů.

Vzhůru na západ

Do konce roku 2026 chce franšíza Vosíme.cz pokrýt pobočkami většinu Česka. Za loňský rok hlásí obrat ve výši 220 milionů Kč.

Česko jako domov pro nové značky

Balenciaga, Chanel, L´OR nebo Lego – to jsou jen některé ze značek, které nedávno v Česku otevřely své první prodejny. Jsou mezi nimi i franšízy?

Zisk pro franšízanty i v nelehké době

„Během letošního roku bychom měli otevřít desítky nových prodejen," říká Aleš Urbánek, CEO sítě prodejen drogerie Drogeo.

Rozkvetlý obchod

Květiny jsou jedním z nejoblíbenějších dárků nejbližším. Svátky, narozeniny, výročí, to vše jsou dny, které květinářstvím přinášejí zajímavý výdělek.

Největší realitní kanceláří jsou od července české M&M reality

Fúze s Angličany zajistila M&M realitám první místo na trhu v ČR, velký úspěch ryze české realitní kanceláře.

Byznys s hladkou kůží

Franšízová síť DepilConcept má v Česku již svého master-franšízanta. Ten ji chce rozšířit do míst s více jak 30 tisíci obyvateli.

Vlastní trafika bez investice

Partnerská síť Relay každým rokem roste. Od prosince loňského roku zahájilo provoz 6 nových poboček. Jak naskočit do podnikání s touto značkou?

Pro členy mých boardů jsem parťák

Kariéru v korporátu vyměnila Ingrid Šůrová za vlastní podnikání. Už 6 let pomáhá majitelům firem v rozvoji jako franšízantka značky TAB.

Byznys s elegancí

Baví vás móda, sledujete trendy, jste přesvědčeni, že díky obchodu s oblečením se dá slušně vydělat? Přečtěte si, jak elegantně naskočit do branže, a zjistěte, nakolik složité je si otevřít obchod s módou.

PJ’s Coffee oslaví 40 let

Kavárenská síť z New Orleans si nadělí k narozeninám 20 franšíz. V ČR hledá americká značka partnera, který otevře 5 kaváren.

Nejsilnější franšízová síť: KFC

Nejsilnější značky v oblasti franšízingu pro rok 2017 jsou KFC, Dunkin’ Donuts a McDonald’s.

Vypraná franšíza

Firma Primus chce naučit lidi prát v samoobslužných prádelnách. Podnikatelský plán hodlá rozšířit pomocí franšízy.

Franšízing jako řešení pro budoucnost zaměstnanců?

Rostoucí inflace i životní náklady nutí řadu lidí k uvažování o změně zaměstnání. Pro řadu z nich může být zajímavou příležitostí vlastní byznys, třeba i franšíza.

Výsledky předčily očekávání

Franšíza Cbweed otevřela loni 3 nové prodejny v Praze, další zahájila provoz v únoru. Letos chce vyrazit i do dalších regionů.

Expanze u nás i v zahraničí

Franšízová síť La Donuteria letos slaví 6 let na českém trhu. Jak se jí podařilo u nás prorazit a oslovit zákazníky i zájemce o licence?

Důraz na efektivnost

Firma Viscofan se loni umístila celorepublikově na druhém místě v ocenění Štiky českého byznysu. Její ředitel Miloslav Kamiš podotýká, že český trh se mění a firma je na to připravena reagovat.

UGO dává franšízantům možnost růst

S franšízou UGO podniká Václav Vávra v Mladé Boleslavi od roku 2013. Nyní se rozhodl pro změnu. Proč se tak stalo a co na jeho krok říká Lukáš Prauss, manažer rozvoje této sítě?

Taco Bell na cestě k vrcholu

Ambiciozní Taco Bell je ve skupině YUM! Brands nejmenší, má méně poboček než KFC i Pizza Hut. Franšízy však vykazují největší zisky.