aktuality

Investice na expanzi
Technologicko-logistická společnost DoDo Group získává od investorů 1,5 miliardy Kč. Pomoci mají s rozvojem za hranicemi. A to i prostřednictvím franšízingu.

Zájem o ochranu duševního vlastnictví stoupá
„Letos ná čeká řada legislativních novinek, které mohou ovlivnit fungování mnoha firem," říká Ivan Rámeš, společník advokátní kanceláře Havel & Partners.

Náš chléb míří do větších i menších měst
Franšízová síť Náš chléb vaše pekárna se rozrůstá. Při expanzi se zaměřuje zejména na vhodné prostory a lokalitu.

Franšíza ve spodním prádle
Značka Esotiq & Henderson usiluje o vstup na český trh. Je novinkou v Katalogu franšíz.

Inovace zaměřené na franšízanty
Zavedené franšízové systémy se snaží neustále zavádět novinky, které jejich franšízantům zlepší a usnadní podnikání. Co je nového ve vzdělávacím konceptu Maple Bear?

Byznys z Česka s chutí Itálie
Franšíza 360pizza se na našem trhu pomalu rozrůstá. Jaké podmínky musí uchazeči o licenci splnit?

Franšíza ve formě
Vedení sítě fitness center pro ženy Contours vidí na trhu další potenciál rozvoje. Franšízové pobočky se hodí do měst s více jak 30 tisíci obyvatel.

Franšízing je pro nás dlouhodobé partnerství
„Po době covidového „temna“ se opět rozhlížíme po příležitostech pro franšízovou spolupráci," říká Lukáš Prauss, ředitel rozvoje UGO Trade.

Otevíráme sushi fast-food
Správný prostor, nadšení a odhodlání i kapitál na rozjezd. To vše potřebují franšízanti pro otevření vlastní pobočky pod značkou Mr. Sushito. Kolik musí investovat?

Praha na dohled
Franšíza Doučování Doma v současnosti zažívá nejhektičtější období. Lektoři v hradecké pobočce jsou v plném nasazení, vedení společnosti jedná o nových pobočkách.

Byznys ve 3D
Vzdělání s ohledem přípravy na budoucnost nabírá v současné době na atraktivitě. Inovativnímu vzdělávání dětí a mládeže se věnuje i franšízová síť Edu3Dcation.

Značka, která roste u nás i v Evropě
Franšízová síť Cbweed má pobočky zatím jen v Praze. Potenciál však vidí i v dalších větších městech.

Nový design do roku 2024
„Aktuálně má síť prodejen PONT to go jednoho franšízanta, to se může postupně měnit. Důležitá je pro nás kvalita," říká Marek Cagášek, ředitel společnosti JPServis.

Stvoření pro franšízing
V momentě, kdy franšízor hledá ideálního uchazeče o licenci, zaměřuje se na konkrétní profil u kandidáta. Rozhoduje se pak podle jejich vlastností a dovedností.

Donuty ve franšíze
Sladký byznys se značkou Donuterie lze rozjet už za necelý milion. Jaké jsou podmínky spolupráce?

Zájem o vzdělávání v IT oboru roste
Síť programovacích škol Coders Lab hledá v Česku a na Slovensku zájemce o franšízovou licenci. Kdo je vhodným uchazečem?

Rozjíždíme byznys ve stavebnictví
Výrobce dveří a oken VPO Protivanov rozvíjí svou síť poboček i prostřednictvím franšízových licencí. Konceptu se daří i v menších městech.

Pomáhám svým členům růst
Letos v dubnu to budou 3 roky, co se Karel Kotrba rozhodl rozjet vlastní byznys a s franšízou TAB Board pomáhat v rozvoji majitelům malých a středních firem.

Zákazníci se do našich obchodů vrátili
„Lidé rádi využívají online nakupování kvůli pohodlí a delší možnosti vrátit zboží,“ říká Paulina Żaczyk, marketingová manažerka franšízora Coccodrillo.

DepilConcept – novinka v Katalogu franšíz
Zájemci o podnikání pod značkou DepilConcept si mohou vybrat, kolik do startu svého nového byznysu investují. Začít lze na 465 tisících Kč.