potraviny a tabák

potraviny a tabák | 17.09.2021

Ze zaměstnankyně majitelkou

Když Petře Vichtové přišla nabídka stát se vedoucí prodejny PONT to go, chvíli váhala než ji přijala. Pod hlavičkou této značky dnes podniká už víc jak 10 let.

potraviny a tabák | 05.07.2021

V hledáčku máme krajská města

„Zájem o naše franšízové licence je momentálně vyšší než v minulých letech,“ prozrazuje Michal Syrovátko, business development manager konceptu Sklizeno.

potraviny a tabák | 16.06.2021

Expanze na západ i jih Čech

Plány, které si franšízová síť Uzenářství Chodura pro letošní rok nastavila, se daří plnit. Na začátku června zahájila provoz nová prodejna v Plzni a další je ve výstavbě.

potraviny a tabák | 05.05.2021

Práce s lidmi je v mém podnikání základ

Franšízantkou Traficon je Žaneta Funkeová více než 9 let. Co nejvíce oceňuje na podnikání pod hlavičkou zavedeného konceptu?

potraviny a tabák | 17.03.2021

E-shop pro každou prodejnu

Lokální a kvalitní potraviny jsou stále na vzestupu. I to je důvod, proč v současné době roste zájem o franšízové licence konceptu Sklizeno.

potraviny a tabák | 15.03.2021

Oxalis roste navzdory krizi

„Žádná franšízová prodejna nebyla loni uzavřena, síť zůstala otevřena v plném rozsahu. Letos chceme růst,“ říká Petr Zelík, majitel konceptu Oxalis.

potraviny a tabák | 07.10.2020

Nové prodejny i změny stávajících

Rozvoj sítě obchodů franšízy PONT to go se nezastavuje. Podle jejího vedení se současná doba tou vhodnou pro otevírání dalších poboček.

potraviny a tabák | 31.08.2020

7 nových prodejen

Síť prodejen tabáku a tisku Traficon chce letos otevřít 10 prodejen v novém designu. Renovací projdou i straší pobočky provozované na bázi franšízy.

potraviny a tabák | 03.07.2020

Makro ČR inovuje

První pobočka partnerské sítě prodejen Můj obchod v novém kabátu byla otevřena v Praze na Náměstí Míru., následovat by měly další.

potraviny a tabák | 01.06.2020

Oxalis míří dál do světa

„Chceme v zahraničí najít partnery, kteří otevřou alespoň jeden vlastní obchod s kávou a čajem, a dále budou rozvíjet franšízovou síť," říká majitel konceptu Oxalis Petr Zelík.

potraviny a tabák | 25.05.2020

Léto s novou pobočkou

Franšízové speciální pekařství Smajlík otevře zanedlouho novou provozovnu. Co rozhodlo o tom, že ji centrála otevře ve vlastní režii?

potraviny a tabák | 22.05.2020

Smělé plány na rozvoj

Síť prodejen Žabka chce se svými novými pobočkami dál expandovat mimo Prahu a Středočeský kraj.

potraviny a tabák | 09.03.2020

Zdravá franšíza do krajských měst

Speciální pekařství Smajlík se rozrůstají. Franšízové pobočky najdou zákazníci již i v Ostravě a v Praze.

potraviny a tabák | 27.01.2020

Další pobočka? Nikdy neříkej nikdy

K myšlence zapojení se do franšízového podnikání přivedla Martina Řeháka a jeho rodinu otázka „co po mateřské“. Dnes se díky tomu soustředí na rozvoj svých 4 prodejen Oxalis.

potraviny a tabák | 20.01.2020

Před konkurencí si budujeme náskok

Rok 2019 byl pro PONT to go ve znamení modernizace a redesignu. Dveře zákazníkům však otevřely i nové pobočky, říká Marek Cagášek, ředitel společnosti JPServis.

potraviny a tabák | 09.09.2019

Během několika let obsadíme celé Česko

„Přemýšleli jsme, jak snížit množství odpadu a vykompenzovat to, že musíme stravu v rámci Fitness Food Menu vozit v plastových obalech,“ říká Lucie Volfová, zakladatelka franšízového konceptu FoodShop Bezobalu.

potraviny a tabák | 29.07.2019

Funkčnost konceptu jsme sami otestovali

Naši franšízanti pomáhají lidem se zdravotním znevýhodněním, proto u nich hledáme hlavně zápal, říká Pavel Vaníček, jednatel společnosti GS Agency, která stojí za bezlepkovým pekařstvím Smajlík.

potraviny a tabák | 20.05.2019

Bez lepku i bez poplatku

Speciální pekařství Smajlík je zaměřeno zejména na celiaky a lidi s potravinovou alergií. Franšízantům nabízí nulový poplatek po dobu minimálně 10 let.

potraviny a tabák | 17.05.2019

Franšíza bez obalu

Nadbytečná produkce obalů je celosvětový problém. Trendem je ho řešit obchody prodávající zboží ne balené, ale na váhu. Sází na to i nová značka FoodShop bezobalu.

potraviny a tabák | 27.02.2019

Sklizeno chce více

Tržbami ve výši 705 milionů korun zakončila loňský rok společnost Sklizeno. Franšíza s kvalitními potravinami se letos pustí do budování nových prodejen i projektů.

1
3
4
5
další  
posledni