dům, byt a zahrada

Pro naše franšízanty máme práci
„Hledáme lidi, kteří mají odvahu se postavit na vlastní nohy a mají touhu budovat své podnikání," říká Miroslav Kubík, jednatel společnosti Lomax.

Moderní technologie ve franšíze
„Lidé v současnosti více investují do úprav svého bydlení. To je příležitost i pro naše franšízanty,“ říká Jaroslav Kubiesa, zakladatel a obchodní ředitel franšízového konceptu Maxeco.

Otevřené dveře do byznysu
Solodoor letos otevřel již 3 nové franšízové prodejny. Poskytovatel licence vidí prostor pro další jak u nás, tak i na Slovensku.

Okna i dveře spolupráci dokořán
Rozšířit své služby a produkty do dalších regionů. Takový je plán výrobce dveří a oken VPO Protivanov. Pomoci mu v tom mají franšízanti.

Známá značka pomáhá prodeji
Franšízou Solodoor centrum doplnil Petr Konrád stávající podnikání. Svou prodejnu otevřel před rokem a půl ve Zlíně. Jak dnes vzpomíná na své začátky?

Nové franšízy na spadnutí
Další rozšiřování sítě a dobudování nové výrobní haly. Takové jsou letošní plány společnosti Lomax. Jaké jsou podmínky spolupráce?

Rostoucí prodeje franšízantů
V roce 2019 otevřela franšízová síť Solodoor Centrum 3 nové prodejny. Rozšiřovat své zastoupení v Česku a na Slovensku bude i letos.

U franšízantů hledáme obchodního ducha
V Česku chceme otevřít 5 nových poboček a na Slovensku 10. Nabízíme tak příležitost dalším zájemcům o franšízu, říká Jan Malysz, obchodní ředitel společnosti Lomax.

Dveře byznysu dokořán
Rozšiřování franšízové sítě Solodoor pokračuje. Poskytovatel licence může franšízantům pomoci s financováním investice.

Rebranding a franšíza
Na trhu se rýsuje nový franšízový koncept. Stojí za ním investiční skupina Calabar Invest.

Blíž zákazníkům díky franšíze
Rostoucí poptávka vede českého výrobce vchodových dveří a garážové a stínící techniky Lomax k dalšímu rozšiřování franšízové sítě. Jaké franšízanty hledá?

Letos poroste síť Solodoor rychleji
Jsme rádi, když zájem o otevření franšízové prodejny má podnikatel, který se chce na jejím chodu aktivně podílet, říká Stanislav Malohlava, ředitel společnosti Solodoor Centrum.

Úspěch díky kvalitě a tradici
Produkty co nejblíže ke koncovým zákazníkům. Takový je cíl společnosti Solodoor. Pomoci jí mají i franšízanti.

Franšízy s topnými foliemi v každém kraji
Nízké pořizovací i provozní náklady jsou výhodami konceptu Maxeco. Na trh přinesl inovativní způsob vytápění nejen rodinných domů skrze speciální tepelné folie.

Křehký byznys s krásou
Mobilní prodejny v každém okresním městě s více než 50 tisíci obyvateli, to je plán konceptu Gold Crystal Outlet. Kdo se může stát franšízantem?

Nová IKEA ve virtuální realitě
Švédská franšízová ikona IKEA testuje možnost vyzkoušet si nábytek v obchodech ve virtuální realitě. Plánuje i další růst mezinárodní sítě.

Roztomilý, zábavný, trendy
Koncept obchodů s designovými interiérovými doplňky Kioda nabízí to nejlepší z korejského online maloobchodu. Franšízanty hledá i v ČR.

Byznys s teplem domova
Franšízová značka Maxeco využívá boom stavebnictví po celé zemi. Nové partnery hledá nyní především ve Středočeském kraji.

Obchody, kde vládne nábytek
Legendární švédská nábytkářská značka Ikea má ve franšízingu své následovníky i soupeře. V ČR nabízí licenci například tuzemská Orfa.

Prostřeno pro byznys
Švédský výrobce kuchyňského vybavení Duka nabízí spolupráci podnikatelům se znalostí maloobchodního trhu a kapitálem alespoň 1,5 mil. Kč.