Mr. Poke

Informace o franchisovém systému
Popis franšízového systému
Mr. Poke je mladý jedinečný koncept rychlého stravování zaměřený na zdravá a jedinečná jídla výhradně z čerstvých surovin.
JAK TO VŠECHNO ZAČALO
První nápad o založení Mr. Poke padl při cestách po Evropě dvou bratrů, kteří narazili na pokrm Sushi Burrito. Po prvním kousnutí tomuto pokrmu naprosto propadli a byli si jistí, že tohle musí i do naši republiky! A takhle vznikl první a zatím jediný podnik v České republice, který připravuje Sushi Burrito. U tohoto pokrmu jsme ale nezůstali, protože náš sortiment postupně rozšiřujeme, abychom uspokojili všechny milovníky zdravých, chutných a čerstvých jídel.
NAŠE PLÁNY A VIZE
Věříme, že v dnešní uspěchané době je těžké si najít čas na rychlé, kvalitní a výživné jídlo, které dodá tělu vše potřebné. Řekli jsme si, že je na čase, aby všude kolem nás byly také zdravé fast-foody a proto se postupně chceme rozšiřovat do celé republiky.
MILUJEME ČERSTVÉ SUROVINY
Věříme, že jídlo připravené z čerstvých surovin chutná nejlépe. U nás pracujeme pouze s prvotřídními surovinami. Spolu s našimi lokálními i zahraničními dodavateli můžeme tedy zaručit naše jídlo 100% čerstvé. SUSHI BURRITO, SALAD BOWL NEBO NĚCO TEPLÉHO? Z našeho menu si vybere každý. Ať je to vegetarián nebo milovník mořských plodů a masa.
VSTŘÍC ZÁKAZNÍKŮM
Všechny naše podniky nabízejí doplňkové služby zákazníkům Take away Express (zavolej-objednej-vyzvedni) a rozvoz jídel po městě ve spolupráci s Damejidlo.cz.
Vlastní provozovny
- Mr. Poke OSTRAVA - Janáčkova 1341/3
- Mr. Poke BRNO - Jánská 448/10
- Mr. Poke PROSTĚJOV - OC Zlatá Brána (10/2019)
Franšízové provozovny
- Mr. Poke OLOMOUC
Z důvodu dynamického rozvoje hledáme také partnery pro náš franšízový program po celé České republice!
Obrázek provozovny systému
Informace pro franchisanty
Podpora pro franchisanty
- Know-how zavedené značky
- Franchisový manuál
- Výpomoc při výběru místa
- Vizualizace a projekt zařízení provozovny
- Technologické řešení provozovny
- Vstupní školení franchisanta
- Zaškolení personálu a provozní manuály
- Dodavatelská síť
- Průběžná školení a podpora
- Propagační materiály
- Marketingovou podpora (sociální sítě, on-line i off-line kampaně)
Potřebná počáteční investice
- 150 000 Kč vstupní poplatek (územní exkluzivita, startovací balíček, zaškolení, vizualizace, aj.)
- zprovoznění a vybavení provozovny 0,7 - 0,9 mil. Kč (menší pobočka, food court v OC) nebo od 1 mil. Kč (větší pobočka) - cena závisí na velikosti a stavu prostor
- Průběžný poplatek 5 %
- Marketingový poplatek 2 %
Základní požadavky
Co od vás očekáváme?
- Prostory min. 50 m2 se vstupem z ulice, výlohou na frekventovaném místě
- 150% nadšení a odhodlání
- Finanční zajištění
- Zkušenosti s podnikáním výhodou
Informace o franšízorovi
Kontaktní osoba pro zájemce o licenci
Ing. Petr Fabík
Více informací
Správcem osobních údajů je Mr. Sushito Czech s.r.o. (č.p. 6, 739 39 Lučina). Vaše osobní údaje budou zpracovány za účelem poskytnutí podrobností o franšízovém systému Mr. Poke a navázání spolupráce. Poskytování údajů je dobrovolné, je však nezbytné k dosažení výše uvedených účelů. Podrobné informace o zpracování osobních údajů jsou k dispozici v zásadách ochrany osobních údajů na mrpoke.cz.
PŘEČTI ČLÁNKY
Nejčtenější

Rok 2023 byl pro některé franšízové značky ve znamení změn, a to nejen co se rozšiřování sítě týká.
Správný prostor, nadšení a odhodlání i kapitál na rozjezd. To vše potřebují franšízanti pro otevření vlastní pobočky pod značkou Mr. Sushito. Kolik musí investovat?
„Musíme z této nešťastné doby vytěžit maximum. Kdy jindy investovat, když ne v krizi,“ říká Petr Fabík, investiční a franšízový manažer konceptu Mr.Sushito.
„Náš franšízant musí milovat svou práci, rád komunikovat s lidmi a mít vizi," říká Petr Fabík, investiční a franšízový manažer konceptu Mr.Sushito.
„V příštím roce bychom se značkou Mr. Sushito mohli vstoupit i za hranice Česka,“ prozrazuje Petr Fabík, investiční a franšízový manažer této sítě.

La Donuteria se za pár let stala love brandem, který expanduje u nás i v zahraničí. Co se v této franšíze stalo za poslední rok? Odpovídá Petr Straňák, zakladatel & CEO.
Roark uspěli nad konkurenční skupinou vedenou investičními firmami TDR Capital a Sycamore Partners. Dražba trvala od února a cena se vyšplhala na 9,55 miliardy dolarů.
O vstupu americké franšízy Popeyes na náš trh víme už od loňského podzimu. Nyní je ale otevření pražské pobočky otázkou nejbližších týdnů.
Česká franšíza Chocafé dobyla Thajsko. V Bangkoku otevřela svou první franšízovou pobočku. Tuto možnost mají i podnikatelé u nás.
Stylový interiér, rozmanitá nabídka a téměř desetileté zkušenosti. To vše představuje franšízový koncept Donuterie, který k nám míří z Rumunska.

Franšíza CrossCafe během prvního půl roku dále expandovala. Mimo jiné otevřela již osmou pobočku v Plzni, jejíž součástí je i koncept CrossShop.
Obsadit celou republiku svými kavárnami, takový je plán konceptu Kafec. Pomoci mu v tom mají franšízanti. Kdo se může ucházet o licenci?
Laici i podnikatelé se zkušenostmi z oblasti gastronomie. Ti všichni se mohou stát franšízanty značky iBoxík. Jaká investice na ně čeká?
Otevřít 5 nových franšízových poboček. Takový je plán franšízového gastrokonceptu Faency Fries pro letošní rok.
Letošek by pro koncept pojízdných kaváren Kofi Kofi měl být ve znamení rozvoje franšízové sítě. Do jakých lokalit se svými KofiTrucky míří?
Značka Fruitisimo se z Česka dostala i do dalších zemí. Na domácím trhu má stále ambice růst. Kdo se může stát franšízantem?

Informace zadané v katalogu dodávají samotné franchisové systémy. Před podpisem smlouvy o spolupráci by měl každý zájemce posoudit nabídku dané firmy. Redakce si vyhrazuje právo upravit informace o systémech udávaných v katalogu. V případě zjištění, že udávané informace nejsou pravdivé či neaktuální, prosíme, kontaktujte redakci.
PROFIT system franchise services s.r.o. - provozovatel Franchising.cz, informuje, že neshromažďuje ani nezpracovává informace zaslané prostřednictvím kontaktního formuláře. Všechny informace zadané ve formuláři jsou zasílány jako e-mail organizátorovi systému uvedenému v Katalogu franšíz. Uvedený příjemce, který obdrží odeslané informace, je použije s cílem poskytnout informace na zaslaný dotaz. Odeslání jakýchkoliv vašich osobních údajů je dobrovolné a organizátor systému, který obdrží kontaktní formulář, je subjektem odpovědným za shromažďování a zpracování případných osobních údajů.