Mr. Poke

Informace o franchisovém systému
Popis franšízového systému
Mr. Poke je mladý jedinečný koncept rychlého stravování zaměřený na zdravá a jedinečná jídla výhradně z čerstvých surovin.
JAK TO VŠECHNO ZAČALO
První nápad o založení Mr. Poke padl při cestách po Evropě dvou bratrů, kteří narazili na pokrm Sushi Burrito. Po prvním kousnutí tomuto pokrmu naprosto propadli a byli si jistí, že tohle musí i do naši republiky! A takhle vznikl první a zatím jediný podnik v České republice, který připravuje Sushi Burrito. U tohoto pokrmu jsme ale nezůstali, protože náš sortiment postupně rozšiřujeme, abychom uspokojili všechny milovníky zdravých, chutných a čerstvých jídel.
NAŠE PLÁNY A VIZE
Věříme, že v dnešní uspěchané době je těžké si najít čas na rychlé, kvalitní a výživné jídlo, které dodá tělu vše potřebné. Řekli jsme si, že je na čase, aby všude kolem nás byly také zdravé fast-foody a proto se postupně chceme rozšiřovat do celé republiky.
MILUJEME ČERSTVÉ SUROVINY
Věříme, že jídlo připravené z čerstvých surovin chutná nejlépe. U nás pracujeme pouze s prvotřídními surovinami. Spolu s našimi lokálními i zahraničními dodavateli můžeme tedy zaručit naše jídlo 100% čerstvé. SUSHI BURRITO, SALAD BOWL NEBO NĚCO TEPLÉHO? Z našeho menu si vybere každý. Ať je to vegetarián nebo milovník mořských plodů a masa.
VSTŘÍC ZÁKAZNÍKŮM
Všechny naše podniky nabízejí doplňkové služby zákazníkům Take away Express (zavolej-objednej-vyzvedni) a rozvoz jídel po městě ve spolupráci s Damejidlo.cz.
Vlastní provozovny
- Mr. Poke OSTRAVA - Janáčkova 1341/3
- Mr. Poke BRNO - Jánská 448/10
- Mr. Poke PROSTĚJOV - OC Zlatá Brána (10/2019)
Franšízové provozovny
- Mr. Poke OLOMOUC
Z důvodu dynamického rozvoje hledáme také partnery pro náš franšízový program po celé České republice!
Obrázek provozovny systému
Informace pro franchisanty
Podpora pro franchisanty
- Know-how zavedené značky
- Franchisový manuál
- Výpomoc při výběru místa
- Vizualizace a projekt zařízení provozovny
- Technologické řešení provozovny
- Vstupní školení franchisanta
- Zaškolení personálu a provozní manuály
- Dodavatelská síť
- Průběžná školení a podpora
- Propagační materiály
- Marketingovou podpora (sociální sítě, on-line i off-line kampaně)
Potřebná počáteční investice
- 150 000 Kč vstupní poplatek (územní exkluzivita, startovací balíček, zaškolení, vizualizace, aj.)
- zprovoznění a vybavení provozovny 0,7 - 0,9 mil. Kč (menší pobočka, food court v OC) nebo od 1 mil. Kč (větší pobočka) - cena závisí na velikosti a stavu prostor
- Průběžný poplatek 5 %
- Marketingový poplatek 2 %
Základní požadavky
Co od vás očekáváme?
- Prostory min. 50 m2 se vstupem z ulice, výlohou na frekventovaném místě
- 150% nadšení a odhodlání
- Finanční zajištění
- Zkušenosti s podnikáním výhodou
Informace o franšízorovi
Kontaktní osoba pro zájemce o licenci
Ing. Petr Fabík
Více informací
Správcem osobních údajů je Mr. Sushito Czech s.r.o. (č.p. 6, 739 39 Lučina). Vaše osobní údaje budou zpracovány za účelem poskytnutí podrobností o franšízovém systému Mr. Poke a navázání spolupráce. Poskytování údajů je dobrovolné, je však nezbytné k dosažení výše uvedených účelů. Podrobné informace o zpracování osobních údajů jsou k dispozici v zásadách ochrany osobních údajů na mrpoke.cz.
PŘEČTI ČLÁNKY
Nejčtenější

Rok 2023 byl pro některé franšízové značky ve znamení změn, a to nejen co se rozšiřování sítě týká.
Správný prostor, nadšení a odhodlání i kapitál na rozjezd. To vše potřebují franšízanti pro otevření vlastní pobočky pod značkou Mr. Sushito. Kolik musí investovat?
„Musíme z této nešťastné doby vytěžit maximum. Kdy jindy investovat, když ne v krizi,“ říká Petr Fabík, investiční a franšízový manažer konceptu Mr.Sushito.
„Náš franšízant musí milovat svou práci, rád komunikovat s lidmi a mít vizi," říká Petr Fabík, investiční a franšízový manažer konceptu Mr.Sushito.
„V příštím roce bychom se značkou Mr. Sushito mohli vstoupit i za hranice Česka,“ prozrazuje Petr Fabík, investiční a franšízový manažer této sítě.

Zdeněk Polášek a Martin Lehocký jsou již zkušení franšízanti. Ke dvěma franšízovým pobočkám Bageterie Boulevard přidali i jednu z konceptu 360Pizza.
Ročně prodá síť Trdlokafe milion trdelníků ve více jak 50 stáncích po celém Česku, i na Slovensku či ve Vídni. Stále však chce růst, a to i díky franšízám.
Když jsme nemocní, plánujeme party nebo nevíme, co k obědu, často si objednáme pizzu. Zdá se to tak jako dobrý byznys. Rozjet ho lze i s franšízou Pizza Hut.
„V současné nepředvídatelné době bych jako začínající podnikatel dal přednost franšíze před nezávislostí," říká Lubor Lelovits, franšízor Mr. Kebab.
Franšízová síť La Donuteria letos slaví 6 let na českém trhu. Jak se jí podařilo u nás prorazit a oslovit zákazníky i zájemce o licence?

Do konce roku 2026 chce franšíza Vosíme.cz pokrýt pobočkami většinu Česka. Za loňský rok hlásí obrat ve výši 220 milionů Kč.
S franšízou UGO podniká Václav Vávra v Mladé Boleslavi od roku 2013. Nyní se rozhodl pro změnu. Proč se tak stalo a co na jeho krok říká Lukáš Prauss, manažer rozvoje této sítě?
Jedna z největších světových franšízových značek má být na prodej. V Česku aktuálně funguje 11 poboček.
Franšízovému konceptu Burrito Loco se podařilo z Prahy proniknout do dalších měst.
Snem mnoha začínajících podnikatelů v gastronomii je mít kavárnu, která je něčím jiná, originální. Díky franšíze nemusí být nesplnitelným.
Koncept školních bister ReFresh Bistro otevřel první pilotní provozovnu v září 2017. Od té doby roste jejich počet každoročně o 7 až 10 nových.

Informace zadané v katalogu dodávají samotné franchisové systémy. Před podpisem smlouvy o spolupráci by měl každý zájemce posoudit nabídku dané firmy. Redakce si vyhrazuje právo upravit informace o systémech udávaných v katalogu. V případě zjištění, že udávané informace nejsou pravdivé či neaktuální, prosíme, kontaktujte redakci.
PROFIT system franchise services s.r.o. - provozovatel Franchising.cz, informuje, že neshromažďuje ani nezpracovává informace zaslané prostřednictvím kontaktního formuláře. Všechny informace zadané ve formuláři jsou zasílány jako e-mail organizátorovi systému uvedenému v Katalogu franšíz. Uvedený příjemce, který obdrží odeslané informace, je použije s cílem poskytnout informace na zaslaný dotaz. Odeslání jakýchkoliv vašich osobních údajů je dobrovolné a organizátor systému, který obdrží kontaktní formulář, je subjektem odpovědným za shromažďování a zpracování případných osobních údajů.