Waf-Waf

Informace o franchisovém systému
Popis franšízového systému
,,Jíst ve Waf-Waf není hřích, ale životní styl”
Náš příběh...
V roce 2016 se v našich hlavách zrodila myšlenka, směřující k založení unikátního franchisového konceptu fast-casual se zaměřením na vafle a palačinky či lívance s rozšířením o milkshakes, fresh-juices, domácí čaj a ostatní doplňkový sortiment. Celý koncept jsme následně po necelých 15 měsících tvrdé práce, proměnili v realitu, když jsme otevřeli první provozovnu v ulici Milady Horákové 52 na Praze 7.
Waf-Waf a produkty samotné se pak i díky propracovanému marketingu staly již po několika dnech hitem jak mezi veřejností, tak i na sociálních sítích. Naše viralita a jedinečnost spočívá v kombinaci pojetí výběru daných palačinek a vaflí či lívanců, kdy je možné tyto věci poskládat dle své vlastní volby z více než 50 přísad a také zdobení, které se vymyká zaběhlým celosvětovým standardům. Nabídka je rozšířena o naše originální produkty, které nelze nikde jinde najít. Díky speciální nabídce, která se kvartálně obměňuje můžeme dopřát neustálý a jedinečný nový zážitek.
Naše společnost má tři strategické pilíře struktury a rozvoje:
INOVATIVNÍ KONCEPT
Unikátnost Waf-Waf spočívá především v inovativním konceptu přípravy vaflí, palačinek a lívanců. Koncept zákazníkům umožňuje sestavit si svůj vlastní produkt za pomocí desítek slaných a sladkých přísad, který pak školený personál čerstvě připravuje přímo před nimi. Po pár minutách je nazdobená vafle či palačinka hotova a zákazník si jí může sníst buď přímo v restauraci nebo vzít s sebou. Díky tomuto konceptu pak zákazníci mají téměř neomezené množství kombinací, a Společnost tak dokáže zaujmout široké spektrum konzumentů.
WAF-WAF JAKO LOVEBRAND
Waf-Waf je díky svému zaměření na kvalitu provedení a jedinečnému zdobení velmi oblíbený především u mladé generace, která si jídlo ráda fotí a sdílí na sociálních sítích, což společnosti pomáhá vytvářet efektivní virální kampaně. Aby Společnost toto zapojení zákazníku do marketingu ještě více podpořila, začala spolupracovat se známými českými influencery, kteří propagují značku Waf-Waf mezi svou širokou základnu fanoušků. Úspěch této strategie je již dnes vidět na velkém počtu fanoušků Společnosti na sociálních sítí, kdy má za za necelý rok a půl působení na Facebooku přes 25 tis. fanoušků, a na Instagramu dokonce přes 30 tis. Z Waf-Waf se tak postupně stává tzv. „lovebrand“, kdy se její zákazníci stávají součástí celého konceptu.
RŮSTOVÝ POTENCIÁL
Waf-Waf se podařilo z inovativního konceptu vybudovat v krátkém čase úspěšnou značku. Celý koncept je přitom velice jednoduchý a může se snadno přizpůsobit dané lokalitě a zázemí. Restaurace tedy můžou bez problému fungovat v menších či větších prostorách bez ohledu na to, jestli se jedná o obchodní centrum nebo jinou kamennou prodejnu. Tato jednoduchá koncepce spolu se silnou značkou a know-how Waf-Waf tak nabízí ideální kombinaci pro úspěšnou franchisovou expanzi. Plánem společnosti je vybudovat stabilní franchisovou síť, která bude v budoucnu představovat další zdroj příjmu.
Vlastní provozovny
- Praha 7 - Letná
- Praha 2 - I.P. Pavlova
- Praha 1 - OC Palladium
Franšízové provozovny
- Brno - OC Špalíček
Aktuálně hledáme franchisanty pro lokality: Plzeň, Liberec, Ostrava, Hradec Králové, České Budějovie, Karlovy Vary, Zlín, Olomouc, Bratislava, Varšava, Mnichov, Záhřeb, Vídeň.
Obrázek provozovny systému
Informace pro franchisanty
Podpora pro franchisanty
Před otevřením provozovny:
- Vyhledání vhodné lokality, nabídka z lokalit, které jsou k dispozici
- Architektonická studie a projekt provozovny
- Výstavba a vybavení provozovny na klíč
- Nábor a vyškolení kompletního personálu včetně Vás, kde Vás zasvětíme do jednotlivých procesů (provoz, kvalita, marketing, finance, personalistika, kontrola restaurací, věrnostní systém, software aj.)
Po otevření provozovny:
- Zajištění dodávky surovin, obalů a ostatních materiálů (zejména marketingových) včetně technologie a logistiky
- Podpora centrály Waf-Waf
- Nastavení marketingové strategie a pomoc při lokálním marketingu
- Kontrolní systémy provozovny
- Kompletní softwarové vybavení – pokladní systém, sklady
- Hodnocení Vaší výkonnosti a hledání optimálního řešení
- Vývoj a dodržování standardů značky
Potřebná počáteční investice
PRVOTNÍ INVESTICE
- Vstupní poplatek: 750 000 Kč
- Kauce: 500 tis. Kč
- Investice: Kupní cena cca. 1,5 mil. – 4,5mil. V závislosti na výběru typu provozu
- Školení zaměstnanců
- Prvotní náklady + Rezerva
Pro rok 2021/2022 nabízíme možnost jednání v rámci nabízených vstupních podmínek tzv. CovidSleva.
MĚSÍČNÍ POPLATKY
- Franšízový poplatek: 12 % z tržby
PROVOZNÍ NÁKLADY
- Nájemné a energie
- Mzdové a personální náklady
- Suroviny, obaly a logistika
- Marketing v rámci a okolí provozovny
- IT a Systémy
- Kontrolní mechanismy provozovny
- Ostatní provozní, režijní a finanční náklady
Smlouva se uzavírá na dobu 5 let. Návratnosti investic lze dosáhnout během 12-24 měsíců.
Základní požadavky
FRANCHISANT:
- Finanční zajištění (možno úvěrem)
- Osobní angažovanost
- Ochota trénovat se, ochota ke změnám
- Zkušenosti s restauračním provozem (není podmínkou)
TYPY FRANCHISOVÝCH PROVOZOVEN WAF-WAF:
HIGH STREET
- Výměra: min. 80 m2, max 180m2
- Umístění a styl: na frekventovaném místě, přízemí, velké výlohy, širší vstup, ne příliš komplikovaný půdorys, ve městě s 70 000+ obyvateli
- Průchodnost: okolo provozovny min. 8 - 10 000 lidí denně.
- Dostatečná kapacita médií – voda, elektro, kanalizace, vzduchotechnika
STÁNEK V OC
- Výměra: min. 20 m2 + sklad max. 60m2 (včetně sezení)
- Umístění a styl: typizovaná jednotka nacházející se v obchodním centru v rámci food courtu nebo ve frekventované části OC
- Průchodnost centra: min. 20 000 lidí denně
- Dostatečná kapacita médií: voda, elektro, kanalizace, vzduchotechnika
KAMENNÁ PROVOZOVNA V OC
- Výměra: min. 80 m2, max 140m2
- Umístění a styl: v rámci rušných části obchodního centra, umístění jako samostatná jednotka s možnost vlastního sezení a designu či hudby
- Průchodnost: min. 20 000 lidí denně.
- Dostatečná kapacita médií – voda, elektro, kanalizace, vzduchotechnika
Informace o franšízorovi
WAF-WAF s.r.o.
Voskovcova 1130/30, Hlubočepy, 152 00 Praha 5
+420 732 653 933
Kontaktní osoba pro zájemce o licenci
Jonáš Basel
Více informací
Správcem osobních údajů je WAF-WAF s.r.o. (Voskovcova 1130/30, Hlubočepy, 152 00 Praha 5). Vaše osobní údaje budou zpracovány za účelem poskytnutí podrobností o franšízovém systému Waf-Waf a navázání spolupráce. Poskytování údajů je dobrovolné, je však nezbytné k dosažení výše uvedených účelů. Podrobné informace o zpracování osobních údajů jsou k dispozici v zásadách ochrany osobních údajů na waf-waf.cz.
PŘEČTI ČLÁNKY
Nejčtenější

Velká česká města, právě do nich chce se svými pobočkami proniknout franšíza Waf-Waf. V Brně i Praze již fungují.
Franšíza Waf-Waf má na trhu zatím jen 4 pobočky. Jejich počet chce navýšit prostřednictvím franšízantů. Jaká investice na ně čeká?

Koncept Trdlokafe zjednodušil a zautomatizoval procesy tak, aby se ze stánku s trdelníky a kávou stala pasivnější investice a hledá franšízanty.
Franšíza Vosíme.cz pomalu, ale jistě rozšiřuje své zastoupení na trhu. A to s vydatnou podporou franšízantů. Kdy značku potkáme i v Čechách?
Mít vlastní kavárnu je snem mnoha lidí toužících po podnikání v gastronomii. S franšízou není tento sen nesplnitelný, třeba díky CrossCafe.
„Zkušenosti z gastra nejsou nezbytné, u franšízantů oceňujeme hlavně férový přístup, ochotu učit se a naslouchat," říká Marek Svoboda, spolumajitel sítě Cartel Pizza.
Sushi je celosvětově oblíbená pochoutka. Zákazníky v Česku chce se svou nabídkou oslovit značka Japanos, pomoci jí v tom má master-franšízant a další franšízanti.

Fastfoodové franšízy jsou v kurzu. Pro mnohé představují šanci na rozjetí byznysu v gastrooboru. Jednou ze značek, které chtějí uspět i u nás, je Mr. Kebab.
Fastfoodový gigant zahajuje kvůli proces ukončení svého byznysu v Rusku. Tamní trh opouští po 30 letech.
Řetězec restaurací Pizza Hut společnosti AmRest v České republice a na Slovensku rozšiřuje svou síť a hledá nové franšízanty.
Původně si chtěli otevřít malý vinný bar. Dnes Lukáš Jakubek spolu se Stanislavem Virdzekem provozují franšízu La Donuteria v Praze. Kdy přišla změna?
Franšíza 360pizza se na našem trhu pomalu rozrůstá. Jaké podmínky musí uchazeči o licenci splnit?
„Po době covidového „temna“ se opět rozhlížíme po příležitostech pro franšízovou spolupráci," říká Lukáš Prauss, ředitel rozvoje UGO Trade.

Informace zadané v katalogu dodávají samotné franchisové systémy. Před podpisem smlouvy o spolupráci by měl každý zájemce posoudit nabídku dané firmy. Redakce si vyhrazuje právo upravit informace o systémech udávaných v katalogu. V případě zjištění, že udávané informace nejsou pravdivé či neaktuální, prosíme, kontaktujte redakci.
PROFIT system franchise services s.r.o. - provozovatel Franchising.cz, informuje, že neshromažďuje ani nezpracovává informace zaslané prostřednictvím kontaktního formuláře. Všechny informace zadané ve formuláři jsou zasílány jako e-mail organizátorovi systému uvedenému v Katalogu franšíz. Uvedený příjemce, který obdrží odeslané informace, je použije s cílem poskytnout informace na zaslaný dotaz. Odeslání jakýchkoliv vašich osobních údajů je dobrovolné a organizátor systému, který obdrží kontaktní formulář, je subjektem odpovědným za shromažďování a zpracování případných osobních údajů.