Japanos

Informace o franchisovém systému
Popis franšízového systému
Náš příběh
Mistr chutí (Taste Master) Kana Hashimoto je japonská herečka a zpěvačka, která do Rumunska přišla v pouhých 18 letech. S více než 20 lety zkušeností měla v hlavě jediný cíl - otevřít restaurace, v nichž by mohla nabídnout zákazníkům autentická jídla z její domoviny, za použití surovin z tradičního gastronomického dědictví, které by však byly přístupné moderní prezentací.
Vytvořila pokrmy, které našim hostům poskytnou nezapomenutelný zážitek a přinese jim skutečnou chuť Japonska.
Naše značka
Jsme moderní značka, která si zakládá na autentičnosti Japonska a umění vyrábět sushi a transponovat jej na dnešní trh.
Záměrem bylo vytvořit koncept, který poskytne skvělý zážitek z restaurace, ale bude silný i v oblasti delivery tak, aby zohlednil potřeby našich zákazníků ve vyváženém životním stylu. Takto vzniklo Japanos: Bento, Sushi, Ramen.
Hledáme Master franchisanta nebo Area developer manažera pro rozvoj poboček na území České republiky.
Vlastní provozovny
- 4 provozovny a hlavní kuchyň pro rozvoz
Franšízové provozovny
- Alžír – 4 provozovny
- Malta – 6 provozoven
Obrázek provozovny systému
Informace pro franchisanty
Podpora pro franchisanty
- Plán pro uspořádání restaurace Japanos
- Materiály k zařízení prostoru restaurace
- Prvky vizuální identity restaurace Japanos, barvy použité jak při uspořádání prostoru, tak pro vybavení restaurace
- Používané suroviny
- Originální výrobní recepty používané v restauracích Japanos
- Výrobní procesy specifické pro restauraci Japanos
- Plán na uspořádání kuchyně Japanos se specifickým vybavením a náčiním
- Počáteční školení zaměstnanců, kuchařů a managementu
- Neustálé školení kuchařů
- Specifický plán hygienických pravidel v Japanos
- Marketingový plán Japanos, offline a online
- Japonská příručka
- Neustálý vývoj a inovace systému Japanos.
Potřebná počáteční investice
Výše investice dle velikosti a stavu prostor cca 85 000 EUR (cca 2,2 mil. Kč):
- Hlavní kuchyň - 50 000 EUR
- Vybavení restaurace - 15 000 EUR
- Zahajovací marketing - 5 000 EUR
- Chladící vůz - 15 000 EUR
Základní požadavky
Očekáváme, že franšízanti:
- mají znalosti o řízení vlastního podnikání nebo zajistí manažera, který je toho schopen;
- mají potřebný počáteční kapitál;
- projdou školicím programem;
- budou dodržovat interní postupy společnosti.
Informace o franšízorovi
Japanos Friends SRL
Str Frederic Chopin 10-12 , sector 2, Bukurešť, Rumunsko
+40 784 530 535
Kontaktní osoba pro zájemce o licenci
Cristina El Majzoub (komunikace anglický jazyk)
Více informací
Správcem osobních údajů je Japanos Friends SRL (Str Frederic Chopin 10-12 , sector 2, Bukurešť, Rumunsko). Vaše osobní údaje budou zpracovány za účelem poskytnutí podrobností o franšízovém systému Japanos a navázání spolupráce. Poskytování údajů je dobrovolné, je však nezbytné k dosažení výše uvedených účelů. Podrobné informace o zpracování osobních údajů jsou k dispozici v zásadách ochrany osobních údajů na japanos.ro.
PŘEČTI ČLÁNKY
Nejčtenější

Sushi je celosvětově oblíbená pochoutka. Zákazníky v Česku chce se svou nabídkou oslovit značka Japanos, pomoci jí v tom má master-franšízant a další franšízanti.
„Sushi restaurace nemůže fungovat jen se dvěma zaměstnanci, ale Japanos ano,“ říká Cristina El Majzoub, provozní ředitelka franšízového konceptu Japanos.
Zatímco některé společnosti během pandemie COVID-19 utrpěly ztráty, jiné změnily své zaměření, těšily se růstu a dosáhly úspěchu. Franšíza Japanos je jednou z nich.
Gastrokoncept Japanos chystá vstup na tuzemský trh. O rozvoj poboček by se měl postarat master-franšízant nebo Area development manager. Jaká investice na něj čeká?

Do konce roku 2026 chce franšíza Vosíme.cz pokrýt pobočkami většinu Česka. Za loňský rok hlásí obrat ve výši 220 milionů Kč.
S franšízou UGO podniká Václav Vávra v Mladé Boleslavi od roku 2013. Nyní se rozhodl pro změnu. Proč se tak stalo a co na jeho krok říká Lukáš Prauss, manažer rozvoje této sítě?
Jedna z největších světových franšízových značek má být na prodej. V Česku aktuálně funguje 11 poboček.
Franšízovému konceptu Burrito Loco se podařilo z Prahy proniknout do dalších měst.
Snem mnoha začínajících podnikatelů v gastronomii je mít kavárnu, která je něčím jiná, originální. Díky franšíze nemusí být nesplnitelným.

Koncept školních bister ReFresh Bistro otevřel první pilotní provozovnu v září 2017. Od té doby roste jejich počet každoročně o 7 až 10 nových.
Značka Chocafé zahájila rozvoj prostřednictvím franšíz. První však nebude v Česku, ale v dalekém Thajsku.
Tak nějak by se dal popsat rozvoj franšízové sítě CrossCafe na konci letošního roku. Nové kavárny mají v Plzni i Hradci Králové.
První pobočky by zde v příštím roce měl otevřít řetězec restaurací Popeyes. Do Česka vstupuje prostřednictvím master-franšízy.
O otevření vlastní kavárny uvažoval Alexander Stamenov dlouho. Co ho přimělo připojit se k franšízové síti Coffeeshop Company?
Plány pro rok 2023 má franšíza Tak trochu jiná točená jasné. Chce otevřít nové prodejní místa i obohatit nabídku franšízantů.

Informace zadané v katalogu dodávají samotné franchisové systémy. Před podpisem smlouvy o spolupráci by měl každý zájemce posoudit nabídku dané firmy. Redakce si vyhrazuje právo upravit informace o systémech udávaných v katalogu. V případě zjištění, že udávané informace nejsou pravdivé či neaktuální, prosíme, kontaktujte redakci.
PROFIT system franchise services s.r.o. - provozovatel Franchising.cz, informuje, že neshromažďuje ani nezpracovává informace zaslané prostřednictvím kontaktního formuláře. Všechny informace zadané ve formuláři jsou zasílány jako e-mail organizátorovi systému uvedenému v Katalogu franšíz. Uvedený příjemce, který obdrží odeslané informace, je použije s cílem poskytnout informace na zaslaný dotaz. Odeslání jakýchkoliv vašich osobních údajů je dobrovolné a organizátor systému, který obdrží kontaktní formulář, je subjektem odpovědným za shromažďování a zpracování případných osobních údajů.