Japanos
Informace o franchisovém systému
Popis franchisového systému
Náš příběh
Mistr chutí (Taste Master) Kana Hashimoto je japonská herečka a zpěvačka, která do Rumunska přišla v pouhých 18 letech. S více než 20 lety zkušeností měla v hlavě jediný cíl - otevřít restaurace, v nichž by mohla nabídnout zákazníkům autentická jídla z její domoviny, za použití surovin z tradičního gastronomického dědictví, které by však byly přístupné moderní prezentací.
Vytvořila pokrmy, které našim hostům poskytnou nezapomenutelný zážitek a přinese jim skutečnou chuť Japonska.
Naše značka
Jsme moderní značka, která si zakládá na autentičnosti Japonska a umění vyrábět sushi a transponovat jej na dnešní trh.
Záměrem bylo vytvořit koncept, který poskytne skvělý zážitek z restaurace, ale bude silný i v oblasti delivery tak, aby zohlednil potřeby našich zákazníků ve vyváženém životním stylu. Takto vzniklo Japanos: Bento, Sushi, Ramen.
Hledáme Master franchisanta nebo Area developer manažera pro rozvoj poboček na území České republiky.
Vlastní provozovny
- 4 provozovny a hlavní kuchyň pro rozvoz
Franchisové provozovny
- Alžír – 4 provozovny
- Malta – 6 provozoven
Obrázek provozovny systému
Informace pro franchisanty
Podpora pro franchisanty
- Plán pro uspořádání restaurace Japanos
- Materiály k zařízení prostoru restaurace
- Prvky vizuální identity restaurace Japanos, barvy použité jak při uspořádání prostoru, tak pro vybavení restaurace
- Používané suroviny
- Originální výrobní recepty používané v restauracích Japanos
- Výrobní procesy specifické pro restauraci Japanos
- Plán na uspořádání kuchyně Japanos se specifickým vybavením a náčiním
- Počáteční školení zaměstnanců, kuchařů a managementu
- Neustálé školení kuchařů
- Specifický plán hygienických pravidel v Japanos
- Marketingový plán Japanos, offline a online
- Japonská příručka
- Neustálý vývoj a inovace systému Japanos.
Potřebná počáteční investice
Výše investice dle velikosti a stavu prostor cca 85 000 EUR (cca 2,2 mil. Kč):
- Hlavní kuchyň - 50 000 EUR
- Vybavení restaurace - 15 000 EUR
- Zahajovací marketing - 5 000 EUR
- Chladící vůz - 15 000 EUR
Základní požadavky
Očekáváme, že franšízanti:
- mají znalosti o řízení vlastního podnikání nebo zajistí manažera, který je toho schopen;
- mají potřebný počáteční kapitál;
- projdou školicím programem;
- budou dodržovat interní postupy společnosti.
Informace o franchisorovi
Japanos Friends SRL
Str Frederic Chopin 10-12 , sector 2, Bukurešť, Rumunsko
+40 784 530 535
Kontaktní osoba pro zájemce o licenci
Cristina El Majzoub (komunikace anglický jazyk)
Více informací
Správcem osobních údajů je Japanos Friends SRL (Str Frederic Chopin 10-12 , sector 2, Bukurešť, Rumunsko). Vaše osobní údaje budou zpracovány za účelem poskytnutí podrobností o franšízovém systému Japanos a navázání spolupráce. Poskytování údajů je dobrovolné, je však nezbytné k dosažení výše uvedených účelů. Podrobné informace o zpracování osobních údajů jsou k dispozici v zásadách ochrany osobních údajů na japanos.ro.
PŘEČTI ČLÁNKY
Nejčtenější
Sushi je celosvětově oblíbená pochoutka. Zákazníky v Česku chce se svou nabídkou oslovit značka Japanos, pomoci jí v tom má master-franšízant a další franšízanti.
„Sushi restaurace nemůže fungovat jen se dvěma zaměstnanci, ale Japanos ano,“ říká Cristina El Majzoub, provozní ředitelka franšízového konceptu Japanos.
Zatímco některé společnosti během pandemie COVID-19 utrpěly ztráty, jiné změnily své zaměření, těšily se růstu a dosáhly úspěchu. Franšíza Japanos je jednou z nich.
Gastrokoncept Japanos chystá vstup na tuzemský trh. O rozvoj poboček by se měl postarat master-franšízant nebo Area development manager. Jaká investice na něj čeká?
Na Českém trhu se objevila nová ukrajinská franšíza se zajímavým konceptem fast foodu. Co může nabídnout v silně konkurenčním prostředí gastronomie?
Franšízant Honza Stopek vede dvě úspěšné pobočky s pizzou Vosíme. Na počátku stála debata u piva na téma vlastní podnikání.
Franšíza Trdlokafe s oblíbenou kombinací trdelníku a výběrové kávy roste v mezinárodním měřítku i v rámci České republiky. Koncept přilákal i investory z Venture Clubu.
Franšízová síť s čerstvým ovocem v pravé belgické čokoládě Choco Boss nabízí zajímavý nápad na podnikání s příznivými vstupními investicemi.
Lucie Remer letos získala v soutěži Ocenění českých podnikatelek cenu za nejzajímavější franšízu Refresh Bistro. Jak budovala svůj karierní postup?
Slovenské franšízové síti La Donuteria se v posledním roce daří prosadit především v zahraničí. Čím oslovuje nové franšízanty?
Jak se odlišit nabídkou v zemi, kde točená zmrzlina sídlí na každém rohu? Tak trochu jiná točená je franšízová síť, která na to má odpověď.
McDonald´s jde zákazníkům blíž i do menších měst a rádi by našli nové franšízanty. Čím chtějí aktuálně zákazníky oslovit?
O současném trendu v rychlém občerstvení jsme si povídali s provozním ředitelem největší franšízové sítě školních bister ReFresh Bistro Filipem Caltou.
Fish & Chips značky Harry Ramsden´s mají za sebou desítky let zkušeností s gastronomií i franšízingem. V Česku jsou na startu.
Franšízová síť nabízí zdravější alternativu v oblasti fast foodu už bezmála dvacet let. Na inovacích se aktivně podílí i franšízanti.
Informace zadané v katalogu dodávají samotné franchisové systémy. Před podpisem smlouvy o spolupráci by měl každý zájemce posoudit nabídku dané firmy. Redakce si vyhrazuje právo upravit informace o systémech udávaných v katalogu. V případě zjištění, že udávané informace nejsou pravdivé či neaktuální, prosíme, kontaktujte redakci.
PROFIT system franchise services s.r.o. - provozovatel Franchising.cz, informuje, že neshromažďuje ani nezpracovává informace zaslané prostřednictvím kontaktního formuláře. Všechny informace zadané ve formuláři jsou zasílány jako e-mail organizátorovi systému uvedenému v Katalogu franšíz. Uvedený příjemce, který obdrží odeslané informace, je použije s cílem poskytnout informace na zaslaný dotaz. Odeslání jakýchkoliv vašich osobních údajů je dobrovolné a organizátor systému, který obdrží kontaktní formulář, je subjektem odpovědným za shromažďování a zpracování případných osobních údajů.