Meron

Informace o franchisovém systému
Popis franšízového systému
Příběh značky Meron začal v roce 2015, kdy tým investorů z Kluže vytvořil jedinečný koncept pro speciální kavárenský prostor v Rumunsku, který nastiňuje první umístění řetězce, který bude vybudován v rámci franchisingu.
Náš koncept vychází z řeckého slova „Meron“, což znamená „dny“. To je důvod, proč vám chceme dát vzpruhu pro skvělý a úžasný den: nezapomenutelné degustační zážitky, příjemná společnost a rychlé připomenutí, že život je "TEĎ" , "TENTO OKAMŽIK".
Kultura kávy je víra, kterou se každý den řídíme, a proto věnujeme větší pozornost metodám přípravy kávy (espresso a brew), ale také nejnovějším trendům ve vybavení a příslušenství, které jsou pro vášnivého baristu nezbytné.
Naše mise je milovat a sdílet výběrovou kávu
Naším posláním je propagovat výjimečnost kávového průmyslu. Pražíme kávu. Pijeme kávu. Učíme se kávu. Sdílíme kávu. Naše vášeň pro výběrovou kávu je sdílena s farmáři, kteří pečlivě sledují a kontrolují fáze pěstování, sklizně a zpracování kávových zrn.
Kvalita je pro nás na prvním místě. Proces sběru může změnit rozdíl mezi nízkou hodnotou komoditní kávy a kávou určenou pro vyšší ceny a náročnější trhy. Proto si naše kávová zrna vybíráme přímo z farmy.
Původ výběrové kávy
Minimálně jednou za měsíc měníme původ kávy, vždy jde ale o dlouho vyhledávané odrůdy z různých rodinných farem a tradičně v komunitách věnovaných kávovým plantážím. Rozhodli jsme se obohatit chuť kávy Meron mnoha variacemi z nejrůznějších oblastí celého světa: Rwanda, Etiopie, Brazílie, Guatemala, Panama, Salvador, Kostarika a mnoho dalších.
Čerstvě pečené v Transylvánii v Meron Roastery
Otevřeli jsme pražírnu Meron Roastery ve jménu lepší výběrové kávy. Naše pražírna je lahůdkou pro milovníky kávy, zážitkem pro pražírny, příležitostí popadnout pytel jedinečné kávy. Pražíme pro naše vlastní kavárny a pro podniky, které oceňují skvělou výběrovou kávu na svém místě. Pražíme pro #peopleofMeron, kteří chtějí Meron cítit u sebe doma.
Staňte se součástí našeho týmu a otevřete si vlastní kavárnu Meron ve vaší zemi. Objevte čerstvě pražená zrna v Transylvánii!
Vlastní provozovny
10 v Rumunsku
Franšízové provozovny
9 v Rumunsku
Obrázek provozovny systému
Informace pro franchisanty
Podpora pro franchisanty
Meron poskytuje počáteční a průběžnou podporu vaší franšíze. Ta zahrnuje: provoz, vývoj, marketing, školení / lidské zdroje, dodavatelský řetězec, zajišťování kvality, finanční i manažerskou a obchodní strategii.
- Podpora a poradenství při výběru a pronájmu prostor
- Design kavárny
- Simulace ziskovosti, obchodní plán z finančního hlediska
- Poradenství při provozu kavárny
- Zařízení a nádobí pro bar/kuchyň
- Školení manažerů a týmu - před, během a po otevření
- Logo manual, marketingové postupy
- Systém auditu - probíhající činnosti
- Systém pro správu a prodej (vlastní panel pro správu)
- Franšízový manuál (pracovní postupy, recepty, menu, bonusový systém pro hodnocení zaměstnanců atd.)
Potřebná počáteční investice
100 000 - 120 000 euro
Základní požadavky
Vysoce úspěšní franšízanti by měli mít, ale není nutností:
- vůdčí schopnosti, včetně schopnosti lidi inspirovat, motivovat a směrovat ke společnému cíli,
- komunikační dovednosti,
- schopnost dodržovat postupy, systémy a procesy,
- vysokou motivaci a schopnost sebeřízení,
- vytrvalost,
- lásku ke kávě a ochota naučit se o ní všechno.
Informace o franšízorovi
Five Coffee Roasters SRL
Horea St, no.5, Cluj-Napoca, Rumunsko
+40 753 848 471
Kontaktní osoba pro zájemce o licenci
Crina Ciocian (komunikace anglický jazyk)
Více informací
Správcem osobních údajů je Five Coffee Roasters SRL (Horea St, no.5, Cluj-Napoca, Rumunsko). Vaše osobní údaje budou zpracovány za účelem poskytnutí podrobností o franšízovém systému Meron a navázání spolupráce. Poskytování údajů je dobrovolné, je však nezbytné k dosažení výše uvedených účelů. Podrobné informace o zpracování osobních údajů jsou k dispozici v zásadách ochrany osobních údajů na meron.coffee.
PŘEČTI ČLÁNKY
Nejčtenější

Snem mnoha začínajících podnikatelů v gastronomii je mít kavárnu, která je něčím jiná, originální. Díky franšíze nemusí být nesplnitelným.
„Pokud chcete být nejlepší, musíte mít všechny nejlepší znalosti a praxi,“ Crina Ciocian, Managing Partner a šéfka Business Development franšízové sítě Meron.
Česko je pro franšízové koncepty dlouhodobě atraktivní lokalitou pro expanzi. Míří k nám značky z nejrůznějších oborů. Podnikatelé tak mají z čeho vybírat.
Denně se ve světě zkonzumují více jak 2 miliardy šálků kávy, a to v kavárnách i mimo ně. Kousek koláče úspěchu chce značka Meron s franšízou ukousnout i u nás.
Milovníci kávy mohou zbystřit. Na český trh míří nový kavárenský franšízový koncept Meron. Kolik investují franšízanti do otevření pobočky?

La Donuteria se za pár let stala love brandem, který expanduje u nás i v zahraničí. Co se v této franšíze stalo za poslední rok? Odpovídá Petr Straňák, zakladatel & CEO.
Roark uspěli nad konkurenční skupinou vedenou investičními firmami TDR Capital a Sycamore Partners. Dražba trvala od února a cena se vyšplhala na 9,55 miliardy dolarů.
O vstupu americké franšízy Popeyes na náš trh víme už od loňského podzimu. Nyní je ale otevření pražské pobočky otázkou nejbližších týdnů.
Česká franšíza Chocafé dobyla Thajsko. V Bangkoku otevřela svou první franšízovou pobočku. Tuto možnost mají i podnikatelé u nás.
Stylový interiér, rozmanitá nabídka a téměř desetileté zkušenosti. To vše představuje franšízový koncept Donuterie, který k nám míří z Rumunska.

Franšíza CrossCafe během prvního půl roku dále expandovala. Mimo jiné otevřela již osmou pobočku v Plzni, jejíž součástí je i koncept CrossShop.
Obsadit celou republiku svými kavárnami, takový je plán konceptu Kafec. Pomoci mu v tom mají franšízanti. Kdo se může ucházet o licenci?
Laici i podnikatelé se zkušenostmi z oblasti gastronomie. Ti všichni se mohou stát franšízanty značky iBoxík. Jaká investice na ně čeká?
Otevřít 5 nových franšízových poboček. Takový je plán franšízového gastrokonceptu Faency Fries pro letošní rok.
Letošek by pro koncept pojízdných kaváren Kofi Kofi měl být ve znamení rozvoje franšízové sítě. Do jakých lokalit se svými KofiTrucky míří?
Značka Fruitisimo se z Česka dostala i do dalších zemí. Na domácím trhu má stále ambice růst. Kdo se může stát franšízantem?

Informace zadané v katalogu dodávají samotné franchisové systémy. Před podpisem smlouvy o spolupráci by měl každý zájemce posoudit nabídku dané firmy. Redakce si vyhrazuje právo upravit informace o systémech udávaných v katalogu. V případě zjištění, že udávané informace nejsou pravdivé či neaktuální, prosíme, kontaktujte redakci.
PROFIT system franchise services s.r.o. - provozovatel Franchising.cz, informuje, že neshromažďuje ani nezpracovává informace zaslané prostřednictvím kontaktního formuláře. Všechny informace zadané ve formuláři jsou zasílány jako e-mail organizátorovi systému uvedenému v Katalogu franšíz. Uvedený příjemce, který obdrží odeslané informace, je použije s cílem poskytnout informace na zaslaný dotaz. Odeslání jakýchkoliv vašich osobních údajů je dobrovolné a organizátor systému, který obdrží kontaktní formulář, je subjektem odpovědným za shromažďování a zpracování případných osobních údajů.