Donuterie

Informace o franchisovém systému
Popis franšízového systému
Jsme sladký podnik, který v roce 2014 otevřel svůj první obchod, první Donuterie, v Târgu Mureş. Od začátku jsme chtěli práci, do které bychom mohli jít s radostí, která by po nás představovala výzvu být každý den lepší. Po měsíce jsme v kuchyni testovali různé recepty na donuty s různými přísadami, až nakonec vyšly tak, jak jsme chtěli: načechrané, krémové, jedinečné.
Chceme se neustále zlepšovat, a proto experimentujeme s polevou, náplní, těstovými směsmi, sezónními recepty a sypáním. Naši zákazníci si mohou pochutnat na klasicky velkých donutech, nebo si objednat minidonuty, díky nimž zažijí příval štěstí v jednom kousnutí. K tomu všemu si mohou dát jak studené, tak i teplé nápoje.
Donuterie je místem pro přátele, u nás mohou uspokojit své někdy i šílené chutě. Donut je dezert, který vám, stejně jako káva, dokáže zpříjemnit a rozsvítit začátek, prostředek i konec každého dne. Navíc je vděčným objektem pro vaše příspěvky na Instagramu, pro stylové fotky či perfektní selfíčka.
Možná si řeknete, že jsme naivní, ale věříme v nekonečné možnosti růstu. Vytvořili jsme první koncept zaměřený na prodej donutů na rumunském trhu. Jsme průkopníky tohoto specializovaného odvětví a cílem všech místních milovníků donutů. Zákazníci nás najdou jak v obchodních centrech, tak v provozovnách v centrech měst.
Teenageři milují naše výrobky, ale vychutnávají si je i dospělí, prarodiče milující život, vtipní strýcové a úžasné tety nebo neméně úžasní rodiče.
Chcete se stát franšízantem Donuterie? Tady je návod, jak na to:
- Vyplníte formulář na našich webových stránkách – zanecháte nám své kontaktní údaje a prozradíte nám informace o svých podnikatelských zkušenostech. Pokud najdeme shodu, kontaktujeme Vás zpět, abychom se poznali a dali věci do pohybu.
- Podepíšete smlouvu o mlčenlivosti a předběžné dokumenty – v tomto okamžiku, po podpisu smlouvy a zaplacení poplatku za obchodní plán, Vám poskytneme prvotní informace, které budou základem franšízy Donuterie. Tento poplatek Vám vrátíme zpět v momentě, kdy je plán dokončen.
- Vytvoříte obchodní plán na základě námi poskytnutých informací. Budete mít čas (stanovený po vzájemné dohodě) na dokončení svého obchodního plánu. Během tohoto období budete mít podporu konzultanta.
- Přezkoumáme obchodní plán a provedeme konečný výběr. Jakmile obchodní plán splní naše kritéria, přistupujeme k posledním krokům.
- Podepíšete franšízovou smlouvu a začne proces implementace. Konečně jsme partneři! Od této chvíle jsme partneři a poskytneme vám veškerou potřebnou podporu a vedení.
Vlastní provozovny
- 17 v Rumunsku
Franšízové provozovny
- 6 ve Francii
- 4 v Belgii
- 1 ve Velké Británii
Obrázek provozovny systému
Informace pro franchisanty
Podpora pro franchisanty
Franšízantovi bude nabídnuto:
- podpora výběru stránek a designu obchodu;
- provozní manuál složený z: manažerského manuálu, manuálu zaměstnance, franšízového manuálu;
- příručka pro marketingové postupy;
- průběžná podpora řízení;
- systém průběžného auditu;
- softwarový systém: prodej, výroba, plánování a analyzátor dat, správa;
- před zahájením a dalším tréninkem.
- poradenství s recepty;
- sdílení know-how v oblasti řízení podniku;
- přístup do naší dodavatelské sítě.
Potřebná počáteční investice
35 – 45 000 EUR v závislosti na prostorech a tom, zda plocha disponuje plochou určenou pro umístění stolů patřících k naší provozovně (investice zahrnuje všechny náklady spojené s vybavením a náklady na zahájení provozu).
Základní požadavky
Zkušenosti v oboru HORECA (hotel / restaurace / kavárna) nejsou povinné, ale od franšízanta očekáváme, že přijme plán expanze v daném městě v závislosti na potenciálu oblasti. Výhodou je vědět, jak respektovat místní trh a zvyky při nákupu. Typ umístění: obchodní prostory, pouliční obchody na pěší zóně.
Franšízant musí mít podnikatelské dovednosti, organizační schopnosti, zvládat koordinaci týmu a být orientovaný na klienta.
Nabyvatel franšízy také musí mít na paměti skutečnost, že franšíza bude potřebovat 100% zapojení do každodenního řízení podniku.
Informace o franšízorovi
Donuterie SRL
Romania, Cluj County, Cluj-Napoca, Baciului Street, No. 80
+40 740 247 722
Kontaktní osoba pro zájemce o licenci
Dan Gabriel Olteanu (komunikace anglický jazyk)
Více informací
Správcem osobních údajů je Donuterie SRL (Romania, Cluj County, Cluj-Napoca, Baciului Street, No. 80). Vaše osobní údaje budou zpracovány za účelem poskytnutí podrobností o franšízovém systému Donuterie a navázání spolupráce. Poskytování údajů je dobrovolné, je však nezbytné k dosažení výše uvedených účelů. Podrobné informace o zpracování osobních údajů jsou k dispozici v zásadách ochrany osobních údajů na donuterie.ro.
PŘEČTI ČLÁNKY
Nejčtenější

Stylový interiér, rozmanitá nabídka a téměř desetileté zkušenosti. To vše představuje franšízový koncept Donuterie, který k nám míří z Rumunska.
Sladký byznys se značkou Donuterie lze rozjet už za necelý milion. Jaké jsou podmínky spolupráce?
Česko je pro franšízové koncepty dlouhodobě atraktivní lokalitou pro expanzi. Míří k nám značky z nejrůznějších oborů. Podnikatelé tak mají z čeho vybírat.
Na český trh míří další zahraniční značka. Svou síť zde chce vybudovat franšízový koncept Donuterie. Jaká investice čeká na zájemce o licenci?

La Donuteria se za pár let stala love brandem, který expanduje u nás i v zahraničí. Co se v této franšíze stalo za poslední rok? Odpovídá Petr Straňák, zakladatel & CEO.
Roark uspěli nad konkurenční skupinou vedenou investičními firmami TDR Capital a Sycamore Partners. Dražba trvala od února a cena se vyšplhala na 9,55 miliardy dolarů.
O vstupu americké franšízy Popeyes na náš trh víme už od loňského podzimu. Nyní je ale otevření pražské pobočky otázkou nejbližších týdnů.
Česká franšíza Chocafé dobyla Thajsko. V Bangkoku otevřela svou první franšízovou pobočku. Tuto možnost mají i podnikatelé u nás.
Franšíza CrossCafe během prvního půl roku dále expandovala. Mimo jiné otevřela již osmou pobočku v Plzni, jejíž součástí je i koncept CrossShop.

Obsadit celou republiku svými kavárnami, takový je plán konceptu Kafec. Pomoci mu v tom mají franšízanti. Kdo se může ucházet o licenci?
Laici i podnikatelé se zkušenostmi z oblasti gastronomie. Ti všichni se mohou stát franšízanty značky iBoxík. Jaká investice na ně čeká?
Otevřít 5 nových franšízových poboček. Takový je plán franšízového gastrokonceptu Faency Fries pro letošní rok.
Letošek by pro koncept pojízdných kaváren Kofi Kofi měl být ve znamení rozvoje franšízové sítě. Do jakých lokalit se svými KofiTrucky míří?
Značka Fruitisimo se z Česka dostala i do dalších zemí. Na domácím trhu má stále ambice růst. Kdo se může stát franšízantem?
Téměř polovinu franšízových partnerů McDonald's v Česku tvoří ženy a jsou úspěšné. Jako majitelky vedou hned několik restaurací.

Informace zadané v katalogu dodávají samotné franchisové systémy. Před podpisem smlouvy o spolupráci by měl každý zájemce posoudit nabídku dané firmy. Redakce si vyhrazuje právo upravit informace o systémech udávaných v katalogu. V případě zjištění, že udávané informace nejsou pravdivé či neaktuální, prosíme, kontaktujte redakci.
PROFIT system franchise services s.r.o. - provozovatel Franchising.cz, informuje, že neshromažďuje ani nezpracovává informace zaslané prostřednictvím kontaktního formuláře. Všechny informace zadané ve formuláři jsou zasílány jako e-mail organizátorovi systému uvedenému v Katalogu franšíz. Uvedený příjemce, který obdrží odeslané informace, je použije s cílem poskytnout informace na zaslaný dotaz. Odeslání jakýchkoliv vašich osobních údajů je dobrovolné a organizátor systému, který obdrží kontaktní formulář, je subjektem odpovědným za shromažďování a zpracování případných osobních údajů.