Chocafé

Informace o franchisovém systému
Popis franšízového systému
Víte o lepším spojení, než je káva a čokoláda? Káva lidi spojuje a když si k ní dáte kousek lahodné belgické čokolády, je o skvělé chvíle postaráno!
My v CHOCAFÉ® ručně vyrábíme exkluzivní dobroty z belgické čokolády, které jinde nenajdete a vy můžete být součástí našeho ziskového podniku!
Kdo jsme?
CHOCAFÉ® je originální čokoládová kavárna založená již v roce 2014 a v současné chvíli otevíráme franchisovou pobočku v dalekém Thajsku!
S myšlenkou na kavárnu s kvalitní belgickou čokoládou ve formě fondue, která na českém trhu chyběla, jsme si zahrávali dlouho, ale naplno se uskutečnila až po návštěvě Belgie, kde jsme našli tu nejlepší možnou čokoládu, kterou jsem shledali jako vhodnou k výrobě našich skvělých dobrot.
Dnes jedinečná kavárna CHOCAFÉ® patří mezi velmi oblíbené podniky, do které se zákazníci rádi vracejí, a zároveň je díky skvělému hodnocení hojně vyhledávaná turisty z celého světa.
Přemýšlíte nad vlastním businessem? Kavárna s originálními čokoládovými produkty je skvělou volbou. Ani nelehká covidová doba nás “nepoložila na lopatky” a v CHOCAFÉ® se nám dlouhodobě velmi daří. Letos jsme oslavili již 8. výročí, a proto jsme se rozhodli nabídnout náš koncept v podobě franchisy. Naším cílem je přinést naše jedinečné propojení kávy a výborné čokolády do dalších míst naší republiky i
mimo ní. Budete v nás mít silného partnera, pomůžeme vám nejen v úplných začátcích, ale i během vašeho podnikání. Samozřejmostí je kompletní zaškolení i s recepty a průběžná školení během vašeho podnikání. Zkrátka vám budeme ku pomoci, kdykoliv budete potřebovat.
Čím jsme jiní?
- Specializujeme se na 40° C belgickou čokoládu servírovanou v mnoha fondue variacích, kterou naši zákazníci zbožňují.
- Vyrábíme z belgické čokolády celou řadu exkluzivních originálních produktů, které jinde nenajdete.
- Neusínáme na vavřínech, jak se říká, a neustále se snažíme náš sortiment obměňovat a vymýšlet nové jedinečné produkty a tak dosahujeme úspěšných prodejů po celý rok.
- Vrací se k nám celá řada stálých zákazníků, a to především díky profesionálnímu přístupu i školení našich zaměstnanců.
- Díky velké spokojenosti našich zákazníků dostáváme vysoká hodnocení (Tripadvisor, Google i Facebook).
Co nabízíme?
Základním prvkem našeho sortimentu je pravá belgická čokoláda. V našich kavárnách ji zákazníkům nabízíme ve třech variantách:
Stáčená 40°C čokoláda - lze ji vychutnat v mnoha teplých fondue variacích. Nabízíme ji s různými přílohami - čerstvým ovocem, ořechy, slanými preclíky, sušenkami aj. Používáme ji i jako lahodnou ingredienci na čerstvě pečené křehké vafle nebo zmrzlinové poháry.
Nápojová čokoláda - zákazník si může zvolit od bílé až po extra hořkou. V letních měsících ji nabízíme i ve studené variantě.
Vlastní produkty z čokolády - výroba vlastní nuttely, čokoládové i ovocné ganache, tabulkových čokolád a mnoho dalších skvělých výrobků z belgické čokolády
Kromě toho si u nás zákazníci mohou vybrat z velké nabídky kávy a dalších teplých i studených nápojů, čerstvě pečených vaflí, dezertů a jiných specialit, u kterých dbáme na co největší kvalitu a především skvělou chuť.
CHOCAFÉ® FRANCHISA
Proč se stát úspěšným franchisantem CHOCAFÉ®?
- Budete nabízet jedinečné, originální produkty skvělé chuti, díky které se k vám zákazníci budou pravidelně vracet
- Příjemné ceny vám zajistí spokojenost všech - vás i vašich zákazníků
- Budeme vám partnerem a předáme vám mnohaleté zkušenosti - know-how, školení, manuály…
- Rádi vám poradíme, kdykoliv budete potřebovat pomoci, abyste mohli růst spolu s námi
Vlastní provozovny
- Praha 1 - Spálená 8/80
Franšízové provozovny
- Thajsko - Bangok (v přípravě)
Obrázek provozovny systému
Informace pro franchisanty
Podpora pro franchisanty
- Předáme vám kompletní know-how, receptury na originální produkty
- Pomůžeme s výběrem vhodné lokality i prostor
- Můžete se spolehnout na celkovou podporu a pomoc s realizací přípravy kavárny
- Samozřejmostí jsou úvodní i průběžná školení během provozu kavárny
- Během spolupráce budete mít k dispozici tým pro veškerou operativu
- Můžete se těšit na neustálý vývoj a inovace produktů a služeb
- Dodáme obalové i marketingové materiály pro úspěšný provoz
- Podpoříme váš marketing - soc. sítě, webové stránky
Potřebná počáteční investice
- Cca od 1,5 mil. Kč v případě vybavení zcela nové kavárny (konkrétní částka se odvíjí od velikosti a stavu prostor)
- Vstupní franchisový poplatek (franchisový paket): 80 - 100 tis. Kč
- Průběžný poplatek 4,5 % z obratu měsíčně
Základní požadavky
Co by měl mít ideální kandidát:
- Elán a chuť podnikat pod zavedenou úspěšnou značkou
- Organizační schopnosti a týmového ducha
- Finanční zajištění (lze i úvěrem)
- Férové a seriózní jednání
Provozovna:
- Klasická kavárna - min. cca 60 m2 + skladový prostor
- Případně lze řešit individuálně dle umístění prostor (take away apod.)
- Lokalita se spádovostí ideálně od 30 tis. obyvatel s velkým průtokem lidí
Informace o franšízorovi
Kontaktní osoba pro zájemce o licenci
Jan Novák
Více informací
Správcem osobních údajů je CHOCO Investment s.r.o. (Spálená 8/80, 110 00 Praha 1). Vaše osobní údaje budou zpracovány za účelem poskytnutí podrobností o franšízovém systému Chocafé a navázání spolupráce. Poskytování údajů je dobrovolné, je však nezbytné k dosažení výše uvedených účelů. Podrobné informace o zpracování osobních údajů jsou k dispozici v zásadách ochrany osobních údajů na chocafe.com.
PŘEČTI ČLÁNKY
Nejčtenější

Loni ohlásilo zájem vstoupit na franšízový trh hned několik značek. Řada dalších pak začala s větší propagací franšízové nabídky.
Značka Chocafé zahájila rozvoj prostřednictvím franšíz. První však nebude v Česku, ale v dalekém Thajsku.

Zdeněk Polášek a Martin Lehocký jsou již zkušení franšízanti. Ke dvěma franšízovým pobočkám Bageterie Boulevard přidali i jednu z konceptu 360Pizza.
Ročně prodá síť Trdlokafe milion trdelníků ve více jak 50 stáncích po celém Česku, i na Slovensku či ve Vídni. Stále však chce růst, a to i díky franšízám.
Když jsme nemocní, plánujeme party nebo nevíme, co k obědu, často si objednáme pizzu. Zdá se to tak jako dobrý byznys. Rozjet ho lze i s franšízou Pizza Hut.
„V současné nepředvídatelné době bych jako začínající podnikatel dal přednost franšíze před nezávislostí," říká Lubor Lelovits, franšízor Mr. Kebab.
Franšízová síť La Donuteria letos slaví 6 let na českém trhu. Jak se jí podařilo u nás prorazit a oslovit zákazníky i zájemce o licence?

Do konce roku 2026 chce franšíza Vosíme.cz pokrýt pobočkami většinu Česka. Za loňský rok hlásí obrat ve výši 220 milionů Kč.
S franšízou UGO podniká Václav Vávra v Mladé Boleslavi od roku 2013. Nyní se rozhodl pro změnu. Proč se tak stalo a co na jeho krok říká Lukáš Prauss, manažer rozvoje této sítě?
Jedna z největších světových franšízových značek má být na prodej. V Česku aktuálně funguje 11 poboček.
Franšízovému konceptu Burrito Loco se podařilo z Prahy proniknout do dalších měst.
Snem mnoha začínajících podnikatelů v gastronomii je mít kavárnu, která je něčím jiná, originální. Díky franšíze nemusí být nesplnitelným.
Koncept školních bister ReFresh Bistro otevřel první pilotní provozovnu v září 2017. Od té doby roste jejich počet každoročně o 7 až 10 nových.

Informace zadané v katalogu dodávají samotné franchisové systémy. Před podpisem smlouvy o spolupráci by měl každý zájemce posoudit nabídku dané firmy. Redakce si vyhrazuje právo upravit informace o systémech udávaných v katalogu. V případě zjištění, že udávané informace nejsou pravdivé či neaktuální, prosíme, kontaktujte redakci.
PROFIT system franchise services s.r.o. - provozovatel Franchising.cz, informuje, že neshromažďuje ani nezpracovává informace zaslané prostřednictvím kontaktního formuláře. Všechny informace zadané ve formuláři jsou zasílány jako e-mail organizátorovi systému uvedenému v Katalogu franšíz. Uvedený příjemce, který obdrží odeslané informace, je použije s cílem poskytnout informace na zaslaný dotaz. Odeslání jakýchkoliv vašich osobních údajů je dobrovolné a organizátor systému, který obdrží kontaktní formulář, je subjektem odpovědným za shromažďování a zpracování případných osobních údajů.