Kafec

Informace o franchisovém systému
Popis franšízového systému
KAFEC je stále se rozšiřující se síť kaváren, kterou jsme vybudovali od píky. Už 12 let je KAFEC známý svou nabídkou výběrové kávy, snídaní a brunchů i voňavých belgických waflí, na které se sjíždí hosté z širokého okolí. Know-how se v KAFECU přenáší z kavárny na kavárnu, což znamená jediné: výběrová káva je v každé z nich vymazlená právě jako vyhlášené snídaně, které servírujeme každý pracovní i víkendový den od 8:00. Naši hosté vědí, že do kteréhokoli KAFECU zamíří, půjdou na jistotu.
Proč chcete podnikat pod křídly KAFECU?
Máme dvanáctiletou zkušenost s provozem KAFECU, a přitom neusínáme na vavřínech. Jdeme s dobou, vymýšlíme nové receptury, neustále hledáme efektivní cesty pro provoz, pracujeme s moderními komunikačními kanály a rozšiřujeme příležitosti pro jednotlivé kavárny i pro celý brand. S KAFECEM navíc nekupujete pouze zkušenosti naše, ale také zkušenosti našich hostů. U návštěvy jednoho KAFECU totiž často nezůstane. KAFEC je pro naše hosty jistota, na kterou se spoléhají na svých cestách napříč republikou.
Výhody franchisy KAFEC
- Know-how, podpora a záštita zkušeného provozovatele kaváren
- Vybudovaná pověst a dobré jméno KAFECU
- Léty ověřená síť dodavatelů
- Vlastní pražírna výběrové kávy pro kavárny KAFEC
- Interní systém kontroly kvality
- Spolupráce s interním marketingovým týmem
- Prezentace kavárny na sociálních sítích (FB, IG), na webových stránkách i na Googlu a Seznamu (správa recenzí a profilu firmy)
- Zapojení kavárny do benefitního systému pro věrné hosty, který funguje napříč pobočkami a který se svými hosty pravidelně komunikuje prostřednictvím newsletterů
- Přístup k manuálům pro školení kuchařů, obsluhy, baristů i provozních
- Přístup do interního online portálu pro zaměstnance, který slouží ke komunikaci v rámci jedné kavárny i napříč celou sítí KAFEC
- Přístup k systému elektronických dárkových poukazů uplatnitelných v jakékoli pobočce KAFECU
Vlastní provozovny
2 - Brno Orlí, Olomouc
Franšízové provozovny
5 - Brno Úvoz, Kroměříž, Plzeň, Uherské Hradiště, Zlín
Obrázek provozovny systému
Informace pro franchisanty
Podpora pro franchisanty
Brand KAFECU budujeme dlouhodobě a s rozvahou. Držíme se ověřených postupů, ale novinek se nebojíme. KAFEC neustále rozvíjíme a držíme tempo s trendy v gastronomii – vše samozřejmě v souladu s konceptem KAFECU.
Spolehněte se, že...
- budeme s vámi při otevření kavárny a pomůžeme s realizací (vybavení interiéru, výroba nábytku, administrativa, zásobování, školení zaměstnanců, pokladní systém)
- se vyvarujete zbytečných chyb a omylů, které už jsme kdysi udělali za vás
- budete stavět na již existující pověsti kaváren KAFEC
- vaši hosté na vás budou natěšení ještě dřív, než stihnete kavárnu otevřít
- vaši zaměstnanci budou pečlivě proškolení pro kavárenský provoz a pochopí, co znamená pohostinnost v KAFECU
- budete moct využívat všech online i offline nástrojů, které nám usnadňují provoz kaváren
- vám kdykoli podáme pomocnou ruku v podobě náhradních kávovarů nebo vybavení kuchyně
- vám budeme průběžně dávat zpětnou vazbu
- vás budeme průběžně vést k lepším výsledkům a tedy i k vyšším výnosům kavárny
- budeme společně pracovat na tom, aby se vám počáteční investice vrátila co nejrychleji zpět
- se budete účastnit rozhodování o důležitých změnách v rámci franchisy (cenotvorba, úprava menu, sponzoring a další aktivity napříč kavárnami)
Potřebná počáteční investice
- Vstupní poplatek: 150 000 Kč
- Počáteční investice: 2,5 - 3,5 mil Kč (záleží na velikosti provozovny)
- Franchisový poplatek: 6 % z obratu bez DPH
- Poplatek za správu konceptu: 2 %
- Marketingový poplatek: 2 % z obratu bez DPH
Základní požadavky
Budeme u toho s vámi.
K vlastnímu KAFECU vedou dvě cesty:
- Otevřít úplně novou kavárnu
- Upravit už existující gastro provoz
Jaké místo pro KAFEC hledáme?
- Pro KAFEC jsou vhodná města nad 30 tis. obyvatel
- Prostory cca 200 m2
Jaké franchisanty pro KAFEC hledáme?
S franchisanty spolupracujeme velmi intenzivně, a to nejen během procesu otevření nové kavárny. Často se setkáváme na poradách individuálních na i hromadných schůzích a akcích a je pro nás důležité, abychom si s franchisanty sedli jako lidé. Jste-li ochotní nechat se vést, umíte-li přijmout relevantní zpětnou vazbu, jsou-li vám blízké hodnoty KAFECU a náš styl provozu a komunikace, ozvěte se. Jste přesně ti, které hledáme. Zkušenosti v gastronomii pro nás nejsou podmínkou.
Informace o franšízorovi
Kontaktní osoba pro zájemce o licenci
Tomáš Konečný
Více informací
Správcem osobních údajů je KAFEC BRAND s.r.o. (Orlí 491/16, Brno). Vaše osobní údaje budou zpracovány za účelem poskytnutí podrobností o franšízovém systému Kafec a navázání spolupráce. Poskytování údajů je dobrovolné, je však nezbytné k dosažení výše uvedených účelů. Podrobné informace o zpracování osobních údajů jsou k dispozici v zásadách ochrany osobních údajů na kafec.cz.
PŘEČTI ČLÁNKY
Nejčtenější

La Donuteria se za pár let stala love brandem, který expanduje u nás i v zahraničí. Co se v této franšíze stalo za poslední rok? Odpovídá Petr Straňák, zakladatel & CEO.
Roark uspěli nad konkurenční skupinou vedenou investičními firmami TDR Capital a Sycamore Partners. Dražba trvala od února a cena se vyšplhala na 9,55 miliardy dolarů.
O vstupu americké franšízy Popeyes na náš trh víme už od loňského podzimu. Nyní je ale otevření pražské pobočky otázkou nejbližších týdnů.
Česká franšíza Chocafé dobyla Thajsko. V Bangkoku otevřela svou první franšízovou pobočku. Tuto možnost mají i podnikatelé u nás.
Stylový interiér, rozmanitá nabídka a téměř desetileté zkušenosti. To vše představuje franšízový koncept Donuterie, který k nám míří z Rumunska.

Franšíza CrossCafe během prvního půl roku dále expandovala. Mimo jiné otevřela již osmou pobočku v Plzni, jejíž součástí je i koncept CrossShop.
Laici i podnikatelé se zkušenostmi z oblasti gastronomie. Ti všichni se mohou stát franšízanty značky iBoxík. Jaká investice na ně čeká?
Otevřít 5 nových franšízových poboček. Takový je plán franšízového gastrokonceptu Faency Fries pro letošní rok.
Letošek by pro koncept pojízdných kaváren Kofi Kofi měl být ve znamení rozvoje franšízové sítě. Do jakých lokalit se svými KofiTrucky míří?
Značka Fruitisimo se z Česka dostala i do dalších zemí. Na domácím trhu má stále ambice růst. Kdo se může stát franšízantem?
Téměř polovinu franšízových partnerů McDonald's v Česku tvoří ženy a jsou úspěšné. Jako majitelky vedou hned několik restaurací.

Informace zadané v katalogu dodávají samotné franchisové systémy. Před podpisem smlouvy o spolupráci by měl každý zájemce posoudit nabídku dané firmy. Redakce si vyhrazuje právo upravit informace o systémech udávaných v katalogu. V případě zjištění, že udávané informace nejsou pravdivé či neaktuální, prosíme, kontaktujte redakci.
PROFIT system franchise services s.r.o. - provozovatel Franchising.cz, informuje, že neshromažďuje ani nezpracovává informace zaslané prostřednictvím kontaktního formuláře. Všechny informace zadané ve formuláři jsou zasílány jako e-mail organizátorovi systému uvedenému v Katalogu franšíz. Uvedený příjemce, který obdrží odeslané informace, je použije s cílem poskytnout informace na zaslaný dotaz. Odeslání jakýchkoliv vašich osobních údajů je dobrovolné a organizátor systému, který obdrží kontaktní formulář, je subjektem odpovědným za shromažďování a zpracování případných osobních údajů.