Kafec

Informace o franchisovém systému
Popis franšízového systému
KAFEC je stále se rozšiřující se síť kaváren, kterou jsme vybudovali od píky. Už 12 let je KAFEC známý svou nabídkou výběrové kávy, snídaní a brunchů i voňavých belgických waflí, na které se sjíždí hosté z širokého okolí. Know-how se v KAFECU přenáší z kavárny na kavárnu, což znamená jediné: výběrová káva je v každé z nich vymazlená právě jako vyhlášené snídaně, které servírujeme každý pracovní i víkendový den od 8:00. Naši hosté vědí, že do kteréhokoli KAFECU zamíří, půjdou na jistotu.
Proč chcete podnikat pod křídly KAFECU?
Máme dvanáctiletou zkušenost s provozem KAFECU, a přitom neusínáme na vavřínech. Jdeme s dobou, vymýšlíme nové receptury, neustále hledáme efektivní cesty pro provoz, pracujeme s moderními komunikačními kanály a rozšiřujeme příležitosti pro jednotlivé kavárny i pro celý brand. S KAFECEM navíc nekupujete pouze zkušenosti naše, ale také zkušenosti našich hostů. U návštěvy jednoho KAFECU totiž často nezůstane. KAFEC je pro naše hosty jistota, na kterou se spoléhají na svých cestách napříč republikou.
Výhody franchisy KAFEC
- Know-how, podpora a záštita zkušeného provozovatele kaváren
- Vybudovaná pověst a dobré jméno KAFECU
- Léty ověřená síť dodavatelů
- Vlastní pražírna výběrové kávy pro kavárny KAFEC
- Interní systém kontroly kvality
- Spolupráce s interním marketingovým týmem
- Prezentace kavárny na sociálních sítích (FB, IG), na webových stránkách i na Googlu a Seznamu (správa recenzí a profilu firmy)
- Zapojení kavárny do benefitního systému pro věrné hosty, který funguje napříč pobočkami a který se svými hosty pravidelně komunikuje prostřednictvím newsletterů
- Přístup k manuálům pro školení kuchařů, obsluhy, baristů i provozních
- Přístup do interního online portálu pro zaměstnance, který slouží ke komunikaci v rámci jedné kavárny i napříč celou sítí KAFEC
- Přístup k systému elektronických dárkových poukazů uplatnitelných v jakékoli pobočce KAFECU
Vlastní provozovny
2 - Brno Orlí, Olomouc
Franšízové provozovny
5 - Brno Úvoz, Kroměříž, Plzeň, Uherské Hradiště, Zlín
Obrázek provozovny systému
Informace pro franchisanty
Podpora pro franchisanty
Brand KAFECU budujeme dlouhodobě a s rozvahou. Držíme se ověřených postupů, ale novinek se nebojíme. KAFEC neustále rozvíjíme a držíme tempo s trendy v gastronomii – vše samozřejmě v souladu s konceptem KAFECU.
Spolehněte se, že...
- budeme s vámi při otevření kavárny a pomůžeme s realizací (vybavení interiéru, výroba nábytku, administrativa, zásobování, školení zaměstnanců, pokladní systém)
- se vyvarujete zbytečných chyb a omylů, které už jsme kdysi udělali za vás
- budete stavět na již existující pověsti kaváren KAFEC
- vaši hosté na vás budou natěšení ještě dřív, než stihnete kavárnu otevřít
- vaši zaměstnanci budou pečlivě proškolení pro kavárenský provoz a pochopí, co znamená pohostinnost v KAFECU
- budete moct využívat všech online i offline nástrojů, které nám usnadňují provoz kaváren
- vám kdykoli podáme pomocnou ruku v podobě náhradních kávovarů nebo vybavení kuchyně
- vám budeme průběžně dávat zpětnou vazbu
- vás budeme průběžně vést k lepším výsledkům a tedy i k vyšším výnosům kavárny
- budeme společně pracovat na tom, aby se vám počáteční investice vrátila co nejrychleji zpět
- se budete účastnit rozhodování o důležitých změnách v rámci franchizy (cenotvorba, úprava menu, sponzoring a další aktivity napříč kavárnami)
Potřebná počáteční investice
- Vstupní poplatek: 150 000 Kč
- Počáteční investice: 2,5 - 3,5 mil Kč (záleží na velikosti provozovny)
- Franchisový poplatek: 6 % z obratu bez DPH
- Poplatek za správu konceptu: 2 %
- Marketingový poplatek: 2 % z obratu bez DPH
Základní požadavky
Budeme u toho s vámi.
K vlastnímu KAFECU vedou dvě cesty:
- Otevřít úplně novou kavárnu
- Upravit už existující gastro provoz
Jaké místo pro KAFEC hledáme?
- Pro KAFEC jsou vhodná města nad 30 tis. obyvatel
- Prostory cca 200 m2
Jaké franchisanty pro KAFEC hledáme?
S franchisanty spolupracujeme velmi intenzivně, a to nejen během procesu otevření nové kavárny. Často se setkáváme na poradách individuálních na i hromadných schůzích a akcích a je pro nás důležité, abychom si s franchisanty sedli jako lidé. Jste-li ochotní nechat se vést, umíte-li přijmout relevantní zpětnou vazbu, jsou-li vám blízké hodnoty KAFECU a náš styl provozu a komunikace, ozvěte se. Jste přesně ti, které hledáme. Zkušenosti v gastronomii pro nás nejsou podmínkou.
Informace o franšízorovi
Kontaktní osoba pro zájemce o licenci
Tomáš Konečný
Více informací
Správcem osobních údajů je KAFEC BRAND s.r.o. (Orlí 491/16, Brno). Vaše osobní údaje budou zpracovány za účelem poskytnutí podrobností o franšízovém systému Kafec a navázání spolupráce. Poskytování údajů je dobrovolné, je však nezbytné k dosažení výše uvedených účelů. Podrobné informace o zpracování osobních údajů jsou k dispozici v zásadách ochrany osobních údajů na kafec.cz.
PŘEČTI ČLÁNKY
Nejčtenější

Zdeněk Polášek a Martin Lehocký jsou již zkušení franšízanti. Ke dvěma franšízovým pobočkám Bageterie Boulevard přidali i jednu z konceptu 360Pizza.
Ročně prodá síť Trdlokafe milion trdelníků ve více jak 50 stáncích po celém Česku, i na Slovensku či ve Vídni. Stále však chce růst, a to i díky franšízám.
Když jsme nemocní, plánujeme party nebo nevíme, co k obědu, často si objednáme pizzu. Zdá se to tak jako dobrý byznys. Rozjet ho lze i s franšízou Pizza Hut.
„V současné nepředvídatelné době bych jako začínající podnikatel dal přednost franšíze před nezávislostí," říká Lubor Lelovits, franšízor Mr. Kebab.
Franšízová síť La Donuteria letos slaví 6 let na českém trhu. Jak se jí podařilo u nás prorazit a oslovit zákazníky i zájemce o licence?

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Franchisové systémy je možno rozdělit podle různých kriterií, mimo jiné druhu know-how, druhu hospodářské činnosti či způsobu organizace systému.
V samotném franchisingu je několik základních pojmů, které by měl znát každý, kdo se o tento způsob podnikání alespoň trochu zajímá.
Franchisingová smlouva je základem, na kterém je postaven vztah mezi franchisorem a franchisantem.
Franšízing v České republice (dříve Československu) začal rozvíjet po roce 1989 společně s hospodářskými a politickými změnami v zemi.

Do konce roku 2026 chce franšíza Vosíme.cz pokrýt pobočkami většinu Česka. Za loňský rok hlásí obrat ve výši 220 milionů Kč.
S franšízou UGO podniká Václav Vávra v Mladé Boleslavi od roku 2013. Nyní se rozhodl pro změnu. Proč se tak stalo a co na jeho krok říká Lukáš Prauss, manažer rozvoje této sítě?
Jedna z největších světových franšízových značek má být na prodej. V Česku aktuálně funguje 11 poboček.
Franšízovému konceptu Burrito Loco se podařilo z Prahy proniknout do dalších měst.
Snem mnoha začínajících podnikatelů v gastronomii je mít kavárnu, která je něčím jiná, originální. Díky franšíze nemusí být nesplnitelným.
Koncept školních bister ReFresh Bistro otevřel první pilotní provozovnu v září 2017. Od té doby roste jejich počet každoročně o 7 až 10 nových.

Informace zadané v katalogu dodávají samotné franchisové systémy. Před podpisem smlouvy o spolupráci by měl každý zájemce posoudit nabídku dané firmy. Redakce si vyhrazuje právo upravit informace o systémech udávaných v katalogu. V případě zjištění, že udávané informace nejsou pravdivé či neaktuální, prosíme, kontaktujte redakci.
PROFIT system franchise services s.r.o. - provozovatel Franchising.cz, informuje, že neshromažďuje ani nezpracovává informace zaslané prostřednictvím kontaktního formuláře. Všechny informace zadané ve formuláři jsou zasílány jako e-mail organizátorovi systému uvedenému v Katalogu franšíz. Uvedený příjemce, který obdrží odeslané informace, je použije s cílem poskytnout informace na zaslaný dotaz. Odeslání jakýchkoliv vašich osobních údajů je dobrovolné a organizátor systému, který obdrží kontaktní formulář, je subjektem odpovědným za shromažďování a zpracování případných osobních údajů.