Méně zaměstnanců, méně starostí

Zkušenosti v oboru k nezaplacení / Podnikání v gastronomii může být pro začátečníky velmi obtížné. Neustále se musí zabývat nejrůznějšími kalkulacemi, sledováním cen, zásob, řízením lidí a nastavováním marží. Tým franšízora Easy Wine toto svým franšízantům ulehčuje – počítá za ně marže a do kalkulací započítává všechny náklady, které vzniknou. Díky tomu pak franšízový partner může dosáhnout rychlejší a vyšší ziskovosti.
Čtvrtek
15.08.2019
Myslíte si, že provozovat restauraci či bar znamená zaměstnávat početný personál? Nemusí tomu tak být vždy. Franšíza Easy Wine ví, jak na to a nabízí licenci pro rozvoj sítě v Česku.
 

Zajistit stabilní a rostoucí příjem pro franšízanta bez složitého řízení restaurace. Taková je vize vedení původem lotyšského franšízového konceptu Easy Wine, který se svými pobočkami chce obohatit český gastronomický trh. Pro případné zájemce o licenci může být zajímavé zejména to, že provozování baru této sítě neznamená, tak jak to v restauračním byznysu běžně je, nutnost zaměstnávat velké množství lidí.

Jiné restaurace mají vysoké náklady na zaměstnance, koncept Easy Wine je nastaven tak, aby byly minimální, a přitom netrpěla kvalita obsluhy našich zákazníků. Majitel franšízové pobočky bude pro svůj provoz potřebovat pouze jednoho až dva zaměstnance do kuchyně a maximálně dva lidi za bar,“ vysvětluje Juris Roganovs, který je v Easy Wine odpovědný za mezinárodní rozvoj. Důvod, bary Easy Wine jsou totiž samoobslužné.

Podle chuti a nálady

V praxi to vypadá tak, že host poté, co vstoupí do jeho dveří, obdrží od obsluhy magnetickou kartu s virtuálními penězi, která mu umožní načepovat si nápoje ze speciálně navržené a vyrobené zdi. To znamená, že nemusí čekat na obsluhu, ale rovnou si sám může zvolit a natočit nápoj, který chce pít nebo třeba jen ochutnat. Jeho útrata se tak skutečně odvíjí od toho, kolik, čeho vypil. Může tak například na začátku ochutnat několik vzorků, než se rozhodne pro víno, se kterým stráví celý večer.

Práci franšízantovi také usnadní speciálně vyvinutý software, který je propojen s prodejním systémem a sleduje úhrady kartou, spotřebu, loajalitu zákazníků a také stav pokladny. Umořňuje umožňuje monitorování prodejů a spotřeby z jakéhokoli místa na zemi díky internetovému připojení na počítači nebo prostřednictvím chytrého mobilního telefonu či tabletu. Kontrolu fungování pobočky tak může franšízant sledovat prakticky kdykoli a odkudkoli.          

Jeden bar nebo celá země

Zájemce o spolupráci s konceptem Easy Wine si může buď pořídit licenci na jednu pobočku, nebo případně multi-franšízovou, která mu umožní otevřít více poboček. Pro ty, kteří by chtěli síť Easy Wine budovat v Česku ve velkém je pak k dispozici licence na celý region. Svými samoobslužnými bary míří koncept hned do několika typů lokalit – turisticky exponovaných míst, nákupních center, letišť a také do oblíbených míst, kam se za zábavou vydávají místní obyvatelé. Prostory vhodné pro zřízení baru Easy Wine mají velikost od 150 do 500 m2.

Výši celkové investice ovlivňuje několik faktorů souvisejících zejména s prostorem, jako jsou náklady na jeho pořízení, výše nájmu a také nutnost jeho úprav. Typická Easy Wine restaurace vyžaduje investici začínající na 150 tisících eur, která zahrnuje i náklady na pořízení potřebných zařízení a také již zmíněný originální software. Potenciálním franšízantům nabízí vedení konceptu také možnost si zařízení pronajmout. Očekávaná doba návratnosti investice se pohybuje okolo 14 až 30 měsíců. Franšízová smlouva se uzavírá na 10 let s možností jejího dalšího prodloužení.


Zahraniční expanze postupuje / V současné době najdeme pobočky sítě Easy Wine nejen v domácím Lotyšsku, ale také v Gruzii a Maďarsku. Jak dlouho bude trvat, než si víno sami natočíme do sklenic, je jen otázkou času.

Populární na fóru

Gastroreality.cz

Právě vzniknul nový web http://www.gastroreality.cz ,který jako jediný nabízí inzerci zdarma pro gastro podniky a obory z oblasti gastronomie :)

1 komentář(e)
posledni 30.08.2019
Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015
Lidé jsou základ

Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...

1 komentář(e)
posledni 15.07.2015
Prodej podniku - nápadu

Dobrý den, mám podnik v gastronomii, je to jedinečný nápad založený v srpnu 2014, na facebooku máme přes 10tis fanoušků a nemáme problém, co se týče...

1 komentář(e)
posledni 16.06.2015
Fast food franchises

Dobrý den, protože ráda cestuji, dovolím si říct, že jsem viděla řadu zajímavých konceptů, které mají po světě řadu poboček - nevím, jestli zrovna...

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014
Fast food franchises

Fastfoodové koncepty jsou u franchisové spolupráce nejoblíbenější, avšak český gastronomický trh aktuálně zažívá konsolidaci. Tudíž dle našich informací je...

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014