Fantastické americké franšízy
Do amerických kin míří očekávané kasovní trháky, na jejichž propagaci se ve svých franšízových pobočkách budou podílet populární americké fast-foodové značky. Společnost Lucasfilm si vybrala pro další díl Hvězdných válek řetězec Denny’s, jenž v době kolem premiéry v USA (25. května) nabízí ve svých restauracích speciální menu, inspirované slavnou filmovou sérií. Oblíbené palačinky s jahodami například firma doplnila o tzv. popping candy, což jsou sladké kuličky, které po konzumaci praskají v ústech - mají hostům navodit pocit, že výroba i konzumace pokrmů je součástí vědeckého experimentu.
Šumí a praskají i mléčné koktejly Denny’s, servírované ve speciálních nádobách s designem, jenž odkazuje k žánru sci-fi (a mezihvězdné lodi Millenium Falcon), a představuje hlavní hrdiny nového filmu Solo: Star Wars Story režiséra Rona Howarda. Do speciální nabídky patří i cheesburger Blaster Fire s pepřovou omáčkou. Každý z hostů Denny’s se tak dočasně může cítit součástí slavné fantastické filmové ságy, a bojovat během oběda či večeře o ovládnutí vesmírné Síly. "Kampaň je součástí pokračující revitalizačního procesu full-service řetězce," uvedl ředitel marketingu John Dillon. Část z výdělku Denny’s věnuje na charitu dětem, které trpí hlady.
Za dinosaury s mraženým krémem
Jestlipak by dinosaurům a jiným pravěkým tvorům chutnala zmrzlina? Letos v létě by si v Hollywoodu mohli dát alespoň mraženou pochoutku, která je inspirovaná jejich dávno zaniklým světem. A především dalším filmem ze série Jurský svět, který první diváci uvidí již 22. června. Řetězec Dairy Queen loni propagoval skrze svoji nabídku hollywwodské Strážce galaxie, letos na svou marketingovou strategii naváže podporou neméně hitového snímku Jurský svět: Zánik říše. Zajímavostí přitom je, že v obou filmech je představitelem hlavního hrdiny herec Chris Pratt, což vyvolává otázky - zda jde o záměr - nejen na sociálních sítích. Speciální mražený krém Jurassic Chomp ozdobí kousky čokolády, vanilka a arašídové máslo.
Součástí obou úspěšných franšízových řetězců se mohou stát i čeští podnikatelé, kteří vlastní společnost z gastronomických nebo obdobných odvětví. V ČR nabízí Denny’s tři druhy franšíz podle typu restaurace. Malá restaurace Denny´s o rozloze 70 až 250 m² je ideální pro nákupní centra, letiště, nádraží, nebo oblasti v okolí univerzit a vysokých škol. Standardní Denny´s s plochou 300 až 800 m² je určen pro samostatně stojící budovy, bary v centrech měst či pro nákupní centra. Třetí variantou je pobočka Denny’s on-the-go podél silnic a křižovatek, která by měla by mít plochu od 250 do 500 m².
Dairy Queen hledá stejně tak v ČR partnery mezi silnými úspěšnými firmami a podnikateli, kteří již mají zkušenosti v odvětvích spojených s jídlem a pitím, popřípadě v jiných, souvisejících oborech - obchodní řetězce, lékárny, kina, zábavní parky, hřiště, čerpací stanice, apod. Případný franšízant se musí připravit na následné povinné podepsání exkluzivní smlouvy na regionální zastoupení (Franchise Area Development). Investice za restauraci Grill & chill® je od 1,1 milionu dolarů, průměrný roční výnos na restauraci bývá v průměru 1,3 miliony amerických dolarů. Počáteční kapitálové investice jsou vždy závislá na podmínkách v konkrétním regionu.
Zobrazit v katalogu franšíz
PŘEČTI ČLÁNKY
McDonald´s jde zákazníkům blíž i do menších měst a rádi by našli nové franšízanty. Čím chtějí aktuálně zákazníky oslovit?
O současném trendu v rychlém občerstvení jsme si povídali s provozním ředitelem největší franšízové sítě školních bister ReFresh Bistro Filipem Caltou.
Fish & Chips značky Harry Ramsden´s mají za sebou desítky let zkušeností s gastronomií i franšízingem. V Česku jsou na startu.
Nostalgie za socialistickou érou lidi baví nejen v kinematografii a designu, ale také v jídle a pití. Jak z toho udělat úspěšný franšízový model objevilo polské Ministerstvo sledě a vodky.
Franšízová síť nabízí zdravější alternativu v oblasti fast foodu už bezmála dvacet let. Na inovacích se aktivně podílí i franšízanti.
Nejčtenější
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízová síť klinik Nutriadapt navyšuje počet poboček a optimalizuje jejich ziskovost díky promyšleným službám. Koncept nám představila jednatelka společnosti Marta Nosková.
Skupina Partners vykázala skvělé výsledky za první pololetí 2024. Jaké jsou příčiny tohoto úspěchu?
„Rodiče si čím dál více uvědomují, že je třeba děti vzdělávat v této oblasti už odmala,“ říká Michaela Jelínková z franšízové sítě vzdělávacích IT kurzů pro děti Logiscool.
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Telegram @ahrensdaniel Cannabis for sale online in Wyoming Alabama Arkansas Alaska Florida Contact seller via telegram @ahrensdaniel. WhatsApp +16195004547 Buy cannabis online...
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Subway vidí potenciál na benzinkách
a
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.