Fantastické americké franšízy
Do amerických kin míří očekávané kasovní trháky, na jejichž propagaci se ve svých franšízových pobočkách budou podílet populární americké fast-foodové značky. Společnost Lucasfilm si vybrala pro další díl Hvězdných válek řetězec Denny’s, jenž v době kolem premiéry v USA (25. května) nabízí ve svých restauracích speciální menu, inspirované slavnou filmovou sérií. Oblíbené palačinky s jahodami například firma doplnila o tzv. popping candy, což jsou sladké kuličky, které po konzumaci praskají v ústech - mají hostům navodit pocit, že výroba i konzumace pokrmů je součástí vědeckého experimentu.
Šumí a praskají i mléčné koktejly Denny’s, servírované ve speciálních nádobách s designem, jenž odkazuje k žánru sci-fi (a mezihvězdné lodi Millenium Falcon), a představuje hlavní hrdiny nového filmu Solo: Star Wars Story režiséra Rona Howarda. Do speciální nabídky patří i cheesburger Blaster Fire s pepřovou omáčkou. Každý z hostů Denny’s se tak dočasně může cítit součástí slavné fantastické filmové ságy, a bojovat během oběda či večeře o ovládnutí vesmírné Síly. "Kampaň je součástí pokračující revitalizačního procesu full-service řetězce," uvedl ředitel marketingu John Dillon. Část z výdělku Denny’s věnuje na charitu dětem, které trpí hlady.
Za dinosaury s mraženým krémem
Jestlipak by dinosaurům a jiným pravěkým tvorům chutnala zmrzlina? Letos v létě by si v Hollywoodu mohli dát alespoň mraženou pochoutku, která je inspirovaná jejich dávno zaniklým světem. A především dalším filmem ze série Jurský svět, který první diváci uvidí již 22. června. Řetězec Dairy Queen loni propagoval skrze svoji nabídku hollywwodské Strážce galaxie, letos na svou marketingovou strategii naváže podporou neméně hitového snímku Jurský svět: Zánik říše. Zajímavostí přitom je, že v obou filmech je představitelem hlavního hrdiny herec Chris Pratt, což vyvolává otázky - zda jde o záměr - nejen na sociálních sítích. Speciální mražený krém Jurassic Chomp ozdobí kousky čokolády, vanilka a arašídové máslo.
Součástí obou úspěšných franšízových řetězců se mohou stát i čeští podnikatelé, kteří vlastní společnost z gastronomických nebo obdobných odvětví. V ČR nabízí Denny’s tři druhy franšíz podle typu restaurace. Malá restaurace Denny´s o rozloze 70 až 250 m² je ideální pro nákupní centra, letiště, nádraží, nebo oblasti v okolí univerzit a vysokých škol. Standardní Denny´s s plochou 300 až 800 m² je určen pro samostatně stojící budovy, bary v centrech měst či pro nákupní centra. Třetí variantou je pobočka Denny’s on-the-go podél silnic a křižovatek, která by měla by mít plochu od 250 do 500 m².
Dairy Queen hledá stejně tak v ČR partnery mezi silnými úspěšnými firmami a podnikateli, kteří již mají zkušenosti v odvětvích spojených s jídlem a pitím, popřípadě v jiných, souvisejících oborech - obchodní řetězce, lékárny, kina, zábavní parky, hřiště, čerpací stanice, apod. Případný franšízant se musí připravit na následné povinné podepsání exkluzivní smlouvy na regionální zastoupení (Franchise Area Development). Investice za restauraci Grill & chill® je od 1,1 milionu dolarů, průměrný roční výnos na restauraci bývá v průměru 1,3 miliony amerických dolarů. Počáteční kapitálové investice jsou vždy závislá na podmínkách v konkrétním regionu.

Zobrazit v katalogu franšíz





















PŘEČTI ČLÁNKY

Světová franšízová síť do roku 2025 vstupuje s technologickými novinkami a pokračuje v růstu sítě.
Evropská síť provozoven zdravé varianty fast foodu Fruitisimo vznikla v České republice. Jejich růstu pomáhá i vzájemné sdílení zkušeností jednotlivých franšízantů.
Na Českém trhu se objevila nová ukrajinská franšíza se zajímavým konceptem fast foodu. Co může nabídnout v silně konkurenčním prostředí gastronomie?
Franšízant Honza Stopek vede dvě úspěšné pobočky s pizzou Vosíme. Na počátku stála debata u piva na téma vlastní podnikání.
Franšíza Trdlokafe s oblíbenou kombinací trdelníku a výběrové kávy roste v mezinárodním měřítku i v rámci České republiky. Koncept přilákal i investory z Venture Clubu.
Nejčtenější

Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Více než polovina domácností má kočku nebo psa. Obě zvířáta žijí až dvacet let. To je příležitost vychovat si věrné zákazníky jako franšízant s krmivy Husse.
Byznys, který nikdy nespí. Tak lze popsat provozování čerpacích stanic. Příležitost stát se jejich provozovateli nabízí například síť OMV.
Děti ve škole tráví většinou minimálně 12 let. Mnozí z nich potřebují pomoc s učením. Franšíza Škola Populo nabízí profesionální řešení jako podnikatelskou příležitost.
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...
Lidé jsou základ
Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...