Sladký byznys pro krajská města
Vafle, palačinky, lívance doplněné milkshaky, domácími čaji a fresh džusy – to je jen část nabídky, kterou svým zákazníkům přináší pobočky konceptu Waf-Waf. První pobočka zahájila svůj provoz v roce 2017 na pražské Letné. Postupně se přidaly další – v Praze na I. P. Pavlova a v OC Palladium a také v brněnském obchodní centru Špalíček. Značka chce růst i do dalších regionů. V hledáčku tak má krajská města, a to nejen u nás. Namířeno má i do zahraničí. Vedení konceptu by rádo vidělo své restaurace typu fast-casual ve městech v ČR jako například v Plzni, Liberci, Ostravě, Hradci Králové, Olomouci nebo Karlových Varech, ale také v Bratislavě, Varšavě, Mnichově, Záhřebu nebo ve Vídni a dalších městech světa.
Vstupní poplatek u konceptu Waf-Waf činí 750 tisíc Kč. Investice do otevření pobočky činí cca 1,5 až 4,5 milionu Kč s ohledem na to, jaký typ provozovny si franšízant pro své podnikání zvolí. Budoucí franšízant musí také počítat s náklady spojenými se školením zaměstnanců. Měl by mít také rezervu na pokrytí nákladů během prvních měsíců provozu jeho pobočky. Pro rok 2021/2022 nabízí franšízor možnost jednání v rámci nabízených vstupních podmínek, tzv. CovidSlevu. Na franšízového partnera čeká také pravidelný měsíční poplatek ve výši 12 % z tržby.
Lidem na očích
Možností, kde si lze pobočku Waf-Waf otevřít, je hned několik. Své místo mohou noví franšízanti najít například na frekventovaném místě v centru města s více jak 70 tisíci obyvatel. V takovém případě by se mělo jednat o pobočku o velikosti 80 až 180 m2 v přízemí a s velkými výlohami. Kolem ní by denně mělo projít 8 až 10 tisíc lidí. Samozřejmostí by měl být jednoduchý přístup k energiím.
Další možností, který se zájemci o licenci nabízí, je otevření pobočky v obchodním centru, jehož průchodnost je zhruba 20 tisíc lidí denně. Zde si může otevřít franšízant jak stánek o velikosti minimálně 20 m2, tak i kamennou provozovnu. Stánek může i nemusí být součástí foodcourtu obchodního centra a mít k dispozici další prostor pro sklad o velikosti cca 10 m2. Dohromady se stánkem by tak pobočka měla mít od 20 do 60 m2. „Kamenná“ provozovna velká 80 až 140 m2 pak může využít vlastního prostoru pro sezení a také možnosti navodit svým zákazníkům atmosféru Waf-Waf.
Vhodné místo i zaškolení
Protože umístění pobočky je jedním z klíčových parametrů úspěchu, pomáhá poskytovatel budoucímu franšízantovi na samém začátku s jejím vyhledáním. Pobočku pak může vybudovat novému franšízovému partnerovi na klíč. Franšízant si může sám zajistit nábytek dle dodané dokumentace franšízorem. Součástí franšízového balíčku na začátku spolupráce je nábor a vyškolení kompletního personálu včetně franšízanta. Během něj se dozvědí vše potřebné o procesech důležitých pro úspěšné provozování pobočky.
Po celou dobu spolupráce se pak franšízant může spolehnout na podporu centrály Waf-Waf, který zahrnuje například zajištění dodávky surovin, obalů a ostatních materiálů, zejména těch marketingových, včetně technologie a logistiky. K dispozici jim je také marketingová podpora, kompletní softwarové vybavení nebo kontrolní systémy provozovny.

PŘEČTI ČLÁNKY

Franšízová síť s více než 200 pobočkami se úspěšně rozvíjí v zemích Evropy. Aktuálně hledá dlouhodobé partnery pro vstup na český trh.
Franšízová síť UGO sází na inovace, vyváženou nabídku a partnery zapojené do každodenního provozu. Růst obratu o 160 % odráží stabilní rozvoj sítě.
Jak si vede Coffeeshop Company od doby, co si vzala vedení nazpět centrála ve Vídni? Díky nižším nákladům chce oslovit nové franšízanty a rozšířit síť v zemích V4.
Food trucky představují nový evropský trend. Rozmach těchto franšíz probíhá i v Česku. Jak je to s investičními náklady a zahájením vlastního podnikání s mobilním občerstvením?
Franšízový koncept BodyBody spojuje moderní technologie a zdravý životní styl. Zájemcům otevírá možnost rozjet vlastní studio i v menších městech.
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
VPO Protivanov nabízí rozjet byznys bez licenčních poplatků. Partneři těží z podpory, know-how i exkluzivity v regionu.
Bez energie a úsilí by nebylo úspěšného podnikání ani v případě franšízingu. Před finálním rozhodnutím byste se měli zamyslet. Na co vše si dát pozor?
Do regionu míří americké řetězce, Vodafone řeší spor a EG Group prodává část sítě čerpacích stanic. Franšízing potvrzuje svou sílu napříč obory.
Češi zakládají živnosti a firmy rekordním tempem. První pololetí roku 2025 přineslo nejvíc podnikatelských startů za poslední roky. Jaký dopad má tento trend na franšízing v Česku?
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...
Lidé jsou základ
Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...