móda pro děti a dospělé

móda pro děti a dospělé | 30.01.2023

Přemýšlíme i o zahraniční expanzi

„Pro zahájení franšízového podnikání je vhodná každá doba," říká Petra Tománková, manažerka pro rozvoj obchodní sítě pracovních oděvů Ardon.

„Pro zahájení franšízového podnikání je vhodná každá doba," říká Petra Tománková, manažerka pro rozvoj obchodní sítě pracovních oděvů Ardon.

móda pro děti a dospělé | 26.09.2022

Franšíza ve svatebních šatech

Značka Dévotion hledá v Česku své první franšízanty. Co vše budou mít na starosti?

móda pro děti a dospělé | 02.05.2022

Franšíza ve spodním prádle

Značka Esotiq & Henderson usiluje o vstup na český trh. Je novinkou v Katalogu franšíz.

móda pro děti a dospělé | 28.03.2022

Zákazníci se do našich obchodů vrátili

„Lidé rádi využívají online nakupování kvůli pohodlí a delší možnosti vrátit zboží,“ říká Paulina Żaczyk, marketingová manažerka franšízora Coccodrillo.

móda pro děti a dospělé | 07.03.2022

Tak trochu jiný módní byznys

Prodejny pracovního oblečení pod značkou Ardon najdeme zejména na Moravě. S pomocí franšízantů chtějí posílit postavení i v Čechách.

móda pro děti a dospělé | 22.09.2021

Byznys zaměřený na děti

Zájem o franšízové licence značky Coccodrillo trvá. V západočeských Vejprtech navázala novou formu spolupráce.

móda pro děti a dospělé | 06.09.2021

Byznys na míru

Značka BBrutale má více jak 10 let zkušeností s působením v módní branži. Profitovat z nich mohou i franšízanti z Česka.

móda pro děti a dospělé | 07.07.2021

Šťastná sedmička pro franšízu

Síť prodejen pracovního oblečení Ardon se i díky franšízantům rozrůstá. Daří se značce plnit plán, který si pro letošek stanovila?

móda pro děti a dospělé | 14.12.2020

Rostoucí zájem o licence

Nové pobočky v Česku i na Slovensku. Takový byl rok 2020 pro značku Coccodrillo. Franšízantům pomohli loajální zákazníci.

móda pro děti a dospělé | 04.11.2020

Franšíza jako řešení krize?

Americká značka GAP letos vstoupila na český trh. V dalších zemích plánuje uzavírání svých prodejen. Zachránit by ji mohli franšízanti.

móda pro děti a dospělé | 12.10.2020

Ardon se zaměřuje na franšízu

Franšíza Ardon plánuje během následujících 12 měsíců rozšířit se minimálně o 2 nové prodejny s pracovní módou. Rozvíjet se chce u nás i na Slovensku.

móda pro děti a dospělé | 26.06.2020

Vyděláváme peníze šitím na míru

Bulharská značka Brutale hledá v České republice franšízanty. Kolik peněz musí investovat do rozjetí svého módního byznysu?

móda pro děti a dospělé | 17.04.2020

Byznys zaměřený na děti

Zapojení do chodu svých prodejen, takoví jsou franšízanti sítě Coccodrillo. Investory mezi nimi nenajdete. Jak se jí nyní daří?

móda pro děti a dospělé | 13.03.2020

Nové franšízové trhy pro H&M

Švédská módní značka H&M již působí na 74 trzích. Do konce roka chce prostřednictvím silného franšízového partnera proniknout i do zemí Střední Ameriky.

móda pro děti a dospělé | 25.11.2019

Podnikání šité na míru

Proniknout do každé evropské země včetně Česka. Takový je plán módní značky Brutale, která je novinkou v Katalogu franšíz.

móda pro děti a dospělé | 21.10.2019

Úspěch díky jedinečnosti

Franšíza Camp David & Soccx se hodí do všech měst s více jak 50 tisíci obyvateli. Otevírat chce až 4 pobočky ročně.

móda pro děti a dospělé | 30.09.2019

Příležitost pro menší města

Značka Triumph inovuje stávající obchody a posouvá svou image na novou úroveň. Má také zájem o další růst franšízové sítě.

móda pro děti a dospělé | 23.09.2019

Ve franšíze zúročujeme naše zkušenosti

„Ardon má desítky velmi solidních obchodních partnerů. Prostor pro franšízanty je zde však ještě velký," říká Tomáš Voženílek, spolumajitel společnosti specializující se na pracovní módu, Ardon Safety.

móda pro děti a dospělé | 10.06.2019

Podnikání v módní branži

Cílem módní značky Pierre Cardin pro letošní rok je proniknout s franšízou na český a slovenský trh. V hledáčku má města nad 100 tisíc obyvatel.

2
3
4
5
další  
posledni