iBoxik

Informace o franchisovém systému
Popis franšízového systému
Začněte nové moderní podnikání podle unikátní byznys koncepce.
Staňte se součástí nového FOOD TECH konceptu cateringových služeb.
Co je iBoxík?
Moderní řešení - online verze klasického cateringu pro firemní a soukromé akce.
- Hotové sety ve stylových krabičkách.
- Žádné servírování.
- Žádné nádobí pro výdej.
- Žádné dodatečné náklady na obsluhu.
- Objednání online 24/7.
- Doručení každý den ve zvolený den a čas.
- Hotové bufetové sety stačí postavit na stůl a máte zajištěný catering na Vaši akci!
Šetříme čas a peníze klientů
- Jsme jediná firma, která poskytuje služby kompletního cateringu v boxech (nejenom studené, ale i teplé sety a nápoje včetně alkoholických).
- Možnost objednání online kdykoliv a kdekoliv – v dnešní době se stává nesmírně důležitá úspora času. Naše klienti to nejvíce oceňují – mohou udělat objednávku večer/ v noci, a pak přes den neztrácet na to čas.
- V eshopu klienti vidí foto všech produktů, složení, váhu, alergeny.
- Objednávají na přesný den a čas.
- COVID friendly catering - bezkontaktní raut bez nutnosti obsluhy. Nabízíme i možnost balení jednotlivých iBoxíků pro 1 osobu (pro offline a online akce).
- Klademe důraz na kvalitu surovin. Nabízíme jenom poctivé výrobky vlastní výroby. V nabídce máme kromě klasických jídel i následující kategorie: Fit, Bez lepku, Low Carb.
Výhody franšízy iBoxík
- Nízké počáteční investice. DARK KITCHEN koncept
Začít podnikat můžete, I když již mate jiný gastro provoz. Chceme, abyste měli možnost koupit si cateringovou franšízu, aniž byste museli výrazně finančně investovat.
IBoxík je DARK KITCHEN koncept. Nepotřebujete investovat do vybavení sálu pro hosté, jenom do vybavení kuchyně (pokud již máte provozovnu, stačí zkontrolovat stav vybavení a případně něco dokoupit).
Úroveň vaší investice do franšízy iBoxík ovlivní mnoho proměnných. Ve spolupráci s vámi určíme výši potřebného financování.
- Vysoký potenciál prodeje
Můžete zajišťovat catering na akce jakéhokoliv typu od narozeninových oslav po velké firemní večírky. Kromě toho velkou cílovou skupinu tvoří firemní zákazníci, které objednávají pravidelně na porady. Budete mít zajištěný každodenní prodej plus pravidelné větší objednávky (na větší akce).
- Nízké skladové zásoby
Vaříte podle došlých objednávek, a nemusíte mít velké zásoby potravin. Část polotovarů jsme schopni zajistit.
- Ideální byznys v době ekonomické recese
Co nejvíce zákazníků chtějí ušetřit, ale zároveň dostat kvalitní a hezky vypadající jídlo. iBoxík to umí perfektně vyřešit! Catering iBoxík nevyžaduje žádné dodatečné náklady na obsluhu a servírování.
- Úspěšně fungující byznys v době pandemie
Bezkontaktní catering je ideálním řešením v době omezených kontaktů a sociální distance. Nevyžaduje obsluhu, může zajistit boxíky pro jednotlivé osoby.
- Rychlá návratnost investic
Návratnost investic je 2 roky, někdy I dříve. Vypracujeme pro Vás individuální finanční plán.
- Moderní koncept, který má potenciál velkého růstu
Neustálý vývoj moderních technologií mění trh každý den. Naše klienti velice oceňují nejenom možnost ušetřit peníze, ale i čas (mohou udělat objednávku večer/ v noci). Lidí již nechtějí ztrácet čas na dlouhé domlouvání s manažerem ohledně objednávky. Jednoduše objednají catering jako v klasickém eshopu na konkrétní termín a čas.
Vlastní provozovny
Praha
Obrázek provozovny systému
Informace pro franchisanty
Podpora pro franchisanty
- Naše know-how a průběžné její aktualizování,
- Materiály k zahájení podnikání,
- Individuální finanční plán,
- Materiály k zařízení prostoru kuchyně,
- Marketingové materiály, designové materiály,
- Software pro provozování eshopu a logistiky,
- Originální výrobní recepty,
- Výrobní procesy,
- Používané suroviny,
- Spolehlivé dodavatelé,
- Vyškolení personálu včetně Vás, vysvětlení všech procesů,
- Zajištění dodání obalů a jiných potřebných materiálů,
- Neustálý vývoj a inovace systému iBoxík,
- Pravidelné obnovení menu, sestavování sezonních nabídek,
- Přizpůsobení menu Vašemu lokálnímu trhu podle potřeby,
- Pomoc s nastavením marketingové kampaně v lokalitě franšízanta,
- Neustálá PR kampaň na rozšíření povědomí o značce.
Potřebná počáteční investice
- Vstupní poplatek/ Franchise licence od 275 000 Kč v závislosti na lokalitě.
- Počáteční investice od 300 000 Kč v závislosti na mnoha faktorech. Začíst podnikat můžete i pokud máte jiný gastro provoz, ale chcete zkusit jiný gastro projekt.
MĚSÍČNÍ POPLATKY
- Royalties 4,75 % z hrubého obratu/ měsíc (s odkladem 3 měsíce od zahájení provozu).
- Marketing 2 % obratu z hrubého obratu/ měsíc.
- Software (eshop, logistika) od 5000 Kč.
- Call centrum (CZ) od 10 000 Kč.
Základní požadavky
POŽADAVKY NA FRANCHISANTA
- Zkušenost s gastro podnikáním je velkou výhodou, případně zkušenost s jiným typem podnikání.
- Pracovitost, ochota denně se podílet na provozu zejména při zahájení činnosti a v první fáze růstu.
- Čestnost, otevřenost při jednání.
POŽADAVKY NA MÍSTO
- Vhodná lokalita musí mít dobrou dojezdovou dostupnost do centra města, do největších kancelářských prostorů.
- Hledáme franšízanty mimo Prahu.
Informace o franšízorovi
iCatering s.r.o.
Lásenická 1512, 19800 Praha, Česká Republika
+420 222 744 130
Kontaktní osoba pro zájemce o licenci
Anna Bitkina
Více informací
Správcem osobních údajů je iCatering s.r.o. (Lásenická 1512, 19800 Praha, Česká Republika). Vaše osobní údaje budou zpracovány za účelem poskytnutí podrobností o franšízovém systému iBoxik a navázání spolupráce. Poskytování údajů je dobrovolné, je však nezbytné k dosažení výše uvedených účelů. Podrobné informace o zpracování osobních údajů jsou k dispozici v zásadách ochrany osobních údajů na iboxik.cz.
PŘEČTI ČLÁNKY
Nejčtenější

Loni ohlásilo zájem vstoupit na franšízový trh hned několik značek. Řada dalších pak začala s větší propagací franšízové nabídky.
Společnost iCatering rozjíždí franšízový koncept iBoxík. Franšízantům slibuje návratnost investice do dvou let. Kdo se může ucházet o licenci?

Ročně prodá síť Trdlokafe milion trdelníků ve více jak 50 stáncích po celém Česku, i na Slovensku či ve Vídni. Stále však chce růst, a to i díky franšízám.
Když jsme nemocní, plánujeme party nebo nevíme, co k obědu, často si objednáme pizzu. Zdá se to tak jako dobrý byznys. Rozjet ho lze i s franšízou Pizza Hut.
„V současné nepředvídatelné době bych jako začínající podnikatel dal přednost franšíze před nezávislostí," říká Lubor Lelovits, franšízor Mr. Kebab.
Franšízová síť La Donuteria letos slaví 6 let na českém trhu. Jak se jí podařilo u nás prorazit a oslovit zákazníky i zájemce o licence?
Do konce roku 2026 chce franšíza Vosíme.cz pokrýt pobočkami většinu Česka. Za loňský rok hlásí obrat ve výši 220 milionů Kč.

S franšízou UGO podniká Václav Vávra v Mladé Boleslavi od roku 2013. Nyní se rozhodl pro změnu. Proč se tak stalo a co na jeho krok říká Lukáš Prauss, manažer rozvoje této sítě?
Jedna z největších světových franšízových značek má být na prodej. V Česku aktuálně funguje 11 poboček.
Franšízovému konceptu Burrito Loco se podařilo z Prahy proniknout do dalších měst.
Snem mnoha začínajících podnikatelů v gastronomii je mít kavárnu, která je něčím jiná, originální. Díky franšíze nemusí být nesplnitelným.
Koncept školních bister ReFresh Bistro otevřel první pilotní provozovnu v září 2017. Od té doby roste jejich počet každoročně o 7 až 10 nových.
Značka Chocafé zahájila rozvoj prostřednictvím franšíz. První však nebude v Česku, ale v dalekém Thajsku.

Informace zadané v katalogu dodávají samotné franchisové systémy. Před podpisem smlouvy o spolupráci by měl každý zájemce posoudit nabídku dané firmy. Redakce si vyhrazuje právo upravit informace o systémech udávaných v katalogu. V případě zjištění, že udávané informace nejsou pravdivé či neaktuální, prosíme, kontaktujte redakci.
PROFIT system franchise services s.r.o. - provozovatel Franchising.cz, informuje, že neshromažďuje ani nezpracovává informace zaslané prostřednictvím kontaktního formuláře. Všechny informace zadané ve formuláři jsou zasílány jako e-mail organizátorovi systému uvedenému v Katalogu franšíz. Uvedený příjemce, který obdrží odeslané informace, je použije s cílem poskytnout informace na zaslaný dotaz. Odeslání jakýchkoliv vašich osobních údajů je dobrovolné a organizátor systému, který obdrží kontaktní formulář, je subjektem odpovědným za shromažďování a zpracování případných osobních údajů.