V Česku máme kam růst
První pobočka Hadog Burgers zahájila provoz před sedmi lety. Není to tak dlouho, co jste začali nabízet franšízové licence. Co vás přivedlo na nápad rozvíjet se právě tímto způsobem?
Důvodem, proč jsem se rozhodl pro franšízovou licenci bylo, že naše pobočky se těší velké oblibě od otevření, ale je nutné neustále na provoz dohlížet. Proto jediná možnost, pokud chci rozšířit Hadog i do dalších měst, je najít vhodného obchodního partnera, který povede pobočku pod franšízovou licencí.
Jak se vám daří na tuzemském trhu růst?
První roky od otevření nebylo primární zaměření na růst, ale zaměřil jsem se na dokončení konceptu, získání dobrého jména a přípravu na franšízový trh. Zatím mám dvě vlastní pobočky v Praze a Českých Budějovicích. K nim se v červnu přidala první franšízová pobočka v Brně.
Jaký vidíte v České republice potenciál? Kolik restaurací Hadog Burgers by zde mohlo najít své místo? V jakých městech by mohly uspět?
Češi hamburgery milují a za těch 7 let, co jsem vkročil do gastronomie, je vidět velká změna co se týče ochoty zaplatit za kvalitní burger. Když jsem začínal, tak zde ještě byl zažitý burger v podobě nekvalitního mraženého masa v housce z velkoobchodu někde ve stánku na ulici. Tenkrát nás bylo, troufám si říct, doslova pár, co se rozhodli jít proti proudu a začali nabízet burgery z kvalitního hovězího masa v domácí housce. Teď je již doba jiná a lidé naopak rádi zaplatí za kvalitu, což je skvělé. Města, kde bych rád viděl Hadog jsou Pardubice, Hradec Králové, Ostrava, Plzeň, Liberec, a to ve variantě restaurace, nebo i mobilního stánku, kde bude omezená nabídka, ale zachována kvalita.
Podnikání v oboru gastronomie je vysoce konkurenční. Jaké koncepty podle Vás v současnosti na trhu uspějí? Čím se Hadog Burgers liší od své konkurence?
Konkurence je v gastronomii opravdu veliká. Je důležité nabídnout zajímavý koncept na vhodném místě. Nyní je taková doba, že se otevírají malá bistra s konkrétním zaměřením, takže lidé jdou tam, na co mají zrovna chuť. Konečně už nejsou tak běžné podniky, kde si člověk dal od těstovin, omáčky až po „čínu“, ale kvalita nebyla ani u jednoho jídla autentická. Hadog se snaží lišit od konkurence nekompromisní kvalitou hovězího masa a pečiva. Jsem hrdý na naše dodavatele, kterým je např. v Praze řeznictví Naše Maso. Pro naše stálé hosty nabízíme týdenní nabídky a snažíme se co nejvíce naslouchat našim zákazníkům a zjistit, co chtějí.
Původem české koncepty se často rozhodnou expandovat za hranice. Chystáte vstup na zahraniční trhy s konceptem i Vy?
V současné době není vstup na zahraniční trh prioritou. Nechci rychle expandovat za každou cenu na úkor kvality. Během doby působení Hadogu mě oslovilo několik zájemců o franšízu, ale nikdo z nich nebyl vhodným člověkem, aby to nedělal jen pro peníze, ale aby tomu konceptu věnoval i částečně své srdce. Bez toho to prostě nejde. Věřím, že v Česku je ještě plno příležitostí kam úspěšně vstoupit.

Zobrazit v katalogu franšíz




















PŘEČTI ČLÁNKY

Franšíza 360pizza nabízí rebranding stávajícím gastro provozovnám. Jak změna pomůže efektivitě podnikání vysvětlí Markéta Krejčíková, manažerka pro rozvoj.
Franšíza Bageterie Boulevard vyrostla spolu s Crocodille na rekordních 1,6 miliardy obratu. Po covidových letech je zpět na předních pozicích mezi fastfoodovými řetězci.
„Nyní se zaměřujeme na bistro, kde chceme pizzy odbavovat do 7 minut,“ říká zakladatel franšízové sítě Vosíme.cz Richard Halmazňa.
Špagetka je franšíza s čerstvými těstovinami, kávou a zmrzlinou. Má originální receptury i způsob lokace trucků. Jak tento koncept funguje v praxi?
CrossCafe přichází s novým konceptem franšízingu. Kavárny buduje ve vlastní režii a nabízí je k odkupu až když jsou ziskové. Franšízant získá klientelu a vyškolený personál.
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Byznys, který nikdy nespí. Tak lze popsat provozování čerpacích stanic. Příležitost stát se jejich provozovateli nabízí například síť OMV.
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...
Lidé jsou základ
Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...