Burrito Loco

Informace o franchisovém systému
Popis franšízového systému
Burrito Loco představuje nový trend texasko-mexických fast food restaurací nabízejících zdravé, kvalitní a čerstvé suroviny až 24 hodin denně, s konceptem Build your own, kde si zákazník může upravit objednávku dle svého vlastního výběru. Přestože ve Spojených Státech je tento “Build your own“ styl velmi oblíbený, v Evropě a Asii je zatím relativně nový. Nicméně podobný koncept v USA (Chipotle Mexican Grill) patří ke třem nejrychleji rostoucím společnostem na světě.
Koncept vznik v roce 2012 první pobočkou v Masné ulici na Praze 1 a je dílem dvou američanů žijících dlouhodobě v Praze – podnikatele Glenna Spickera a šéfkuchaře Scott Kellyho. Provoz sítě Burrito Loco funguje ve vlastních pobočkách i na bázi franšízy. Schéma je zastřešováno společností Burrito Loco Master Franchise s.r.o. („BLMF“).
JAK TO DĚLÁME
Při přípravě našich jídel používáme originální mexické ingredience, čímž naše masové a vegetariánské směsi, domácí polévky, salsy i guacamole získávají autentickou chuť. Preferujeme lokální čerstvou zeleninu. Spolupracujeme tedy s českými farmáři, kteří nám dodávají například koriandr, cibuli, rajčata a čerstvé maso.
V našem menu si vybere opravdu každý. Je vhodné pro vegetariány, vegany, makrobiotiky a také pro celiaky.
CO PRODÁVÁME
Nabídka ingrediencí, které se vkládají do pšeničných a kukuřičných tortil různých velikostí či bowlů a salátů, obsahuje černé a pinto fazole, rýži s chili, guacamole (dip z avokáda), různé druhy pálivých i nepálivých sals, mix sýrů čedaru a goudy, salsu Pico de Gallo, cibulku s koriandrem, papričky jalapenos, kukuřici a další čerstvou zeleninu.
Hlavní pilíř nabídky tvoří výběr masových směsí: kuřecí, carnitas (vepřové), hovězí a čerstvý steak carne asada. Pro vegetariány pak připravujeme grilovanou zeleninu. Pokrmy lze dochutit zakysanou smetanou, limetkovou šťávou a některou z našich domácích omáček.
Typy provozoven
- Street bistro
- Velikost provozovny 40-150 m2
- Centrum města či jiná frekventovaná lokalita, zejména v okolí dopravních uzlů
- Umožnění provozu 24/7 výhodou, ale nikoliv podmínkou
- Food court
- Prostor v obchodním centru s dostatečnou návštěvností
- Ghost kitchen
- Online profil na rozvoz jídel Burrito Loco ve vašem městě
- Vhodné pro využití zázemí již fungujících gastro podniků a rozšíření sortimentu o další ověřený brand
Všechny provozovny nabízejí službu objednání & rozvoz našich mexických pokrmů a nápojů přes partnera Dámejídlo.cz. Wolt a Bolt food, se kterými vyjednáváme za celý brand.
HLAVNÍ VÝHODY
- Silná značka známá mezi fanoušky i mimo Prahu
- Unikátní autentické příchutě kombinující to nejlepší z mexické a americké kuchyně
- Dodávky veškerých produktů od dodavatelského řetězce pokrývajícího celou ČR a SK
- Nízké požadavky na personální obsazení, pobočky může fungovat s mimošpičkově časy i v jednom zaměstnanci
- Možnost provozu i v menších prostorech
- Nízké počáteční náklady
Díky dlouhodobému vývoji našeho konceptu a veškerých pracovních postupů dokážeme partnerovi zajistit funkční podnik na klíč.
Vlastní provozovny
- 6 x Praha
Franšízové provozovny
- 3 x Praha
- Brno
- Zlín
Aktuálně hledáme partnery zejména v lokalitách: Praha, Brno, Ostrava, Olomouc, České Budějovice, Plzeň, Bratislava, Košice a další.
Obrázek provozovny systému
Informace pro franchisanty
Podpora pro franchisanty
- Pomoc s výběrem vhodného místa a vybudování pobočky na klíč v souladu s naším konceptem
- Pomoc s náborem a zaškolením zaměstnanců i Vás na našich pobočkách
- Zajištění dodávek surovin, obalů a dalšího zboží od našich ověřených dodavatelů za výhodných podmínek díky centrálnímu nákupu
- Softwarové I hardwarové vybavení, zavedení a kontrola dodržování kontrolních mechanismů
- Úzkou spolupráci s naším zkušeným týmem jak ve fázi přípravy, tak v období prvních měsíců provozu
- Marketingová podpora včetně propagace na sociálních sítích a grafické materiály pro in-store komunikaci
Potřebná počáteční investice
- Vstupní poplatek 250 000 - 500 000 Kč za licenci na 5 let s opcí na prodloužení
- Investiční kapitál ve výši minimálně 2 000 000 Kč
- Franšízový poplatek 5 - 8 % z čistých měsíčních prodejů
- Marketingový poplatek 1 % z čistých měsíčních prodejů
- Měsíční platby ve výši 20 000 Kč za management (centrální management, licence na ú četní software a helpdesk, měsíční audity a analýzy) ve výši 20 000 Kč
- Měsíční poplatek za logistiku v závislosti na lokalitě
Snažíme se podmínky individuálně přizpůsobit pro každou lokalitu tak, aby Váš provoz byl již od počátku spolupráce ziskový.
Základní požadavky
Hledáte franšízové podnikání s prověřeným úspěchem? My vždy hledáme podnikavé partnery, se kterými bychom mohli rozšířit značku Burrito Loco.
Hledáme zájemce o vlastní provozovny konceptu Burrito Loco, kteří mají manažerské schopnosti, jsou finančně stabilní a sdílejí s námi základní hodnoty jako vášeň pro jídlo, kvalitu a zákaznický přístup.
Informace o franšízorovi
Burrito Loco Master Franchise, s.r.o.
U Santošky 2285/11, Smíchov, 150 00 Praha 5
+420 608 101 017
Kontaktní osoba pro zájemce o licenci
Jan Matoušek
Více informací
Správcem osobních údajů je Burrito Loco Master Franchise, s.r.o. (U Santošky 2285/11, Smíchov, 150 00 Praha 5). Vaše osobní údaje budou zpracovány za účelem poskytnutí podrobností o franšízovém systému Burrito Loco a navázání spolupráce. Poskytování údajů je dobrovolné, je však nezbytné k dosažení výše uvedených účelů. Podrobné informace o zpracování osobních údajů jsou k dispozici v zásadách ochrany osobních údajů na burritoloco.cz.
PŘEČTI ČLÁNKY
Nejčtenější

Franšízovému konceptu Burrito Loco se podařilo z Prahy proniknout do dalších měst.
Manažerské schopnosti, finanční stabilita, vášeň pro jídlo a prozákaznický servis. To je to, co u svých franšízantů hledá Burrito Loco.
Franšíza Burrito Loco se chce rozšířit z Prahy do dalších regionů. Na kolik přijde franšízanty vstup do podnikání s touto značkou?

Laici i podnikatelé se zkušenostmi z oblasti gastronomie. Ti všichni se mohou stát franšízanty konceptu iBoxík. Jaká investice na ně čeká?
Otevřít 5 nových franšízových poboček. Takový je plán franšízového gastrokonceptu Faency Fries pro letošní rok.
Letošek by pro koncept pojízdných kaváren Kofi Kofi měl být ve znamení rozvoje franšízové sítě. Do jakých lokalit se svými KofiTrucky míří?
Značka Fruitisimo se z Česka dostala i do dalších zemí. Na domácím trhu má stále ambice růst. Kdo se může stát franšízantem?
Téměř polovinu franšízových partnerů McDonald's v Česku tvoří ženy a jsou úspěšné. Jako majitelky vedou hned několik restaurací.

Zdeněk Polášek a Martin Lehocký jsou již zkušení franšízanti. Ke dvěma franšízovým pobočkám Bageterie Boulevard přidali i jednu z konceptu 360Pizza.
Ročně prodá síť Trdlokafe milion trdelníků ve více jak 50 stáncích po celém Česku, i na Slovensku či ve Vídni. Stále však chce růst, a to i díky franšízám.
Když jsme nemocní, plánujeme party nebo nevíme, co k obědu, často si objednáme pizzu. Zdá se to tak jako dobrý byznys. Rozjet ho lze i s franšízou Pizza Hut.
„V současné nepředvídatelné době bych jako začínající podnikatel dal přednost franšíze před nezávislostí," říká Lubor Lelovits, franšízor Mr. Kebab.
Franšízová síť La Donuteria letos slaví 6 let na českém trhu. Jak se jí podařilo u nás prorazit a oslovit zákazníky i zájemce o licence?
Do konce roku 2026 chce franšíza Vosíme.cz pokrýt pobočkami většinu Česka. Za loňský rok hlásí obrat ve výši 220 milionů Kč.

Informace zadané v katalogu dodávají samotné franchisové systémy. Před podpisem smlouvy o spolupráci by měl každý zájemce posoudit nabídku dané firmy. Redakce si vyhrazuje právo upravit informace o systémech udávaných v katalogu. V případě zjištění, že udávané informace nejsou pravdivé či neaktuální, prosíme, kontaktujte redakci.
PROFIT system franchise services s.r.o. - provozovatel Franchising.cz, informuje, že neshromažďuje ani nezpracovává informace zaslané prostřednictvím kontaktního formuláře. Všechny informace zadané ve formuláři jsou zasílány jako e-mail organizátorovi systému uvedenému v Katalogu franšíz. Uvedený příjemce, který obdrží odeslané informace, je použije s cílem poskytnout informace na zaslaný dotaz. Odeslání jakýchkoliv vašich osobních údajů je dobrovolné a organizátor systému, který obdrží kontaktní formulář, je subjektem odpovědným za shromažďování a zpracování případných osobních údajů.