Burrito Loco

Informace o franchisovém systému
Popis franšízového systému
Burrito Loco představuje nový trend texasko-mexických fast food restaurací nabízejících zdravé, kvalitní a čerstvé suroviny až 24 hodin denně, s konceptem Build your own, kde si zákazník může upravit objednávku dle svého vlastního výběru. Přestože ve Spojených Státech je tento “Build your own“ styl velmi oblíbený, v Evropě a Asii je zatím relativně nový. Nicméně podobný koncept v USA (Chipotle Mexican Grill) patří ke třem nejrychleji rostoucím společnostem na světě.
Koncept vznik v roce 2012 první pobočkou v Masné ulici na Praze 1 a je dílem dvou američanů žijících dlouhodobě v Praze – podnikatele Glenna Spickera a šéfkuchaře Scott Kellyho. Provoz sítě Burrito Loco funguje ve vlastních pobočkách i na bázi franšízy. Schéma je zastřešováno společností Burrito Loco Master Franchise s.r.o. („BLMF“).
JAK TO DĚLÁME
Při přípravě našich jídel používáme originální mexické ingredience, čímž naše masové a vegetariánské směsi, domácí polévky, salsy i guacamole získávají autentickou chuť. Preferujeme lokální čerstvou zeleninu. Spolupracujeme tedy s českými farmáři, kteří nám dodávají například koriandr, cibuli, rajčata a čerstvé maso.
V našem menu si vybere opravdu každý. Je vhodné pro vegetariány, vegany, makrobiotiky a také pro celiaky.
CO PRODÁVÁME
Nabídka ingrediencí, které se vkládají do pšeničných a kukuřičných tortil různých velikostí či bowlů a salátů, obsahuje černé a pinto fazole, rýži s chili, guacamole (dip z avokáda), různé druhy pálivých i nepálivých sals, mix sýrů čedaru a goudy, salsu Pico de Gallo, cibulku s koriandrem, papričky jalapenos, kukuřici a další čerstvou zeleninu.
Hlavní pilíř nabídky tvoří výběr masových směsí: kuřecí, carnitas (vepřové), hovězí a čerstvý steak carne asada. Pro vegetariány pak připravujeme grilovanou zeleninu. Pokrmy lze dochutit zakysanou smetanou, limetkovou šťávou a některou z našich domácích omáček.
Typy provozoven
- Street bistro
- Velikost provozovny 40-150 m2
- Centrum města či jiná frekventovaná lokalita, zejména v okolí dopravních uzlů
- Umožnění provozu 24/7 výhodou, ale nikoliv podmínkou
- Food court
- Prostor v obchodním centru s dostatečnou návštěvností
- Ghost kitchen
- Online profil na rozvoz jídel Burrito Loco ve vašem městě
- Vhodné pro využití zázemí již fungujících gastro podniků a rozšíření sortimentu o další ověřený brand
Všechny provozovny nabízejí službu objednání & rozvoz našich mexických pokrmů a nápojů přes partnera Dámejídlo.cz. Wolt a Bolt food, se kterými vyjednáváme za celý brand.
HLAVNÍ VÝHODY
- Silná značka známá mezi fanoušky i mimo Prahu
- Unikátní autentické příchutě kombinující to nejlepší z mexické a americké kuchyně
- Dodávky veškerých produktů od dodavatelského řetězce pokrývajícího celou ČR a SK
- Nízké požadavky na personální obsazení, pobočky může fungovat s mimošpičkově časy i v jednom zaměstnanci
- Možnost provozu i v menších prostorech
- Nízké počáteční náklady
Díky dlouhodobému vývoji našeho konceptu a veškerých pracovních postupů dokážeme partnerovi zajistit funkční podnik na klíč.
Vlastní provozovny
- 6 x Praha
Franšízové provozovny
- 3 x Praha
Aktuálně hledáme partnery zejména v lokalitách: Praha, Brno, Ostrava, Olomouc, České Budějovice, Plzeň, Bratislava, Košice a další.
Obrázek provozovny systému
Informace pro franchisanty
Podpora pro franchisanty
- Pomoc s výběrem vhodného místa a vybudování pobočky na klíč v souladu s naším konceptem
- Pomoc s náborem a zaškolením zaměstnanců i Vás na našich pobočkách
- Zajištění dodávek surovin, obalů a dalšího zboží od našich ověřených dodavatelů za výhodných podmínek díky centrálnímu nákupu
- Softwarové I hardwarové vybavení, zavedení a kontrola dodržování kontrolních mechanismů
- Úzkou spolupráci s naším zkušeným týmem jak ve fázi přípravy, tak v období prvních měsíců provozu
- Marketingová podpora včetně propagace na sociálních sítích a grafické materiály pro in-store komunikaci
Potřebná počáteční investice
- Vstupní poplatek 250 000 - 500 000 Kč za licenci na 5 let s opcí na prodloužení
- Investiční kapitál ve výši minimálně 2 000 000 Kč
- Franšízový poplatek 5 - 8 % z čistých měsíčních prodejů
- Marketingový poplatek 1 % z čistých měsíčních prodejů
- Měsíční platby ve výši 20 000 Kč za management (centrální management, licence na ú četní software a helpdesk, měsíční audity a analýzy) ve výši 20 000 Kč
- Měsíční poplatek za logistiku v závislosti na lokalitě
Snažíme se podmínky individuálně přizpůsobit pro každou lokalitu tak, aby Váš provoz byl již od počátku spolupráce ziskový.
Základní požadavky
Hledáte franšízové podnikání s prověřeným úspěchem? My vždy hledáme podnikavé partnery, se kterými bychom mohli rozšířit značku Burrito Loco.
Hledáme zájemce o vlastní provozovny konceptu Burrito Loco, kteří mají manažerské schopnosti, jsou finančně stabilní a sdílejí s námi základní hodnoty jako vášeň pro jídlo, kvalitu a zákaznický přístup.
Informace o franšízorovi
Burrito Loco Master Franchise, s.r.o.
U Santošky 2285/11, Smíchov, 150 00 Praha 5
+420 608 101 017
Kontaktní osoba pro zájemce o licenci
Jan Matoušek
Více informací
Správcem osobních údajů je Burrito Loco Master Franchise, s.r.o. (U Santošky 2285/11, Smíchov, 150 00 Praha 5). Vaše osobní údaje budou zpracovány za účelem poskytnutí podrobností o franšízovém systému Burrito Loco a navázání spolupráce. Poskytování údajů je dobrovolné, je však nezbytné k dosažení výše uvedených účelů. Podrobné informace o zpracování osobních údajů jsou k dispozici v zásadách ochrany osobních údajů na burritoloco.cz.
PŘEČTI ČLÁNKY
Nejčtenější

Franšízový koncept UGO Freshbarů a UGO Salaterií je připraven dál růst. Důležitou roli v něm sehrají kvalitní franšízanti.
Obor gastronomie se vlivem současné situace promění. Šanci uspět získají nové koncepty, které zaujmou zákazníky svou nabídkou.
„Náklady spojené s rebrandingem poboček nikdy nenesou zcela naši franšízanti. Podílíme se na nich i my a pronajímatel prostor,“ říká Peter Ondrej, Managing Director Coffeeshop Company.
Známá síť pizzerií nabízí licence. Franšízanti, kteří otevřou pobočku do konce roku 2021 získají část investice zpět.
Absence zahraničních turistů, studentů i lidí z kanceláří, to vše přimělo franšízový koncept CrossCafe uzavřít všechny pražské kavárny. V regionech se chce rozvíjet dál.

Koncept Frutisimo uzavřelo loni rekordní počet franšízových smluv. Podnikání pod jeho značkou láká nové partnery.
Skupina Crocodille plánuje na letošek rozšíření franšízových konceptů Bageterie Boulevard a 360Pizza. Své dveře zákazníkům by mělo otevřít 10 nových poboček.
„Rok 2021 bude mimo jiné ve znamení otevírání nových restaurací. Všechny budou v rukách franšízantů,“ říká Radim Foltýn, Franchising Director CZ&SK McDonald´s.
McDonald´s má za sebou úspěšný rok. A to i přesto, že fungování franšízantů a jejich poboček bylo omezeno.
„Musíme z této nešťastné doby vytěžit maximum. Kdy jindy investovat, když ne v krizi,“ říká Petr Fabík, investiční a franšízový manažer konceptu Mr.Sushito.
V roce 2021 otevřít 4 kavárny a expandovat alespoň do jednoho dalšího města. Takový je plán franšízové sítě CrossCafe.

Informace zadané v katalogu dodávají samotné franchisové systémy. Před podpisem smlouvy o spolupráci by měl každý zájemce posoudit nabídku dané firmy. Redakce si vyhrazuje právo upravit informace o systémech udávaných v katalogu. V případě zjištění, že udávané informace nejsou pravdivé či neaktuální, prosíme, kontaktujte redakci.
PROFIT system franchise services s.r.o. - provozovatel Franchising.cz, informuje, že neshromažďuje ani nezpracovává informace zaslané prostřednictvím kontaktního formuláře. Všechny informace zadané ve formuláři jsou zasílány jako e-mail organizátorovi systému uvedenému v Katalogu franšíz. Uvedený příjemce, který obdrží odeslané informace, je použije s cílem poskytnout informace na zaslaný dotaz. Odeslání jakýchkoliv vašich osobních údajů je dobrovolné a organizátor systému, který obdrží kontaktní formulář, je subjektem odpovědným za shromažďování a zpracování případných osobních údajů.