České maso, slovenský burger
Jsme rychlí jako fast food, a kvalitní jako prvotřídní restaurace, tvrdí o sobě majitelé franšízové sítě Regal Burger ze Slovenska, která působí také v Praze. Jejich fast casual restaurace nabízejí především hamburgery, ve kterých používají pro výrobu maso od společnosti Meatpoint, jež chová býky ve výbězích v Krušných horách. Garantují tak, že surovina neobsahuje žádná antibiotika či růstové hormony, chemická změkčovadla nebo jiné příměsi. Stejně tak Regal Burger používá i domácí pečivo, které pekař peče přímo na místě, a dodává dvakrát denně čerstvé. Výroba burgeru by měla trvat vždy pouhých 8 minut.
Regal Burger vznikl v roce 2013 na Slovensku, kde má nyní 5 vlastních provozoven a jednu franšízu, k otevření připravuje další dvě. V ČR má Regal Burger 5 vlastních provozoven, v přípravě je také nová vlastní restaurace v Rakousku. Za vznikem značky stojí parta nadšenců, kteří původně provozovali webové stránky Bratislava Regal, kde vybírali nejkvalitnější potraviny v bratislavských obchodech. Posléze se přesunuli k výrobě občerstvení a pokrmů s plánem uspokojit své potenciální zákazníky výborným a kvalitním jídlem v co nejkratším čase.
"Regal Burger v Česku rozšiřuje koncept fast casual, kde jídlo je připravené ze zcela čerstvých surovin až v momentě objednávky, žádné polotovary. Navíc naše hlavní suroviny jsou BIO a lokální. Jednoduchost produktové nabídky zjednodušuje procesní komplexitu a finanční ztrátovost na surovinách, čímž je celý koncept finančně velmi atraktivní. Navíc, naše kuchyňské procesy nevyžadují žádné komplikované technické vybavení, čímž je prvotní investice nižší než u jiných podobných provozoven," říká marketingová manažerka Lenka Baranová. Ideálním místem pro pobočky jsou podle ní buď foodcourty v OC a prémiové lokality v centrech měst.
Součástí konceptu je možnost nabídnout v pobočkách hostům kávu díky subbrandu Regal Coffee, a palačinky nebo saláty v Regal Trucku. Jaké jsou podmínky pro získání licence? Ideální franšízant Regal Burger je osoba, která má podnikatelského ducha - je to člověk iniciativní, schopný převzít odpovědnost jako zaměstnavatel, a organizovat a učit se. Respektovat musí samozřejmě zásady a pravidla spolupráce ve franšízové síti.
Pro otevření franšízy je potřeba investovat do podnikání asi 1,5 až 2,5 milionu korun, minimálně milion je pak požadován z vlastních zdrojů uchazeče o franšízu. Na franšízantovi je, aby si za pomoci centrály našel vhodnou lokalitu, Regal Burger zajistí návrhy na projekt i design provozovny. Výstavba restaurací včetně interiérů se provádí "na klíč", následuje také zaškolení personálu i franšízanta během intenzivního dvoutýdenního tréninku. Po otevření pobočky značka zajišťuje také dodání surovin, kompletní softwarové vybavení, mentoring a monitoring manažera provozu, kontrolu dodržování standardů značky, či hodnocení zákaznického servisu.

Zobrazit v katalogu franšíz


























PŘEČTI ČLÁNKY

Otevřít 5 nových franšízových poboček. Takový je plán franšízového gastrokonceptu Faency Fries pro letošní rok.
Letošek by pro koncept pojízdných kaváren Kofi Kofi měl být ve znamení rozvoje franšízové sítě. Do jakých lokalit se svými KofiTrucky míří?
Značka Fruitisimo se z Česka dostala i do dalších zemí. Na domácím trhu má stále ambice růst. Kdo se může stát franšízantem?
Téměř polovinu franšízových partnerů McDonald's v Česku tvoří ženy a jsou úspěšné. Jako majitelky vedou hned několik restaurací.
Zdeněk Polášek a Martin Lehocký jsou již zkušení franšízanti. Ke dvěma franšízovým pobočkám Bageterie Boulevard přidali i jednu z konceptu 360Pizza.
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Vítěze ve všech krajích České republiky vybere odborná porota z 1356 společností. Podniky mohou přihlášky do projektu posílat již nyní.
Stačí zajistit prostor o velikosti minimálně 50 m2, mít finanční prostředky na jeho proměnu a vybavení a můžete začít podnikat. Třeba se spodním prádlem.
Co ví umělá inteligence o franšízingu? Dává nám ty správné informace? A vůbec, zná nás? To všechno nás zajímalo a tak jsme ji „vyslechli“.
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Subway vidí potenciál na benzinkách
a
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...