Od volantu k veganským burgerům

Vyšší cíle / Lewis Hamilton je známým zastáncem veganství. Právě proto své jméno spojil s konceptem Neat Burger, a to nejen jako jeho tvář, ale hlavně jako jeho spolumajitel a spolutvůrce. A jak spolu s kolegy říkají, cílem Neat Burger je narušit neudržitelný potravinářský průmysl a stát se silou dobra.
Pátek
13.09.2019
Přemýšlíte, co mají společného závodní okruhy Formule 1 a franšízové podnikání? Lewise Hamiltona.
 

Právě tento špičkový jezdec se totiž rozhodl utkat se s konkurencí v gastronomickém byznysu a spojil se síly se společností The Cream Group a Tomassem Chiabrem, investorem značky Beyond Meat, aby vytvořili franšízový koncept veganských „burgráren“ Neat Burger. A cíle nemají malé. Po první pobočce, která zahájila provoz na začátku září v Londýně, chce expandovat dál a během dvou let otevřít 14 dalších provozoven, a to nejen v Evropě, ale i ve Spojených státech amerických a na Středním východě. 

Co britského formulového závodníka k takovému kroku vedlo? Hamilton známý svým přístupem ke zdravému životnímu stylu, vidí v konceptu příležitost, jak zákazníkům ukázat, že i veganské jídlo může chutnat skvěle. „Jako někdo, kdo dává přednost rostlinné stravě, věřím, že je potřeba dostat nabídku takových jídel na ulice, do blízkosti koncových zákazníků. A to je náš cíl, chceme s naší nabídkou oslovit nejen vegany, ale i ty, co se jen občas chtějí najíst bez masa,“ říká Lewis Hamilton.

Neat Burger však není jen o veganské stravě, ale o celkovém přístupu k ekologii a životnímu prostředí. Také proto se značka dle Hamiltona zavázala k etickým postupům a podpoře malých podniků. S tím zcela koresponduje i spolupráce s již zmíněnou značkou Beyond Meat. „Masný průmysl je největším přispěvatelem k tvorbě emisí skleníkových plynů,“ uvádí Tomasso Chiabra s tím, že jeho dopad na životní prostředí již není udržitelný.

 


Z Londýna do celého světa / První pobočku Neat Burger najdou zákazníci nyní na Regent Street v Londýně. Cílem sítě je však prostřednictvím franšízy expandovat dále do Evropy, USA a i na Střední východ.

Populární na fóru

Dotazník regionální produkty a gastroturismus

Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...

1 komentář(e)
posledni 07.01.2022
Taco Bell na cestě k vrcholu

Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.

1 komentář(e)
posledni 05.08.2021
Úspěšný rok pro Subway

Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...

1 komentář(e)
posledni 13.02.2020
Subway vidí potenciál na benzinkách

Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....

2 komentář(e)
posledni 10.10.2019
Subway vidí potenciál na benzinkách

a

2 komentář(e)
posledni 10.10.2019
Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015